2016-12-13, 19:55
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
Blev en tripp till Trångsunds Kök och Bar, tyvärr inte mer än så (kan dock varmt rekomendera TK&B ur ett sunkperspektiv!). Planen var ursprungligen Diset men då den jag brukar bo hos i huvudstaden bor lite avsides från röda linjen blev det inte så

Legendariska Diset är som sagt en 2-stjärnig sunkkrog, dvs värt en omväg.

/Provokatör
Citera
2016-12-13, 21:34
Medlem
Erzengels avatar
Diset framstår ju numera som normalhak. Snacka om ha rasat som toppsunkhaket.
Citera
2016-12-13, 22:51
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Legendariska Diset är som sagt en 2-stjärnig sunkkrog, dvs värt en omväg.

/Provokatör

Oh ja, det är jag övertygad om, särskilt med bilderna du producerat i tråden! Däremot googlade jag stället för några dagar sedan, numera verkar det heta Pub Hägersten!? http://www.pubdiset.se/

Diset står det ju fortfarande angivet som men ändå. Ingen a la carte falukorv på menyn heller
Citera
2016-12-13, 23:20
Medlem
Erzengels avatar
Fanns en tid runt 06-07 det va snygga tjejer där så att man reagera tills man såg att det var Julia med sitt stall som tagit Diset i besiktning.
Citera
2016-12-13, 23:41
Medlem
Några FB:are som ska ut på Sunksafari denna helg?

Har blivit sjukt taggad efter denna tråd och besöker den kungliga hufvudstaden denna helg från Torsdag 15/12 - Söndag 18/12.

Fick en tvångstanke att jag MÅSTE avvika från mina normala "finkrogar" och köra ett sunkrace denna gång.
Citera
2016-12-14, 20:19
Medlem
abborrmasters avatar
Vet inte om stället nämnts. Men pizzeria och bar Sandra's i Sundbyberg är ett fint ställe.

Första gången min tjej hälsade på mig bodde jag utanför där på den tiden. Vi blev hungriga och vi gled ner för att haffa en Pizza. Under måltiden hann två av fyra gäster ryka ihop och hota varandra till livet. När vi rundade av måltiden flög stolar tvärs igenom lokalen.

Har många fina minnen därifrån, skrattretande karaoke m.m.

Metropol är ju egentligen sunkigaste Sumpanstället, som tidigare nämnts. Men Sandra har sina perioder när klientelet är helt off-the-wall. Pizzan e OK.
Citera
2016-12-15, 17:11
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spectra
Några FB:are som ska ut på Sunksafari denna helg?

Har blivit sjukt taggad efter denna tråd och besöker den kungliga hufvudstaden denna helg från Torsdag 15/12 - Söndag 18/12.

Fick en tvångstanke att jag MÅSTE avvika från mina normala "finkrogar" och köra ett sunkrace denna gång.

Nu var jag ju dessvärre i Stockholm helgen som var, annars hade jag lätt hängt på!

Vart utgår herrn ifrån? Om det är gröna linjen som gäller kan jag varmt rekomendera rundan som jag och mitt herrskap körde i somras (kronologisk ordning):

Hanks Heaven, Högdalen
Myrans, Svedmyra (inte mycket att skriva hem om dock, plocka hellre något ytterligare ställe kring Medis)
Söderkällarn, Medis
Carmen, Medis
Nivå 22, Fridhemsplan
Baron, Vällingby
Sever Inn, Hässelby Gård
Citera
2016-12-16, 13:43
Medlem
Citat:
Nu var jag ju dessvärre i Stockholm helgen som var, annars hade jag lätt hängt på!

Vart utgår herrn ifrån? Om det är gröna linjen som gäller kan jag varmt rekomendera rundan som jag och mitt herrskap körde i somras (kronologisk ordning):

Hanks Heaven, Högdalen
Myrans, Svedmyra (inte mycket att skriva hem om dock, plocka hellre något ytterligare ställe kring Medis)
Söderkällarn, Medis
Carmen, Medis
Nivå 22, Fridhemsplan
Baron, Vällingby
Sever Inn, Hässelby Gård

Kanon. Utgår från Scandic Alvik. Så gröna linjen passar som handen i handsken då.
Citera
2016-12-16, 13:46
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Kanon. Utgår från Scandic Alvik. Så gröna linjen passar som handen i handsken då.

På så vis, då har du ju redan nära till Baron och Sever bara det blir ju en helkväll!
Citera
2016-12-16, 15:35
Medlem
Citat:
På så vis, då har du ju redan nära till Baron och Sever bara det blir ju en helkväll!

Kan bli bra det här ))
Citera
2016-12-16, 16:05
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Kan bli bra det här ))

Det hoppas jag och att du avlägger rapport givetvis!
Citera
2016-12-19, 23:18
Medlem
Chovas på hornsgatan för fan. Stället som är så sunk att till och med de som frekvent besöker andra Dovas inte vill ha något där att göra. På andra sidan donken finns en annan Dovas som renoverat och gjort om helt, och numer heter Kloster. dock samma ägare och personal på stället. Även Retro frid bör nämnas, stället där starkölen smakar piss och klientelet är 90% bönder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in