2010-04-25, 17:25
Medlem
Ozmeisters avatar
1. Hur gammal är du?
20

2. Hur mår du?
Inget vidare, det går i omgångar då tanken slår mig. Då jag tänker på min oskuld lider jag verkligen. Känner en förtvivlan samt en stark känsla av att det aldrig kommer att hända.

3. Varför gick det som det gick?
Var en tönt i högstadiet, hängde med tre andra killar, var aldrig på någon fest eller så. I gymnasiet så gick jag i en klass med bara killar och fortfarande inga fester öht. Var mestadels för mig själv på fritiden. Så jag har aldrig haft någon flickvän what so ever.

Jag gillar verkligen inte festandet som så många andra tycks gilla. Tycker att krogen är dyrt och onödigt. Jag skulle väl inte säga att jag ser särskilt bra ut, ganska smal dock. Fula tänder som nu åtgärdas av en tandställning. Inte så kul med tandställning i 20-årsåldern.

4. Har du gett upp eller försöker du fortfarande bli kvitt din svennedom? Vad är din strategi och tror du att du kommer att lyckas?
Jag har verkligen inte gett upp, väntar på att det ska hända. Jag vill bara träffa den där tjejen som det klickar med.
Citera
2010-04-25, 17:28
Medlem
jackflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witticism
Wow, vad mysigt det lät! Grattis

Tack!
Det bör tilläggas att jag inte ångrar ett smack.
Citera
2010-04-25, 17:30
Medlem
Citat:
Jag kan svara i egenskap av kvinna, att jag tyvärr inte tycker att det känns så sexigt. Framförallt på grund av den bristande erfarenheten vilket jag antar skulle resultera i ett ganska osexigt, tafatt fumlande de första gångerna i alla fall, innan han har lärt sig. Jag trivs inte riktigt heller som lärare i dessa sammanhangen.

Men om det var en kille som jag var kär i och ville ha så skulle det naturligtvis inte spela någon roll.

Men vafan, okey kanske inte som bara ett ligg. men om det finns en relation så borde kanske de 5-10 första sextillfällena där det fumlas inte vara så jobbiga, alla är vi barn i början, efter det när han har lärt sig så kommer du alltid ha en speciell plats i hans liv oavsett vad som händer.

Så har jag alltid set på tjejer. Att erfarenhet är nödvändigt och direkt avgörande om det bara handlar om att ligga. Men erfarenhet är också något man skaffar sig och jag har inget emot att vara med och hjälpa till på den färden.

Förövrigt så behöver inte alla vara fumliga. Jag tyckte jag genomförde ett mycket bra samlag när jag förlorade min oskuld, inte precis rocket science det där.
Citera
2010-04-25, 17:30
Medlem
Gravers avatar
1. Hur gammal är du??
21

2. Hur mår du??
Vissa dagar mår man bra, livet är toppen. Andra dagar är man helt nere och pallar inte med livet längre, inte så långt att man överväger självmord, men mer att allt känns totalt meningslöst.

3. Varför gick det som det gick??

Började sitta mer och mer vid datorn, istället för att vara med polarna när dom ringde och ville göra något ville man hellre sitta inne och spela CS eller wow, något som jag knappt gör längre.
Sedan jag fyllde 17-18 har jag försökt att lappa ihop allting genom att ringa polare osv, men då jag prioriterade pixlar istället för dem så fick man ingen respons. Har idag bara en "riktig" vän som jag träffar ibland.

4. Har du gett upp eller försöker du fortfarande bli kvitt din svennedom??

Gett upp och gett upp.. Jag försöker mer hitta någon att vara nära, själva sexet struntar jag i för tillfället, det kommer när det kommer.
Men varje gång jag försöker starta en konversation eller när det kommer upp en tjej till mig och vill prata så låser det sig. Jag tänker ut i huvudet exakt vad jag ska säga, men när jag ska öppna käften så kommer det bara ut ett "uhm.. ja du..".
Citera
2010-04-25, 17:33
Medlem
LURKACCs avatar
1. Hur gammal är du??

