2011-08-04, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryKrut
Leker som i (http://www.fotolog.com/leker1) så är det ju bara patetiskt.

Att han självutnämner sig som king gör ju det hela bara ännu mer tragiskt.

Ja, precis. Hade inte sett den floggen, men om man läser kommentarerna verkar det ju gälla hela AFS. Kan man vänta sig ett nytt världskrig, eller?
Citera
2011-08-04, 18:23
Medlem
HarryKruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twilfit
Ja, precis. Hade inte sett den floggen, men om man läser kommentarerna verkar det ju gälla hela AFS. Kan man vänta sig ett nytt världskrig, eller?

Frågan är ju varför fan han signar med "King"? Han är ju inte ens i närheten. Han tigger ju om det.
Citera
2011-08-04, 18:48
Medlem
Har aldrig sett honom signa "king". Tycker många av hans grejer är rätt så softa. Nivas grejer är också bra, men Leker skulle lätt vinna ett stilbattle.
Citera
2011-08-04, 19:36
Medlem
HarryKruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twilfit
Har aldrig sett honom signa "king". Tycker många av hans grejer är rätt så softa. Nivas grejer är också bra, men Leker skulle lätt vinna ett stilbattle.

http://spa.fotolog.com/photo/58/5/74/leker1/1310131278948_f.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av alaskapolloc
Toys båda två

Kunde inte säga det bättre själv. Alltid lika intressant att läsa Internetbeefs om hur dom har hotat varandra till livet över Facebook p.g.a att den ena har spittat den andra på en laglig vägg
Citera
2011-08-05, 17:39
Medlem
HerrRobots avatar
Är i Göteborg på semester och hörde att en av mina favoriter Jeks gjort en stor prod med Rubin och Gouge just här.
Perfekt, pallrade mig ut till Hisingen för att kolla och ser bara... en stor rollad Hoe över hela prodden...?

WTF? Alltså en pissful, svart, rollad blockletter över.

Så, vad har jag missat? Vem är beefen med och varför?

Edit: Jag tror prodden bara var nån dag gammal. Typ i veckan.
Citera
2011-08-05, 19:14
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrRobot
Är i Göteborg på semester och hörde att en av mina favoriter Jeks gjort en stor prod med Rubin och Gouge just här.
Perfekt, pallrade mig ut till Hisingen för att kolla och ser bara... en stor rollad Hoe över hela prodden...?

e det inte på lagliga väggen på ön? tvekar på beef där. Hoe e la gröna, liksom dom andra som målat. men laglig vägg (om det e den det rör sig på) eller fame e ju saker sällan långlivade
Citera
2011-08-05, 19:24
Medlem
Evropas avatar
Jag hittade målningen så den finns på webben...
Citera
2011-08-05, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirhector
PLC och DRS har väl tjafsat bra länge nu om jag förstått det rätt. DRS gnäller på att plc är toys och plc gnäller på att DRS typ lever på att slicka andra målares röv, är väl stöddiga och har en småfet golbög i sina led.

EDIT: Någon annan knaske kan fylla i mer exakt har ju inte stenkoll på läget.

Stämmer överens med det jag hört.
Citera
2011-08-05, 19:44
Medlem
HerrRobots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappi
e det inte på lagliga väggen på ön? tvekar på beef där. Hoe e la gröna, liksom dom andra som målat. men laglig vägg (om det e den det rör sig på) eller fame e ju saker sällan långlivade

En lång vägg vid Hjalmar Brantingsnågot... tråkigt när man tagit sig dit ut bara... nån sa att den var gjord nyss?

Citat:
Ursprungligen postat av Evropa
Jag hittade målningen så den finns på webben...

Jo, jag vet...
Citera
2011-08-05, 20:04
Bannlyst
Hur orkar man? så jävla töntigt varesig man sysslar med sånt här eller annat skit.
Citera
2011-08-05, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrRobot

Den blev över-rollad i onsdags. Tragiskt.
Fattar inte varför han gjorde det över just Rubins piece, det fanns ju mera plats...
Citera
2011-08-06, 00:17
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strand3n
Stämmer överens med det jag hört.
Vad jag hört så är både Strand3n och sirhector med i PLC... Pinsamt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in