Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-16, 15:50
  #3709
Medlem
fastinkomss avatar
Fanimej,om du inte har nagra symptom,om du inte klagar pa nat,allt funkar,erektionen bra,du kissar inte ofta,ingen ond nanstans ,da ar det ok!varfor vantar pa doktorn?Till mig doktorn sager det ar ok -jag ser ingeting men jag har symptom som oroar mig-da jag soker andra losningar ...
Citera
2017-01-16, 19:01
  #3710
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fastinkoms
The must be cure,Bakterierna kan sprida sig inne pa benen,och framkalla diskopathi.Det ar tvartom snarare;svanskotan kan drabbas av bakteriwrna,det finns sa kallade bakteriell artrosis.vad menade du svanskotan har gatt av och trycker pa prostatan? Finns det sana fall av prostatit?

Det går att kolla om det är mer systemiskt med blododling och mäta om det är fler aktiva T celler än normalt! Fast Oftas kollar dom endast snabb sänka eller normal sänka.. vill man ha ut noggranna undersökningar ska man vända sig privat.. Det är ju igen hemlighet att Landstingen går helt på knäna..
Citera
2017-01-16, 22:21
  #3711
Medlem
fastinkomss avatar
Under en langre tid bakterierna kan gomma sig i forkalkningar, vaggar av kalcium.Det gor dem om du tar antibiotikum under langre tid.de kan halla sa 1 eller 2 manader utan nan aktivitet,t.ex. att ata eller rora sig.Da finns inga antikroppar eller nat som tyder att de finns!Jag tycker att man maste atackera forst forkalkningarna,nar de har forsvunnit da man kan borja med testerna.For att det ar ingen ide att gora test om man har vaggar.
Citera
2017-01-16, 22:32
  #3712
Medlem
fastinkomss avatar
Ante82 Om du gor varje vecka eller var 10de dag,ett ar i rad,noggrana privata tester ,och det inte finns nat,da antar jag att man ar ren av bakterier.
Citera
2017-01-16, 23:21
  #3713
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Vill bara hälsa att jag är fortfarande frisk efter snart 4 år
Citera
2017-01-17, 07:11
  #3714
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fastinkoms
Ante82 Om du gor varje vecka eller var 10de dag,ett ar i rad,noggrana privata tester ,och det inte finns nat,da antar jag att man ar ren av bakterier.

Det kan jag inte svara på.. jag vet att jag lider av ureaplasma och candida som guercini hittade i sekretet när jag var till Rom och jag vet vilka mediciner som funkar! Jag har skrivit tidigare i tråden att jag var helt bra i prostatan med erymax och massage hela 2013.. men det svåra är att bli bra i sädesblåsorna! Finns bara två alternativ till förbättring för mig det är direkt injektion i blåsorna eller radikal prostatektomi...
Citera
2017-01-17, 07:38
  #3715
Medlem
fastinkomss avatar
Agent joy,hur botade du prostatan,hur blev du frisk?Beratta till oss-det ar mycket sallan att nan lyckats bota prostatan, du ar yngre va?
Citera
2017-01-17, 07:42
  #3716
Medlem
Fastinkomst:
Jo, jag har ju fortfarande problem. Men Jag har inget problem med erektionen. Tvärtom, varje morgon vaknar jag med enormt stånd. Mycket oftare än förr. Men det kan ju bero på att kroppen känner av att man är pissnödig? Med pissnödigheten är det så att den ligger liksom i bakgrunden, jag har inga problem att hålla mig, men det är kanske en vanesak? Jag känner oftast inte behovet att pissa, men det ligger en alltid en muskelspänning där nere. Det spänner i höger skinka i anus. Bränner i anus. Märkligt hur det inte gör ont i prostatan bara? Penis är rödare. Känns Lite ömtåligare men kliar inte och gör inte ont att pissa eller när jag får utlösning.Men om det var en infektion borde det enligt venerisk läkaren synts i mikroskop med vita blodkroppar. Jag har ju herpes sen gammalt och hört kopplingar till det och prostatit. Men det verkar dock långsökt. Kanske nån autoimmun sjukdom?
Citera
2017-01-17, 07:46
  #3717
Medlem
fastinkomss avatar
Ante82,Guercini ar mycket kand lakare,en kille fran den vara bulgariska forum oxo har akt till honom,men det vet vi inte om han ar botat,det har inte gatt tillrackligt med tid fran resan.Andra lakare sager att det ar farligt att gora injection direkt i prostatan...
Citera
2017-01-17, 07:48
  #3718
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fastinkoms
Agent joy,hur botade du prostatan,hur blev du frisk?Beratta till oss-det ar mycket sallan att nan lyckats bota prostatan, du ar yngre va?


En blandning av doxycyklin och azitromycin samt flagyl.

Jag har skrivit i tråden

Jag är 30+
Citera
2017-01-17, 08:27
  #3719
Medlem
fastinkomss avatar
Fanimej,San erektion jag har oxo - inte ofta men det forekommer,nar kroppen ar avslappnat pa morgonen och blodtrycket ar lag och man ar kissnodig som du sager,da den erektion racknas inte.Muskeln rund prostatan och anus det funkar inte som det ska till mig..Forut jag kontrollerade erektionen med att pumpa blod till penis -lite eller mycket det gjorde jag,nu fir tiden den musceln sitter fast, Autoimmun sjukdom ar inte bakteriell va,jah tror inte du har den typen,de ar mycket sallan och genetisk baserade.
Citera
2017-01-17, 08:43
  #3720
Medlem
fastinkomss avatar
Agent,hur lang tid hade du prostatit inan du tog mixen doxacyclin,azitromycin oc flagyl.Och hur manga dagar,for att det ar manga som ar besvikna pa antibiotikerna.Ar du helt sakert att du ar ren.For att jag tankte sa har for 15 ar sen,nar jag var yngre,fast jag hade lite symptom men det var inte nat problem tankte jag.Nu med tiden Problemet blir storre och storre.Och nu jag ser ,det var inte ingeting,men man kan leva med den...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback