Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Trådens frågeställningar de män som inte blivit av med oskulden:
1. Hur gammal är du??
2. Hur mår du??
3. Varför gick det som det gick??
4. Har du gett upp eller försöker du fortfarande bli kvitt din svennedom?? Vad är din strategi och tror du att du kommer att lyckas??
1. Jag är 22, snart 23 år
2. Jag mår bara bra, själv då?
3. Vad menar du?
4. Jag är en kille med principer som jag (försöker) följa till punkt o pricka. Jag ser bra ut, fixar jag till mig så skulle jag åtminstone vara bland de snyggaste på klubben. Jag är också vältränad, smart, charmig. Jag är inte en kille som går ut och raggar tjejer, och jag kan inte heller komma ihåg senaste gången jag gjorde det. Känner inte behovet, har aldrig gjort det. Däremot så finns det MASSOR av tjejer som varit och är intresserade i mig. Men ändå, eftersom jag inte haft något intresse i någon så vill jag inte heller bara knulla den personen för att försvinna dagen efter. Ska jag ligga med någon så ska det vara någon jag älskar och har känslor för. Allt annat motsätter jag mig. Min kuk går inte före min hjärna, frestelsen går inte före förnuftet.
Just nu är jag tillsammans med världens underbaraste tjej. Innan vi blev tillsammans för ca två månader sen så var jag förälskad i henne i över 5 år, så jag tror inte att det är särskilt lång tid kvar tills jag blir av med oskulden. Men men -->
Jag ville bara poängtera för er och TS att oskulden inte betyder NÅGONTING för vissa personer. Med det menar jag att det inte per automatik betyder att man med ljus och lykta söker efter någon som kan befria en från oskulden så fort man passerat 20 år. Jag riktar mig främst mot TS´s fjärde frågeställning som får alla oskulder att verka som ett par desperata och kåta jävlar vars kuk utgör livskompassen.