18.

2. Hur mår du??

Skit.

3. Varför gick det som det gick??

Uselt självförtroende som med tiden bara blivit värre pga upprepade misslyckanden.

4. Har du gett upp eller försöker du fortfarande bli kvitt din svennedom?? Vad är din strategi och tror du att du kommer att lyckas??

Gav efter mycket eftertanke upp november 2008 och bestämde mig för att satsa på att bli asexuell, det har visat sig vara svårt.
Citera
2010-04-25, 17:39
Medlem
Witticisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbesmamma
Men vafan, okey kanske inte som bara ett ligg. men om det finns en relation så borde kanske de 5-10 första sextillfällena där det fumlas inte vara så jobbiga, alla är vi barn i början, efter det när han har lärt sig så kommer du alltid ha en speciell plats i hans liv oavsett vad som händer.

Så har jag alltid set på tjejer. Att erfarenhet är nödvändigt och direkt avgörande om det bara handlar om att ligga. Men erfarenhet är också något man skaffar sig och jag har inget emot att vara med och hjälpa till på den färden.

Förövrigt så behöver inte alla vara fumliga. Jag tyckte jag genomförde ett mycket bra samlag när jag förlorade min oskuld, inte precis rocket science det där.

Nej, som jag skrev, om jag gillar killen så är detta ju bara en simpel bagatell som inte spelar någon roll
Citera
2010-04-25, 17:40
Medlem
brisingamens avatar
Så ledsen man blir av att läsa detta. Ingen ska väl behöva vara ledsna för såna enkla saker. Det borde finnas en kontaktsida på nätet bara för oskulder, jag skulle kunna tänka mig att hjälpa några stycken om inte annat.
Citera
2010-04-25, 17:41
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brisingamen
Så ledsen man blir av att läsa detta. Ingen ska väl behöva vara ledsna för såna enkla saker. Det borde finnas en kontaktsida på nätet bara för oskulder, jag skulle kunna tänka mig att hjälpa några stycken om inte annat.
Om du är tjej lär du få många PM nu.
Citera
2010-04-25, 17:41
Medlem
Iom att mycket verkar handla om osäkerhet. Borde vi inte bara starta en sex-bootcamp där det undervisas lite, knullas en del etc. Plockar in oskulder skickar ut sexgudar.

Efter det är det bara att träffa kvinnor och göra sin grej. Inget spöke i bakgrunden.

Vad hade ni betalat för att lära er knulla?

Citat:
Nej, som jag skrev, om jag gillar killen så är detta ju bara en simpel bagatell som inte spelar någon roll

Förstog det, Skrev mer allmänt. Vi ser nog väldigt lika på saken.

Läste dina inlägg om den osäkra framtoningen och fan svaret på varför inte tjejer har detta problem i samma utsträckning. Det är ganska hett när tjejer har en osäker framtoning.
Senast redigerad av tobbesmamma 2010-04-25 kl. 17:45.
Citera
2010-04-25, 17:44
Medlem
Gungdungkungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1

Trådens frågeställning till resten av Flashbacks skribenter:
1. Vilka råd ger du till de som de som är äldre än 20 år och har komplex för att de aldrig gjort det??
2. Vilka råd ger du åt tonåringar för att de skall skall slippa hamna i den ovannämnda sitsen??
3. Det läggs ju ned en hel del resurser på att unga tjejer skall få en positiv, självsäker syn på sex, finns det något samhället borde göra för att minska antalet ofrivilliga oskulder??

1. Lägg undan studiebidraget i ca 3-4månader och köp dig en prostituerad.

2. Upprepa svaret på fråga 1.

3. Införa studentrabatt på prostituerade.
Citera
2010-04-25, 17:44
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo

Jodå , jag är kvinna. men inte i den ålderskatergori de tänkt sig förmodligen .
Citera
2010-04-25, 17:46
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
dubbelpost
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto