Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
Frågan är inte om saken bör diskuteras eller ej - alla är ju överens - frågan är om det nödvändigtvis ska fylla 90% av varje tråd (vilket vore fallet om inte mod fick städa upp varenda jävla tråd för att göra den läslig). Hade varje tråd handlat om blattar istället för topic hade flashback självdött, det säger sig självt.
Alltså, för femtioelfte gången, blattediskussionen är relevant och angelägen men inte var som helst och inte hela tiden.
Är killen med samma förnamn som K O K nu helt avfärdad?
ok, håller med..mitt skitlånga inlägg angående invandring, representation i media och mitt försvar till varför jag kan hata invandrarpolitiken, samtidigt som jag har polare som har all jävla blandning till bakgrund städades bort illa kvickt.
så jävla bortkastad tid...som jag aldrig får tillbaks.. precis som denna unga flicka..
tycker det är sjukt att polisen inte går ut med info, som varenda unge ändå fick tag i på facebook och resterande internet. det föder ju bara ännu fler spekulationer och konspirationsteorier som kan vara skadligt i utredning..fan fattar dom inte hur internet fungerar? förut kunde gärningsmän och misstänkta hållas relativt hemliga utanför den närmsta kretsen, men nu finnd det verkligen INGET som är hemligt i någons liv längre.. Skriver inta jag själv om min dag och vad jag har gjort.. så gör garanterat någon annan det åt mig.. helt sjukt.