Citat:
Ursprungligen postat av
Prabaker
Fick ett PM av en vänlig person tidigare och han misstänker att jag har urinvägsinfektion. Jag skrev tidigare att jag och min tjej ofta har analsex då hon får orgasm lättare på det sättet. Alltid oskyddat. Så idag köpte jag på mig några liter med tranbärsjuice och har druckit en liter och det har inte svidit.
Jag provade även att onanera i morse och när jag började komma kunde jag känna hur det smärtade till i mynning på urinröret, jag kan inte riktigt sätta kläm på vart smärtan börjar men det känns extra mycket när dom första strålarna av sperma kommer. Det lustiga är att jag finner någon sorts njutning i smärtan. Jag hoppas nu att tranbärsjuicen gör sitt och rensar lite. Har även börjat dricka citronvatten. Blir det inte någon märkbar förbättring fram till måndag får jag vända mig till min läkare och be om någon form av antibiotika.
Mvh
Inga mer anala oskyddade samlag om hon inte tar finsprit och sköljer med!
Du kan ha UVI men du måste ju ändå inse att det troligen kommer från bajsbakterien e-coli.
Ciproflaxin i 5 veckor, sen doxyferm i 2veckor upp till 6 mån, sen flagyl.
Annars måste det testas och testas. INget man gör i Sverige. Läsa "riktlinjeboken".
Men som sagt, prova 5 veckor cipro först, inga samlag alls helst, runka, ja, det kan du göra.
Inte oralsex heller, mkt baciller i munnen