Citat:
Ursprungligen postat av 2barnspappan
Vilka leder har du mest ont i ? jag har som en konstant värk i mina lår ner till knäna, ibland vaderna och fotlederna.. är även sjukligt trött nästan varenda kväll.. däckar för de mesta i soffan medans förut då jag var en riktig kvällsmänniska !!!!!!
Har haft precis samma som du..Lären ner till knäna är värst, ryggslutet också, fötterna känns mer som växtvärk, även om det var ett tag sen! :-) Jag var tydligen hyperallergisk mot sulfa-delen i det jag fick, och fick rejäla symptom, feber, kallsvettningar, svullnad, utslag och en STÖRD ledvärk. Drog till akuten, han bad mig testa sluta äta det i 1 vecka och se vad som händer. Tog inte ens tempen på mig.
Drog till en annan läkare dagen efter då jag vaknade helt genomblöt av svett, vilket jag gjort 3 nätter i rad. Då hade jag tydligen feber i ENA sidan av kroppen(WTF?) och någon sorts chock. Fick ny antiobiotka och en jäkla massa kortison, fick bort all smärta på 5 timmar. Kanske inte precis vad man behöver när man redan är körd.. :/ Det är samma här med tröttheten! Brukade vara vaken riktigt länge, älskade lugnet som blev där vid 1-2 tiden på natten.