2011-11-05, 11:51
Medlem
WTF?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verifierad
härmed claimar jag p-hus anna i malmö och röda sten i götet. om någon kör där kör jag över.
make no sense? yard keeping är det samma.

Verkligen inte. Vakna ur din dröm
Citera
2011-11-07, 13:55
Bannlyst
Allover verkar ha beef med doper ..

http://kdafi.tumblr.com/
Citera
2011-11-07, 19:26
Medlem
wakos avatar
http://www.youtube.com/watch?v=BCHsXwSKqhA
Citera
2011-11-07, 19:55
Medlem
HarryKruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wako

Riktigt jävla onödigt. Jävla pack.
Citera
2011-11-07, 22:37
Medlem
Klockrent.

Ett riktigt praktexempel på vad som händer när man trampar folk på tårna.

Det är så himla enkelt, kommer man till ny stad för att måla panels hör man av sig till de som är aktiva målare i området. Det kan inte bli enklare.
Citera
2011-11-07, 22:40
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wako

Tungt.

Onödigt.
Citera
2011-11-07, 22:58
Medlem
kattfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr
Klockrent.

Det är så himla enkelt, kommer man till ny stad för att måla panels hör man av sig till de som är aktiva målare i området. Det kan inte bli enklare.
Gäller det även Stockholm? I Stockholm kan du även ha golden spots som knasas upp på grund av utomstående, ingen skillnad.
Citera
2011-11-07, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattfarsan
Gäller det även Stockholm? I Stockholm kan du även ha golden spots som knasas upp på grund av utomstående, ingen skillnad.

Såklart det gäller i Stockholm. Det gäller hela världen.

I Stockholm finns det mer spots än i Malmö, svårt att jämföra de två.
Citera
2011-11-08, 01:43
Medlem
Vem fan bryr sig, layupen Snafr vaktar så älskat är snart ändå fuckad även om ingen annan än han och hans homies kör där, låt folk måla förfan. Horungen ska ha spö.

edit: det töntigaste av allt är att folk tydligen är rädda för honom, hahahah.
Senast redigerad av Kanylballe 2011-11-08 kl. 01:49.
Citera
2011-11-08, 01:52
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Klockrent.

Trampar på tårna? SK lyckas hitta en spott i en annan stad och lirar vad fan är det att grina om? Stör mig på alla dessa nordtyskar (läs snafr) snubben la (har jag läst här) 16 panels på en vecka i sthlm men när någon rör "dennes" layup då skare spittas. Vidriga jävla råtta som tror sig ha egenrätt på att måla i sin lay up hoppas fan nästan den blir tokigt jävla knasig. Handlar beefen om något annat fine det vet jag inget om man är det bara det är det så jävla löjligt. Inte som att jag skulle spitta folk som kör min favorit tåg spot bara för att det kör där även om det innebär ökad repression.
Citera
2011-11-08, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirhector
Trampar på tårna? SK lyckas hitta en spott i en annan stad och lirar vad fan är det att grina om? Stör mig på alla dessa nordtyskar (läs snafr) snubben la (har jag läst här) 16 panels på en vecka i sthlm men när någon rör "dennes" layup då skare spittas. Vidriga jävla råtta som tror sig ha egenrätt på att måla i sin lay up hoppas fan nästan den blir tokigt jävla knasig. Handlar beefen om något annat fine det vet jag inget om man är det bara det är det så jävla löjligt. Inte som att jag skulle spitta folk som kör min favorit tåg spot bara för att det kör där även om det innebär ökad repression.

Vad jag grinar om? Att ett gäng RIKTIGT värdelösa målare kommer till Malmö , kör 5-minuters krompieces (!!!) som är 2-3 rutor stora. De testar sedan samtliga färger på marken, de bombar tåg i lay-upen och lämnar ölburkar och massa tomma cans i yarden. Detta gör dom dessutom mitt på dagen.

Det kan faktiskt inte bli värre på något sätt och om du inte förstår detta antar jag nästan att du är en av dom. Det var ett riktigt praktexempel på hur man fuckar en yard.

Gå nu och lägg dig under en sten din jävla toy.
Senast redigerad av hardkårr 2011-11-08 kl. 11:39.
Citera
2011-11-08, 13:32
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Vad jag grinar om? Att ett gäng RIKTIGT värdelösa målare kommer till Malmö , kör 5-minuters krompieces (!!!) som är 2-3 rutor stora. De testar sedan samtliga färger på marken, de bombar tåg i lay-upen och lämnar ölburkar och massa tomma cans i yarden. Detta gör dom dessutom mitt på dagen.

Det kan faktiskt inte bli värre på något sätt och om du inte förstår detta antar jag nästan att du är en av dom. Det var ett riktigt praktexempel på hur man fuckar en yard.

Gå nu och lägg dig under en sten din jävla toy.
Vilken yard härjas det inte i? visst onödigt även i mina ögon men ger inte anledning till spitt direkt och hatar den där "min yard, jag är kung, jag bestämmer"-attityden. Sen måste jag säga att jag sett fler snygga saker av SK- medlemmar än snafr och nej är inte en av dem. Buhu jag är en jävla toy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in