Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-05-05, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kritstreck
Har sett BKOK tillsammans med polis i kriminalvårdens kläder...bevis nog?
Får man fråga var? Säger du var så är det bevis nog
Citera
2010-05-05, 23:48
Medlem
piprensarens avatar
Tänk ångern som grabben måste ha om han är inblandad jag får fan lite medkänsla för den lilla kraken.
Citera
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kritstreck
Har sett BKOK tillsammans med polis i kriminalvårdens kläder...bevis nog?

Bevis nog, vad tror du själv? Jag såg Elvis Presley klädd som en chimpans på NK i går, bevis nog på att kungen lever för dig???
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fido Kastrull
chrilloo: Trevligare ton tack. Gjorde fel då jag glömde citera, sorry för det. Skulle vara svar på detta:

Citat:

Jag svara: Alla familjer har det väl lite krångligt ibland men stöd hade hon allt!

Hoppas det blev rätt nu.

Absolut att alla familjer har problem ibland - tänkte mer på att flickan vill se äldre ut än hon var med tanke på foton. Problemen i övrigt har jag ingen aning om. Försöker bara tolka bilden av en övermogen 16-åring. Otroligt sorgligt hursom- och önskar flickan sover i frid nu...
Citera
2010-05-05, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cray1on
.... oavsett om jag påpekar att jag har full insyn i fallet och har ett jobb där jag faktiskt respekterar sekretessen. ....
Måste bara säga att det inte lät som det i början.

Citat:
Har nu fått det bekräftat att GM INTE är den som tråden pekar ut oavsett vad folk hävdar hit och dit.

Fy fan vilket jävla drev....
Citat:
Nej. Men har följt tråden och kollat upp lite saker under tiden.
Sekretess? Yeah right.
Citera
2010-05-05, 23:52
Medlem
Jag tycker alla ska hålla god ton - och inte ösa ur sig oförskämdheter mot varann. Vi lever alla - och ska visa respekt för personen som har avlidit på ett mycket tragiskt sätt - det mest fruktansvärda av alla. Forska och granska gärna - men håll god ton mot varann och visa respekt mot medmänniskor. En ung flicka har blivit mördad i vårt land - så skriver kvällstidningar - det är så otroligt tragiskt så det går knappast ta in
Citera
2010-05-05, 23:56
Medlem
PeterSkunks avatar
Det skulle vara intressant att veta varför polisen hade helikoptrar i lufen (som någon tidigare i tråden postat) när det redan är avspärrat, kroppen funnen och en trolig GM sitter anhållen.
Citera
2010-05-05, 23:57
Medlem
HarryBoschs avatar
Sorgligt hur som helst. Ett ensamt ljus brinner på platsen nu i kväll.

http://www.nyhetsverket.se/nyhet/7309/Pojke-misst%C3%A4nkt-f%C3%B6r-flickmordet-i-V%C3%A4ster%C3%A5s
Citera
2010-05-06, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snas
Seriöst är du 15 bast eller? Blir så trött på dagens spolingar..

Kom med en vettig källa så underlättare det en j*vla massa. Inte en massa smörja om att du sett personen osv osv...

VAD är det jag missat?? ALLT cray1on har skrivit har ju visat sig vara klockrent!! Till skillnad mot en hel del annat.. Bara det att h*n även betalade för att få komma in och ställa saker till rätta borde väl rendera i en viss respekt.. Kolla upp inläggshistoriken!!

Edit : angående spolingkommentaren håller jag helt med..
Citera
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryBosch
Sorgligt hur som helst. Ett ensamt ljus brinner på platsen nu i kväll.

http://www.nyhetsverket.se/nyhet/7309/Pojke-misst%C3%A4nkt-f%C3%B6r-flickmordet-i-V%C3%A4ster%C3%A5s

Vilken fruktansvärd bild då man jämför med blomsterhaven i andra fall. Var tjejen mobbad och socialt utstött..Something is rotten in the village of Västeås.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterSkunk
Det skulle vara intressant att veta varför polisen hade helikoptrar i lufen (som någon tidigare i tråden postat) när det redan är avspärrat, kroppen funnen och en trolig GM sitter anhållen.

Det har inget med det här fallet att göra. Det har varit en stor livräddningsövning i Västerås måndag till onsdag. De håller till ute på Mälaren, och helikoptern var med för att "rädda" någon i sjönöd.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterSkunk
Helikopter var uppe runt 1500. Det är jag helt hundra på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in