Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-05-06, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esteban-II
Med tanke på att han utpekats kanske han helt enkelt är skraj för att nån idiot ska hoppa på honom. I nuläget pekar allt(det lilla vi har i varje fall) på att det är Barzan K O K som är GM, och därmed att förstnämnde BA är oskyldig.
BA är i skolan nu, så B-KOK är rätt Barza isf.
Senast redigerad av daaajm 2010-05-06 kl. 11:06.
Citera
2010-05-06, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daaajm
BA är i skolan ni, så B-KOK är rätt Barza iaf.
BA är alltså pappan och han med motiven medans det är BKOK som anmält sig till polisen. eller är de också fel?
Citera
Medlem
Ang uppg i Ratsit. I vissa "kulturer" får inte barnen föräldrarnas efternamn per automatik. Ibland får dem förälderns förnamn som efternamn.
Citera
Medlem
Esteban-IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mordaettdjurgardsbarn
Men BA ska tydligen vara pappa till barnet.
Citat:
Ursprungligen postat av daaajm
BA är i skolan ni, så B-KOK är rätt Barza iaf.
Men vafan?

Jag väljer nog att lita mest på daaajm i detta läge, för du gick på samma skola va?
Citera
2010-05-06, 11:02
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HectorPi
Vi fortsätter denna diskution via PM

Bra och allmängiltigt anti-troll-initiativ!

OnT: Den som påstod att BA var far till ungen, du har inte bara blandat ihop BA och BKOK, dvs BKOK hade ej förhållande men var far?

Om inte BA var frånvarande från skolan idag skulle jag ansett det som en självklar ihopblandning, men nu vetifan. När det där retts ut kan inte nån MOD gå ut med en DEMENTI av BA i första posten och/eller sammanfattningen så han slipper dragas i smutsen (om han t.ex håller sig hemma idag pga det här och inte har ett skit me fallet o göra).

EDIT: MER förvirring, en annan skolkompis sa ju nyss att BA INTE var i skolan idag? Hur ska ni ha det?
Citera
2010-05-06, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esteban-II
Men vafan?

Jag väljer nog att lita mest på daaajm i detta läge, för du gick på samma skola va?
Nej, men har en familjemedlem som gör det.
Citera
Medlem
xCCCPxs avatar
Kudos till kulturberikaren som vågade knalla in till polisen själv och ge upp, det besparade oss lite skattepengar iom mindre polisjobb.
Citera
Medlem
En moderator på Svenska Mord går INTE ut med personuppgifter utan att de är verifierade och noggrant kontrollerade så sluta tjafsa och inse att Barzan Kamal Othman Khoshnaw verkligen är GM.
Citera
Medlem
Ingen som kan ta ett kort på killen som är i skolan och lägga upp här!

Så får folk det ur världen. Och slipper spekulera mer.

Jag skulle iaf lätt ställa upp på ett kort. Just bara för att bevisa att man är oskyldig.
Kul att gå runt i skolan och veta att det spekuleras hej vilt om man är GM eller inte.

OM det nu är sant att han är i skolan.
Citera
2010-05-06, 11:09
Medlem
Berralainens avatar
Som jag fattade det:

BA = Fadern, men ej GM och ej tillsammans med BO.

BKOK = GM och tillsammans med BO, vill ej att barnet ska födas. Därför dödas hon.

Eller vart det fel nu ?
Citera
2010-05-06, 11:11
Medlem
relativs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likor
Ang uppg i Ratsit. I vissa "kulturer" får inte barnen föräldrarnas efternamn per automatik. Ibland får dem förälderns förnamn som efternamn.

Då borde det finnas en Khoshnaw (förnamn) på Liegatan 25, men det gör det inte..
Citera
2010-05-06, 11:12
Medlem
Esteban-IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berralainen
Som jag fattade det:

BA = Fadern, men ej GM och ej tillsammans med BO.

BKOK = GM och tillsammans med BO, vill ej att barnet ska födas. Därför dödas hon.

Eller vart det fel nu ?
Jag är helt övertygad om att bara en Barzan är inblandad i detta, så någon av uppgifterna är falsk. Med tanke på publiceringen av Barzan K O K:s namn på Svenska Mord samt daaajms uppgift ovan så tror jag att tills vidare kan vi fortsätta att utgå ifrån att det är Barzan K O K som är anhållen.
Senast redigerad av Esteban-II 2010-05-06 kl. 11:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in