2019-08-18, 12:50
Medlem
Xsylens avatar
Någon som vet vad Bates har gjort för att få Homo på berserk-modus?

https://www.youtube.com/watch?time_continue=55&v=uAP95JkUdcE
Citera
2019-08-19, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DunderFlummis
eh, pope kör på rätt hårt. Sen är stilen inte åt det bättre hållet men det skulle jag inte påstå att slurs stil är heller.. Är dock alltid kul med nya writers som är aktiva!

Pope kör varken mycket eller hårt, årets jävla rikshybris tack vare Instagram och vara brud......

”titta på mig, jag kör en tag daytime och filmar och jag åker inte fast hihi....”

Hon är allt som är fel med den nya generationens målare.....
Senast redigerad av egenvilja 2019-08-19 kl. 04:05.
Citera
2019-08-19, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Pope kör varken mycket eller hårt, årets jävla rikshybris tack vare Instagram och vara brud......

”titta på mig, jag kör en tag daytime och filmar och jag åker inte fast hihi....”

Jo jag kan hålla med om att hon överdriver sitt målande på instagram men åker du in till centrala stockholm och kollar runt så är det svårt att missa pope tags
Citera
2019-08-19, 07:57
Medlem
Citat:
Jo jag kan hålla med om att hon överdriver sitt målande på instagram men åker du in till centrala stockholm och kollar runt så är det svårt att missa pope tags

Tror jag aldrig sett en Popetag i t.ex. Vasastan/Östermalm, sluta överdriv.
Citera
2019-08-19, 17:04
Medlem
Citat:
Tror jag aldrig sett en Popetag i t.ex. Vasastan/Östermalm, sluta överdriv.
eh jag överdriver inte, berättar bara vad jag själv sett. Jag har ju definitivt sett mer av pope än slur på senaste
Citera
2019-08-19, 18:37
Medlem
Absolut kanske lättare att komma upp med några enstaka ultra-wide tags samt ligga med kaos och få röra lite tåg. Slur kör ju inte så mycket heller ville bara poängtera att bilden av att pope är ”uppe” är bara en fet illusion. Hon kommer förmodligen aldrig bli någon form av legend iaf. Möjligtvis en legends sysslings kompis isf... (på instagram menar jag då). Dunder Flummis kan du bara sluta bomba alla trådar med skit!
Citera
2019-08-20, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horriblewriter
Absolut kanske lättare att komma upp med några enstaka ultra-wide tags samt ligga med kaos och få röra lite tåg. Slur kör ju inte så mycket heller ville bara poängtera att bilden av att pope är ”uppe” är bara en fet illusion. Hon kommer förmodligen aldrig bli någon form av legend iaf. Möjligtvis en legends sysslings kompis isf... (på instagram menar jag då). Dunder Flummis kan du bara sluta bomba alla trådar med skit!
haha vafan, du har ju något emot pope och sprider skit utan någon fakta bakom det, att jag bombar trådarna med skit vettefan.. Allt jag har sagt var att jag ser pope rätt ofta i stan, jag har aldrig kallat henne legend eller något i den stilen.
Citera
2019-08-20, 08:33
Bannlyst
Har nu läst igenom hela tråden. Detta måste utan tvekan vara den fjantigaste mest efterblivna subkultur som finns därute.

Om jag sprayar med svart (eller vilken färg som) hejvilt över nån målning, retar jag upp nån sprayburksgangster då? Eller måste man skriva nåt särskilt?
Citera
2019-08-20, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittarministern
Har nu läst igenom hela tråden. Detta måste utan tvekan vara den fjantigaste mest efterblivna subkultur som finns därute.

Om jag sprayar med svart (eller vilken färg som) hejvilt över nån målning, retar jag upp nån sprayburksgangster då? Eller måste man skriva nåt särskilt?

Värt att veta är att några av dessa sprejburksgangstrar passerat 30
Citera
2019-08-20, 09:52
Medlem
OD0AH1GA5SS3TAR1s avatar
Citat:

Vad är hennes instragram? Man blir ju nyfiken nu, haha.
Citera
2019-08-20, 10:15
Medlem
Citat:
haha vafan, du har ju något emot pope och sprider skit utan någon fakta bakom det, att jag bombar trådarna med skit vettefan.. Allt jag har sagt var att jag ser pope rätt ofta i stan, jag har aldrig kallat henne legend eller något i den stilen.

Citat:
eh jag överdriver inte, berättar bara vad jag själv sett. Jag har ju definitivt sett mer av pope än slur på senaste

Du är ju världens jävla mupp, du säger att hon är överallt centralt men för att sedan jämföra henne med något annat jävla noname. Man är inte överallt centralt för att man har en-två tags på götgatan... Dumma fan.

Sluta vara en sådan jävla tönt, hon är nada av scenen, slur är nada av scenen och framförallt du är nada av scenenn. Håll käften och sitt ner i båten.
Citera
2019-08-20, 14:35
Medlem
Citat:
Du är ju världens jävla mupp, du säger att hon är överallt centralt men för att sedan jämföra henne med något annat jävla noname. Man är inte överallt centralt för att man har en-två tags på götgatan... Dumma fan.

Sluta vara en sådan jävla tönt, hon är nada av scenen, slur är nada av scenen och framförallt du är nada av scenenn. Håll käften och sitt ner i båten.
bror. Jag har aldrig sagt att hon är överallt, allt jag har sagt är att JAG har sett henne en del.

Du behöver inte dela min upplevelse men att börja triggas över att jag berättar om vad jag har sett är rent onödigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in