Köpte denna billiga ölen, Flat Tire, helt ok. Dock finns det andra bättre billiga öl, DAB, König och Breznak exv.
DAB är billigare sett till kr/liter på Systemet.
Senast redigerad av heino 2015-07-03 kl. 12:25.
Köpte denna billiga ölen, Flat Tire, helt ok. Dock finns det andra bättre billiga öl, DAB, König och Breznak exv.
DAB är billigare sett till kr/liter på Systemet.
Det är det ju inte, Flat Tire är en ljus lager, det är ölen som heino radade upp också. Men Flat Tire är en ovanligt välhumlad lager. Själv gillar jag den starkt, det är en god öl till en billig peng.
Det är det ju inte, Flat Tire är en ljus lager, det är ölen som heino radade upp också. Men Flat Tire är en ovanligt välhumlad lager. Själv gillar jag den starkt, det är en god öl till en billig peng.
Det finns olika stilar inom kategorin ljus lager. Flat Tire är närmast det som kallas för modern lager. Detta är en helt annan stil än exv. Tjeckisk eller tysk pilsner.
Avnjöt en Flat Tire idag tillsammans med en god vän. Satt först och prisade denna citrussmakande prisvärda dryck men till min förskräckelse insåg jag hur förjävla ÄCKLIGT den LUKTAR. Jag trodde först att det var min andedräkt som spökade men kamraten min utbrast i förfäran över hur fan denna vätska kan ge ifrån sig en stank från utom denna värld.
Testa, lukta på skiten. Fyfan, det är som en blandning mellan rutten fisk och lite lätt avföring.
Har nytt varit lite nyfiken på Pistonhead s Utbud & Smaker.
även om man som sagt bara har testat Pistonhead Flat Tire 3.5 % vol finns på
Hemköp här i stan Så det var inte mycket att hurra åt.. även om den är lite udda.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!