2021-08-08, 22:45
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Der.Untermensch
Vad tror ni om en blandning av Imovane, Xanor och Inderal, samt Propavan? Väger runt 80 kg. Hoppas på att kombinationen ska vara nog, men hur mycket av varje, tror ni behövs?

Alla dessa läkemedel tillsammans är inte farliga i moderata doser, förekommer att patienter står på dessa mediciner samtidigt och även vissa på äldreboendena.

Citat:
Tack för svar. Gör Imovanen någon skillnad då, i cocktailen mellan Xanor och Inderal? Går det att somna in på dessa tre? Planerar iofs att gardera mig genom att se till att somna utomhus under en riktigt kall vinternatt, men vill å andra sidan verkligen se till att somna in lugnt och sedan helt enkelt frysa ihjäl i sömnen, om inte tabletterna tar mig.

Allt är en dosfråga samt hur hög din tolerans är, de flesta kommer somna om de saknar tolerans. Imovane har en hypnotisk effekt och hjälper hjälpa till med själva insomningen, Xanor är främst ångestdämpande men kan även underlätta för insomningen för vissa. Propavan orsakar trötthet/dåsighet som bidrar till att du somnar och effekten tillsammans med Imovane gör att vissa sover med mindre uppvaknanden på grund utav en djupare sömn.

Detta är inga garantier på att du verkligen kommer somna in så ta inget för givet, vill du verkligen sova så är det andra substanser som gäller.
Citera
2021-08-11, 09:49
Medlem
Citat:
Tack för svar. Gör Imovanen någon skillnad då, i cocktailen mellan Xanor och Inderal? Går det att somna in på dessa tre? Planerar iofs att gardera mig genom att se till att somna utomhus under en riktigt kall vinternatt, men vill å andra sidan verkligen se till att somna in lugnt och sedan helt enkelt frysa ihjäl i sömnen, om inte tabletterna tar mig.

Rent kemiskt vet jag som sagt för lite om inderal. Imovane i större doser är något som man kan gå runt och flumma på, istället för att somna. Men absolut, tror du sover gott på imovane + xanor, om du garderar dig så är det nog bäst. Tror inte du skulle lyckas slå ut lever eller njurar med de läkemedeln, och en överlever generellt njur/leverkollaps (därför t.ex. Parcetamlol inte går dö på, man hamnar på sjukhus innan oavsett ditt pannben)
Citera
2021-08-11, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl

Allt är en dosfråga samt hur hög din tolerans är, de flesta kommer somna om de saknar tolerans. Imovane har en hypnotisk effekt och hjälper hjälpa till med själva insomningen, Xanor är främst ångestdämpande men kan även underlätta för insomningen för vissa. Propavan orsakar trötthet/dåsighet som bidrar till att du somnar och effekten tillsammans med Imovane gör att vissa sover med mindre uppvaknanden på grund utav en djupare sömn.

Detta är inga garantier på att du verkligen kommer somna in så ta inget för givet, vill du verkligen sova så är det andra substanser som gäller.

Precis! Jag vaknade upp på sjukhus efter en heltaktiv natt, dock var jag helt borta och minns inget själv.
Citera
2021-08-11, 11:40
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlappTjackBalle
Testade 1200mg morfin .aldrig testat tidigare. Jag somnade ocg dagen efter spydde jag hela tiden. Trodde att 200mg skulle vara en dödlig dos?

Morfin som doloctin? Om det är rent morfin så lär det nog behövas otroliga mängder om det intas oralt. Bara 15-30%~ biotillgänglighet oralt.

Om du nu inte vill leva så byt morfin mot oxycontin. 75-80% biotillgänglighet oralt. Aning starkare med. Behövs max 500mg. När allt är svalt så tugga på ett 100mcg fentaplåster, då kan det bara sluta på ett sätt.

Hade nog tagit ett gäng benzo tillsammans med. 20-30mg Roche 2or eller xanor. Kanske några imovane med, 50mg.

Helst så avstå från skiten öht. Men förstår om du redan bestämt dig.
Citera
2021-08-11, 11:46
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Booii
Finns det någon substans som man kan ta med garanterad död? Eller är ett rep bättre?

Fixa några fentaplåster med mest mcg/plåster. och ett gäng benzo så hade jag blivit imponerad om någon överlever det.

Rep låter väldigt onödigt plågsamt. Hade isåfall skjutit mig själv om inte droger är ett alternativ.
Citera
2021-08-12, 20:45
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Finns det någon substans som man kan ta med garanterad död? Eller är ett rep bättre?

