2011-11-01, 17:28
Medlem
WTF?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inker
har det inte blivit lite väl mycket offT i denna tråden nu? ämnet är beef, inte yard ägande, skapa en ny tråd om det om snacka vidare om det där

Vi pratar ju om de spittade grejorna och varför beefet är som det är?
Citera
2011-11-01, 17:53
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTF?
Hah. Du kan knappast jämföra stockholm och malmö på det sättet.
Det finns ett oändligt tunnelbanenät i stockholm med MÅNGA möjligheter.
I malmö finns det som sagt begränsat antal spots och därför är det helt naturligt att man försöker vårda dessa.
Nej men stockholm verkar ha 10 gånger mer knas så varför skulle vi vilja att skåningar spär på statistiken på våra tåg? Nu är jag inte av den åsikten tycker det är kul med besök men att skåningar i vanlig ordning klagar fast man har det så jävla flash (har jag fått bilden av). Sen är ju danskar ett småsint folk.
Citera
2011-11-01, 19:07
Medlem
WTF?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirhector
Nej men stockholm verkar ha 10 gånger mer knas så varför skulle vi vilja att skåningar spär på statistiken på våra tåg? Nu är jag inte av den åsikten tycker det är kul med besök men att skåningar i vanlig ordning klagar fast man har det så jävla flash (har jag fått bilden av). Sen är ju danskar ett småsint folk.

Det märks att du aldrig satt din fot i skåne..
Citera
2011-11-01, 19:34
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Det märks att du aldrig satt din fot i skåne..
Och kommer aldrig göra det frivilligt. Sen tror jag nog fortfarande att det är knepigare att måla i stockholm men kanske finns någon annan som gjort båda och kan ge ett objektivt svar.
Citera
2011-11-01, 20:01
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Och kommer aldrig göra det frivilligt. Sen tror jag nog fortfarande att det är knepigare att måla i stockholm men kanske finns någon annan som gjort båda och kan ge ett objektivt svar.

Detta känns som whoa ett decennium sedan.
Citera
2011-11-01, 20:10
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Inte målat tåg i Skåne många gånger men kört både påga och brotåget och båda var en - utan att överdriva - lek.

Tur att alla skåningar respekterar ensamrätten i alla fall.
Citera
2011-11-01, 20:14
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
Inte målat tåg i Skåne många gånger men kört både påga och brotåget och båda var en - utan att överdriva - lek.

Tack!
Citera
2011-11-01, 23:06
Medlem
WTF?s avatar
Citat:

Du är inte blyg du! Både påga och brotåg! God damn!
Citera
2011-11-02, 13:31
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Du är inte blyg du! Både påga och brotåg! God damn!
Haha, vad vill du? Delar bara erfarenheter.

Mer knas att måla väggar i Stockholm än tåg i Skåne, dock inte sagt att jag inte hajar att man blir sur när det finns ett hak som man kan stå i timmar och måla, utan någon interference från nån, och så pajar andra det genom att köra för mycket där.

Skånetrafik (eller vad dom heter bara gissar) kan säkert se genom fingrarna med ett par panels nån gång ibland men klart dom ledsnar om hela skolklasser kommer och kladdar på tågen. Då dras skruvarna åt och åtgärder vidtas. Har säkert funnits liknande ställen i regionen som följt samma mönster gissar jag.

Enjoy it while it lasts boys!
Citera
2011-11-02, 14:15
Medlem
Citat:
Haha, vad vill du? Delar bara erfarenheter.

Mer knas att måla väggar i Stockholm än tåg i Skåne, dock inte sagt att jag inte hajar att man blir sur när det finns ett hak som man kan stå i timmar och måla, utan någon interference från nån, och så pajar andra det genom att köra för mycket där.

Skånetrafik (eller vad dom heter bara gissar) kan säkert se genom fingrarna med ett par panels nån gång ibland men klart dom ledsnar om hela skolklasser kommer och kladdar på tågen. Då dras skruvarna åt och åtgärder vidtas. Har säkert funnits liknande ställen i regionen som följt samma mönster gissar jag.

Enjoy it while it lasts boys!

Märks att du inte har någon koll, du kan ju inte dra en sådan jämförelse. Finns ju ganska många olika typer av väggar och ställen där tågen sover.

Till saken att man inte vill att klåpare ska springa och köra skitsaker på layups och yarden är det väl en självklarhet om man inte har obegränsade möjligheter att måla.
Citera
2011-11-02, 15:01
Medlem
Det fattiga med hela grejen är att det är inte så att de som spittar har upptäckt stället eller så utan det är allmänt känt var man kan köra men Snaffe & Co. kukar ur ändå.
Citera
2011-11-02, 15:13
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hojfaderittan
Märks att du inte har någon koll, du kan ju inte dra en sådan jämförelse. Finns ju ganska många olika typer av väggar och ställen där tågen sover.

Till saken att man inte vill att klåpare ska springa och köra skitsaker på layups och yarden är det väl en självklarhet om man inte har obegränsade möjligheter att måla.
Släpp ert mindervärdeskomplex, ni bor i ett graffitiparadis jämfört med Stockholm - punkt!
Och vilka klåpare sen som blir streckade, Blow t.ex. som lär ha ett 1000-tal panels i baggaget. Nä, tycker dom är larviga. Förstår dom, men håller inte med. Översittare och bönder som "håller" yards.

Edit. Layups*
Senast redigerad av Stressoraklet 2011-11-02 kl. 15:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in