2010-06-04, 03:33
Medlem
karbolexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuoteUnquote
Njaaa, den här var väl inte så där toppen va? Men funkar som fylledrivmedel och impar säkert på polare med sin förpackning.

Tänkte mer som dricka mycket utav/fylledrivmedel inte att ta en och njuta bara. God i mängden, inte överdrivet i enskillt fall.
Citera
2010-06-04, 11:54
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuoteUnquote
Njaaa, den här var väl inte så där toppen va? Men funkar som fylledrivmedel och impar säkert på polare med sin förpackning.
Jag tycker (förutom känslan av att jag precis har klivit av min HD, tagit av mig hjälmen osv..) att den är väldigt god och lättdrucken till ex. grillat. Frisk smak. Även om den inte är en säregen smakexplosion så är det alltid kul med något nytt att variera sig med. Och den är inte svindyr enligt mitt tycke.
Citera
2010-06-04, 13:09
Medlem
mztrs avatar
Orkar inte läsa igenom alla poster (kanske någon som har nämnt det redan), MEN den finns på glasflaska, köpte mig ett x-tio tal idag.
Citera
2010-06-04, 13:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mztr
Orkar inte läsa igenom alla poster (kanske någon som har nämnt det redan), MEN den finns på glasflaska, köpte mig ett x-tio tal idag.

Jodå tror de flesta vet det

Är väl knappast så att man sitter och diskuterar burköl här?
Citera
2010-06-04, 16:01
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mztr
Den finns inte alls på flaska. Det är Pistonhead hotroddin' lager som finns på flaska. Low Ridin' lager/Summer Brew är burköl.
Citera
2010-06-04, 16:12
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zepofan
Den finns inte alls på flaska. Det är Pistonhead hotroddin' lager som finns på flaska. Low Ridin' lager/Summer Brew är burköl.
Precis.

http://www.livetsgoda.se/artikel/art...?ArtikelId=473

"Low ridin’ lager kommer i en praktisk burk i det hållbara materialet aluminium och i färgernas färg gråsvart."
Citera
2010-06-05, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karbolexan
10kr/ölen är inte speciellt dyrt enligt mig.

blir 240 kr "plattan"

likvärdig öl på gatan 130 kr plattan
Citera
2010-06-06, 16:16
Medlem
karbolexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollpunkten
blir 240 kr "plattan"

likvärdig öl på gatan 130 kr plattan

Vilken öl är det du menar att du får för 130 kr som är likvärdig Pistonhead? Vet inte riktigt om jag är villig att hålla med.
Citera
2010-06-07, 14:34
Medlem
Citat:
Vilken öl är det du menar att du får för 130 kr som är likvärdig Pistonhead? Vet inte riktigt om jag är villig att hålla med.

Beror väl på vem ja handlar av men ett litet utdrag kan ja väl bjuda på

"Spendrups koncernen" "heniken" "carlsberg koncernen " o.s.v

kanske inte helt lika men så badar ja inte i pengar heller så man lär ju tänka efter före man köper något.

Vore ju intressant om du kunde motivera varför man ska lägga på 110 kr för få en platta pistonhead.
Citera
2010-06-07, 19:27
Medlem
karbolexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollpunkten
Beror väl på vem ja handlar av men ett litet utdrag kan ja väl bjuda på

"Spendrups koncernen" "heniken" "carlsberg koncernen " o.s.v

kanske inte helt lika men så badar ja inte i pengar heller så man lär ju tänka efter före man köper något.

Vore ju intressant om du kunde motivera varför man ska lägga på 110 kr för få en platta pistonhead.

Trodde du syftade på ful-öl som tex; slots guld och danish gold. Ungefär som att dricka jäst kloakvatten..

Dock kan jag hålla med dig, lägger helst inte ut 110kr extra om jag kan få likvärdig öl billigare.
Citera
2010-06-08, 22:20
Medlem
Citat:
Trodde du syftade på ful-öl som tex; slots guld och danish gold. Ungefär som att dricka jäst kloakvatten..

Dock kan jag hålla med dig, lägger helst inte ut 110kr extra om jag kan få likvärdig öl billigare.

Då fattar ja hur du tänkte

Må väl
Citera
2010-07-10, 12:06
Medlem
jeppe.ds avatar
Drack den för första gången igår! Tycker att den var riktigt fin!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in