Karfentanil

Citat:
Ursprungligen postat av andomega
Rent kemiskt vet jag som sagt för lite om inderal. Imovane i större doser är något som man kan gå runt och flumma på, istället för att somna. Men absolut, tror du sover gott på imovane + xanor, om du garderar dig så är det nog bäst. Tror inte du skulle lyckas slå ut lever eller njurar med de läkemedeln, och en överlever generellt njur/leverkollaps (därför t.ex. Parcetamlol inte går dö på, man hamnar på sjukhus innan oavsett ditt pannben)

Korrekt, dessa läkemedel kommer inte slå ut levern eller njurarna. De patienter som försökt med Paracetamol ångrar sig alltid efteråt, ventrikelsköljning och aktivt kol är inget trevligt. Om njurarna slås ut så är det heller ingen plötsligt död utan en lång och utdragen process, räkna med tillfällig acces med akut dialys.

Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Morfin som doloctin? Om det är rent morfin så lär det nog behövas otroliga mängder om det intas oralt. Bara 15-30%~ biotillgänglighet oralt.

Om du nu inte vill leva så byt morfin mot oxycontin. 75-80% biotillgänglighet oralt. Aning starkare med. Behövs max 500mg. När allt är svalt så tugga på ett 100mcg fentaplåster, då kan det bara sluta på ett sätt.

Hade nog tagit ett gäng benzo tillsammans med. 20-30mg Roche 2or eller xanor. Kanske några imovane med, 50mg.

Oxikodon är dubbelt så starkt som Morfin.
Citera
2021-08-15, 13:47
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000

Skulle oxycontin + benzo funka? Köra oxyn med IV istället?
Citera
2021-08-15, 14:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SlappTjackBalle
Skulle oxycontin + benzo funka? Köra oxyn med IV istället?

finns ingen garanti för att detta funkar , vet vissa som stoppat i sej en rejäl mängd oxy /zopiklon och sedan svept en sjuttis starksprit , vaknat 2 dygn senare , fullt levande

mediciner är inte gjorda för att ta livet av sej , så ska det lyckas , så hänger det nog mycket på ren tur

att bli grönsak verkar lättare än att få uppleva sin begravning
Citera
2021-08-27, 01:22
Medlem
skribenten00s avatar
Citat:
Vill förmodligen kila vidare i slutet av året. Nembutal verkar vara det bästa pulvret att nyttja, men verkar svårt att få tag i. Går tydligen att beställa, men svårt att få genom tullen och Farbror Blå lär väl knacka på, istället för brevbäraren. Eller har jag fel?

Däremot kan jag få tag i Xanor och undrar hur säkert det är, blandat med alkohol?

