Citat:
Ursprungligen postat av sirhector
Trampar på tårna? SK lyckas hitta en spott i en annan stad och lirar vad fan är det att grina om? Stör mig på alla dessa nordtyskar (läs snafr) snubben la (har jag läst här) 16 panels på en vecka i sthlm men när någon rör "dennes" layup då skare spittas. Vidriga jävla råtta som tror sig ha egenrätt på att måla i sin lay up hoppas fan nästan den blir tokigt jävla knasig. Handlar beefen om något annat fine det vet jag inget om man är det bara det är det så jävla löjligt. Inte som att jag skulle spitta folk som kör min favorit tåg spot bara för att det kör där även om det innebär ökad repression.
Vad jag grinar om? Att ett gäng RIKTIGT värdelösa målare kommer till Malmö , kör 5-minuters krompieces (!!!) som är 2-3 rutor stora. De testar sedan samtliga färger på marken, de bombar tåg i lay-upen och lämnar ölburkar och massa tomma cans i yarden. Detta gör dom dessutom mitt på dagen.
Det kan faktiskt inte bli värre på något sätt och om du inte förstår detta antar jag nästan att du är en av dom. Det var ett riktigt praktexempel på hur man fuckar en yard.
Gå nu och lägg dig under en sten din jävla toy.