Citat:
Ursprungligen postat av WTF?
Mindervärdeskomplex? Vem är det som sitter och skryter på internet om vilka panels han kört?
Ett graffitiparadis, knappast. Italien är ett graffitiparadis, kanske t.om vissa delar av Spanien.
Det må hända att säkerheten i skåne inte är lika tight som uppe hos er, men visst fan måste man fortfarande reka och hålla koll för att kunna köra. Det är inte bara att klampa in och kladda, som du verkar tro.
Du har ingen koll mannen, BLOW-panelen som blev spittad blev faktiskt spittad av en god anledning.
Och såklart, så fort det är någon som inte delar din åsikt är man automatiskt en "bonde"..
Tror nästan att du sårade någon...
Ont: Nu går vi vidare! Stressoräcklet har visat vad han kan och vi andra tycker olika.
Poängen är att beef kommer uppstå när folk trampar på andras fötter, enkel matematik.
Peace out!
Men bu-hu! Nej, jag skröt inte, svarade bara på en fråga från Sirhector.
Jo, ni bor i ett graffitiparadis
jämfört med Stockholm och jo, ni har ett mindrevärdeskomplex om ni måste säga "Nä de e faktiskt inte alls lätt att måla i Skåne...". ALLA från Stockholm som nyligen varit nere och målat tåg som jag pratat med har bara himlat med ögonen åt hur ni har det. Även på bombingsidan är det dagis, mer åt Köpenhamn-hållet än Stockholm. Jag är avis - det ska jag inte hymla med.
Empiriska studier har lett mig till slutsatsen att det visst går (fint för: "man kan visst bara klampa in och köra", ville inte skryta mer. Ställ frågor i PM, OT).
Tänker inte säga emot dig med Blow-piecen, tror på dig om du säger att det var så. Vad som är en god anledning är väl dock säkert en fråga om åsikt det med.
Och nej, kallade ingen här bonde sade bara att det är bondigt att hålla på och kalla olika hak för sitt. Sånt beteende hittar man för det mesta bara på landet och bland testosteronstinna idioter.
Tar det igen: No hard feelings mellan dig och mig. Folk från Stockholm som kommer ner till er, inklusive mig själv, verkar dock ha helt olika preferenser vad det gäller klimat för klotter.