Jag mår inte bra just nu. Har varit hos VC i veckan och berättat om mina symptom, doktorn misstänker prostatit och nu ligger jag här hemma i sängen och mår väldigt väldigt dåligt. Jag har troligtvis gått runt med denna sjukdom i flera år utan att kolla mig för jag är extremt dum i huvudet och ansvarslös:/
Jag är mellan 22- 25 år gammal. Jag började få ont redan vid 20 åldern så det har gått lång tid nu, och sex, onanera har inte varit härligt som det var en gång i tiden. Ändå, har jag tänkt att symptomen kommer gå över med tiden, sen har jag varit rädd för att gå till doktorn om könsorgan problem..
Mina symptom har blivit fler och värre med åren tror jag, nedan nämns dem:
• Smärta i bäckenbotten/prostatan vid sex och efter .. (tyngdkänsla)
• Efter utlösning, om jag får erektion igen, så gör det ont i bäckenbotten/prostatan.
• Röd förhud, klåda, irriterad hud. *
• Ont vid sex, dålig känsel, ingen orgasm vid utlösning
• Smärta vid erektion i bäckenbotten/prostatan
• Förhud/ollon luktar illa, hjälper inte att tvätta noga.
• Låg sexlust (kollar porr dock, men ingen grej att ha sex på riktigt längre)
• Känsel på ollon vid sex blir mindre efter en stund, även tyngdkänslan i penis uppstår vid sex)
• Kissar ofta
• Svag stråle
> Ont i höger pungkula, kollat upp den 2 gånger inga problem med den enligt ulta..
* Läkaren kollade huden och det såg OK ut, ingen ballanit osv..
Känns som inte penisen har ett liv längre, den ger så lite "funktion" så jag fattar inte varför jag i huvudtaget runkar, det måste vara ett beroende bara.. runkar det till och med när det gör skit ont.
Jag är så arg på mig själv nu, hur kunde jag gå med att ha det såhär så länge? Men jag vill försöka få så mycket hjälp som möjligt här, med stor tacksamhet.
Ni som är aktiva i tråden, läst genom allt (jag ska själv göra det när jag inte har så mycket oro i kroppen) kan berätta för mig vad ni tror? vad ska jag göra nu? Bästa kur?
All hjälp och tröst kommer uppskattas otroligt mycket, tack.
PS. symptom som jag inte har är att jag inte har ont i ryggen, låren och får inte ont om jag sitter ner, får heller inte ont om jag sitter på något kallt.
Jag är mellan 22- 25 år gammal. Jag började få ont redan vid 20 åldern så det har gått lång tid nu, och sex, onanera har inte varit härligt som det var en gång i tiden. Ändå, har jag tänkt att symptomen kommer gå över med tiden, sen har jag varit rädd för att gå till doktorn om könsorgan problem..
Mina symptom har blivit fler och värre med åren tror jag, nedan nämns dem:
• Smärta i bäckenbotten/prostatan vid sex och efter .. (tyngdkänsla)
• Efter utlösning, om jag får erektion igen, så gör det ont i bäckenbotten/prostatan.
• Röd förhud, klåda, irriterad hud. *
• Ont vid sex, dålig känsel, ingen orgasm vid utlösning
• Smärta vid erektion i bäckenbotten/prostatan
• Förhud/ollon luktar illa, hjälper inte att tvätta noga.
• Låg sexlust (kollar porr dock, men ingen grej att ha sex på riktigt längre)
• Känsel på ollon vid sex blir mindre efter en stund, även tyngdkänslan i penis uppstår vid sex)
• Kissar ofta
• Svag stråle
> Ont i höger pungkula, kollat upp den 2 gånger inga problem med den enligt ulta..
* Läkaren kollade huden och det såg OK ut, ingen ballanit osv..
Känns som inte penisen har ett liv längre, den ger så lite "funktion" så jag fattar inte varför jag i huvudtaget runkar, det måste vara ett beroende bara.. runkar det till och med när det gör skit ont.
Jag är så arg på mig själv nu, hur kunde jag gå med att ha det såhär så länge? Men jag vill försöka få så mycket hjälp som möjligt här, med stor tacksamhet.
Ni som är aktiva i tråden, läst genom allt (jag ska själv göra det när jag inte har så mycket oro i kroppen) kan berätta för mig vad ni tror? vad ska jag göra nu? Bästa kur?
All hjälp och tröst kommer uppskattas otroligt mycket, tack.
PS. symptom som jag inte har är att jag inte har ont i ryggen, låren och får inte ont om jag sitter ner, får heller inte ont om jag sitter på något kallt.
så mitt förslag är nog att försöka fixa en längre kur o kombinera med någon annan antibiotika, och hoppas att urinprovet kommer tillbaka positivt för någon bakterie så du kan välja rätt antibiotika.