Det finns inga webbsidor som säljer Nembutal, som är en olaglig drog, risken är att man blir lurad på pengar i stället. Det behövs tillstånd från Läkemedelsverket för att importera läkemedel till Sverige, saknas tillstånd gör man sig skyldig till smugglingsbrott. Barbiturater används i dag till avlivning av våra husdjur hos veterinären. Några länder i Sydamerika säljer dock Nembutal i veterinärapotek. Kina har Nembutal i pulverform. Oralt intag av Nembutal måste dessutom kombineras med antikräkmedel. De flesta andra mediciner, speciellt de som finns i Sverige i dag, är inte att rekommendera för självmord. Överdosering av medicin som inte är dödlig leder inte till döden. För några år sedan fanns medicinen Doloxene i Sverige, som vid överdosering leder till andningsförlamning, men har nu avregistrerats här i landet. Mediciner som leder till döden tas bort från marknaden, för människor ska bara leva, de ska inte dö, verkar det som. Jag föreslår snabbverkande sömntabletter kombinerat med plastpåse över huvudet eller tejpa över munnen och näsan - syrebrist är bästa och snabbaste sättet att dö på. Dö ska vi alla göra, det handlar bara om vi väljer att dö med eller utan värdighet.
Citera
2021-09-01, 02:35
Medlem
Knarkpojkens avatar
Har tittat runt lite på nätet på det senaste efter någonting som är smärtfritt, enkelt och garanti och har fastnat för nembutal. Det är synd att man inte kan få det här i Sverige det hade gjort det så otroligt mycket enklare för folk. Folk ska behöva hänga i rep och lida här i Sverige för att slippa det elände vi kallar liv. Hemma finns de inget att hänga i, bor i en etta. Väger 65 kg typ och jag tror det enda som kan hålla här är duschledningen kanske. Men de är så otroligt nära att fötterna touchar marken här så det kan bli retligt. Nej fan att de inte finns nembutal på marknaden ser helt sjukt chill ut. Fan att inte folk kan välja att vilja dö och få en sån dricka och sen bara koola på nembutal. Vill verkligen ha det, finns det här? Finns det på nätet?. Skicka pm eller något typ isåfall och hjälp en grabb som är bestämd kring sitt beslut men som inte pallar strypas eller drunkna. Tåg känns lite fucked up med, vill inte att folk ska bli störda av mig och missa sina tåg hem pga mig eller att tågchauffören som utbildat sig för att köra tåg och inte köra över människor ska få några men för livet. Droger är bullshit har försökt så många gånger på det, visst jag har inte prövat heroin eller att injicera något överhuvudtaget men flera gånger vaknat efter typ 1 vodka, 50 benso typ och 2-3 8 or sub. Och då är man arg bara och känner att man slösat en massa dessutom. Vill ha en säker död bara, visst har hjärtat stannat 3 gånger men det var ju folk runt om då och man kunde komma igång endå. Alltid haft oturen att folk har varit där. Bra att sådana här trådar finns. Nembutal nembutal nembutal vart är du?? Hoppas inte tråden är fylld med sådana som ska försöka få en och ändra sig och sånt. Sluta isåfall bry er om folk ni inte känner skulle dö och fokusera på dig själv och de du känner i det riktiga livet. Nembutal !!! Bästa skiten shit asså vilken drömdöd
Citera
2021-09-01, 02:41
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkpojken
Har tittat runt lite på nätet på det senaste efter någonting som är smärtfritt, enkelt och garanti och har fastnat för nembutal. Det är synd att man inte kan få det här i Sverige det hade gjort det så otroligt mycket enklare för folk. Folk ska behöva hänga i rep och lida här i Sverige för att slippa det elände vi kallar liv. Hemma finns de inget att hänga i, bor i en etta. Väger 65 kg typ och jag tror det enda som kan hålla här är duschledningen kanske. Men de är så otroligt nära att fötterna touchar marken här så det kan bli retligt. Nej fan att de inte finns nembutal på marknaden ser helt sjukt chill ut. Fan att inte folk kan välja att vilja dö och få en sån dricka och sen bara koola på nembutal. Vill verkligen ha det, finns det här? Finns det på nätet?. Skicka pm eller något typ isåfall och hjälp en grabb som är bestämd kring sitt beslut men som inte pallar strypas eller drunkna. Tåg känns lite fucked up med, vill inte att folk ska bli störda av mig och missa sina tåg hem pga mig eller att tågchauffören som utbildat sig för att köra tåg och inte köra över människor ska få några men för livet. Droger är bullshit har försökt så många gånger på det, visst jag har inte prövat heroin eller att injicera något överhuvudtaget men flera gånger vaknat efter typ 1 vodka, 50 benso typ och 2-3 8 or sub. Och då är man arg bara och känner att man slösat en massa dessutom. Vill ha en säker död bara, visst har hjärtat stannat 3 gånger men det var ju folk runt om då och man kunde komma igång endå. Alltid haft oturen att folk har varit där. Bra att sådana här trådar finns. Nembutal nembutal nembutal vart är du?? Hoppas inte tråden är fylld med sådana som ska försöka få en och ändra sig och sånt. Sluta isåfall bry er om folk ni inte känner skulle dö och fokusera på dig själv och de du känner i det riktiga livet. Nembutal !!! Bästa skiten shit asså vilken drömdöd
Köp en kabbe heroin och släng i dig då, sluta drömma. Kicka heroin har fått mer än en att välja livet (som heroinist) framför döden.
Senast redigerad av GoUoD 2021-09-01 kl. 02:44.
Citera
2021-09-01, 02:47
Medlem
Knarkpojkens avatar
Citat:
Rep är garanti och gratis men ser otroligt plågsamt ut. Hatten av till dem som fixar det asså. Jag har fått hjärtat stannat först på en sjuk spicesort för typ 8 år sen. Minns ej namnet men de var på den tiden dem förbjöd en massa olika strains på spicet så de nya sorterna var alltid starkare och tillslut kom jag över ngt galet tror de hette akb något. Men var ej meningen jag skulle ta livet av mig då. Iaf hjärtat stannade men vaknade på sjukan sen. