Flashback bygger pepparkakshus!
2010-05-06, 10:38
Medlem
Esteban-IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mordaettdjurgardsbarn
Jag har ganska starka bevis på att det inte är BOK. BA har haft ett förhållande med BF och enligt det jag har hört så har dom bråkat i Ungdomsmottagningens trappuppgång. Kanske efter hon varit där och fått reda på att hon var gravid?
Med tanke på de motsägelsefulla uppgifter vi hittills har fått om just BA så vore det uppskattat om du kunde hosta upp bevisen till allmän beskådan. Kan du exempelvis bevisa att det är just BA som BO har haft ett förhållande med?
Citera
2010-05-06, 10:40
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Num

Nu vill jag inte verka rasistisk eller nåt,
men hade pojken invandrarbakgrund och var flickan blond?

I så fall så ser jag bilden framför mig.

Hon blonderad, han invandrarbakgrund.
Citera
2010-05-06, 10:42
Medlem
Citat:
Jag säger inte att det inte är han, jag sa att jag har ganska starka bevis. Men pratar just nu med en vän som gått i samma klass som BO från Lekis till 9 an. Den personen har en vän som sett dom stått och bråkat utanför UM. Allting behöver väl inte hänt samma dag?

Hmm men okej. MEN vad är det din "vän" säger! Som gör att det är "ganska" starka bevis på att det inte är han.

Är inte bevis nog att någon sett dom stå utanför UM och bråka.
Citera
2010-05-06, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esteban-II
Med tanke på de motsägelsefulla uppgifter vi hittills har fått om just BA så vore det uppskattat om du kunde hosta upp bevisen till allmän beskådan. Kan du exempelvis bevisa att det är just BA som BO har haft ett förhållande med?

Förlåt, jag ska rätta mig. BA hade inte ett förhållande med BO. Men han var pappa till barnet. Och jag ska försöka fixa fram bevis som jag ska dela med mig av. Men det jag inte fattar är hur han kan varit inloggad på Bilddagboken 15.55 igår eftermiddag. Kanske nån som varit inne och tagit bort bilder på honom?
Citera
2010-05-06, 10:47
Medlem
HectorPis avatar
Info från PI

http://politisktinkorrekt.info/2010/05/06/tonarstjej-mordad-i-vasteras-yngling-anhallen/
Citera
2010-05-06, 10:51
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheToothpick
Alltså är det BKOK, som är GM. Barzan Kamal Othman Khoshnaw.
Nu borde det vara rätt lätt för folk att ordna fram bilder på denne osv.

Förresten, har jag missat något? Vad är detta med fake-sms?

Det står i flera källor att polisen misstänker att BKOK skickat fake-sms för att skapa en alternativ hotbild så att säga...

EDIT: Här är en källa.
Citera
2010-05-06, 10:51
Medlem
I det sk fake-smset står det att hon är jagad med kniv. Putten kanske kombinerades med kniv...
Citera
2010-05-06, 10:52
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HectorPi
Ja precis. Inte om din moralpanik över att folk här vill ha mera information för att fatta det som hänt. Vi är inga mordutredare. Vi jobbar inte åt polisen. Det är sjukt tragiskt att en människa är död, det är det nog ingen här som inte tycker.
Jag har massor för mig i mitt liv, men jag är intresserad av hur jävla fucked upp mänskligheten är. Det är därför jag hänger i krimdelen. Men jag antar att det krävs en speciell analytisk förmåga för att kunna förstå det här. Om man som du har känslorna på utsidan så kanske detta inte är rätt forum att hänga i. Skapa en RIP tråd eller så om du vill beklaga det som hänt. Jag tycker med att detta är fruktansvärt, men det är inte det som är poängen med denna tråd.
Det är klart att folk vill ha mer info, men det är väl knappast inte något som du/ni kan bidraga med. Intressant att du berättar att det krävs en speciell analytisk förmåga för att förstå saker och ting, och betonar att du har den. Jag är ledsen att vara budbäraren, men du är inte ett dugg analytisk. Bara patetisk.
Citera
2010-05-06, 10:52
Medlem
TheToothpicks avatar
Citat:
Förlåt, jag ska rätta mig. BA hade inte ett förhållande med BO. Men han var pappa till barnet. Och jag ska försöka fixa fram bevis som jag ska dela med mig av. Men det jag inte fattar är hur han kan varit inloggad på Bilddagboken 15.55 igår eftermiddag. Kanske nån som varit inne och tagit bort bilder på honom?

haha vänta nu här.
Beatrice misstänks ha blivit mördad utav Barzan (BKOK)
Men var gravid tillsammans med Barzan (BA)
yes?

Är det BKOK som var tillsammans med Beatrice?

Svårt att skilja Barzan och Barzan åt... varför klydda med två utav samma namn!?
Citera
2010-05-06, 10:55
Medlem
Esteban-IIs avatar
Citat:
Förlåt, jag ska rätta mig. BA hade inte ett förhållande med BO. Men han var pappa till barnet. Och jag ska försöka fixa fram bevis som jag ska dela med mig av.
Vilken jävla cirkus, från BA till BKOK och tillbaka till BA. Man vet ju varken ut eller in.

Citat:
Men det jag inte fattar är hur han kan varit inloggad på Bilddagboken 15.55 igår eftermiddag. Kanske nån som varit inne och tagit bort bilder på honom?
Är han som de flesta har han väl lösen till BDB och sånt inlagt i webläsaren så att vem som helst kan logga in med ett klick.
Citera
2010-05-06, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esteban-II
Vilken jävla cirkus, från BA till BKOK och tillbaka till BA. Man vet ju varken ut eller in.

Är han som de flesta har han väl lösen till BDB och sånt inlagt i webläsaren så att vem som helst kan logga in med ett klick.

Ja det är en riktig cirkus, och jag säger bara det jag fått höra som jag vill dela med mig av. Och jag kommer rätta mig om nånting inte stämmer efter det jag hör. Men BA ska tydligen vara pappa till barnet.
Citera
2010-05-06, 10:57
Medlem
Esteban-IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheToothpick
haha vänta nu här.
Beatrice misstänks ha blivit mördad utav Barzan (BKOK)
Men var gravid tillsammans med Barzan (BA)
yes?

Är det BKOK som var tillsammans med Beatrice?

Svårt att skilja Barzan och Barzan åt... varför klydda med två utav samma namn!?
Det lär ju bara vara den ena grabben som är inblandad, men tack vare motsägelsefulla uppgifter är nu förvirringen total om vem som är misstänkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in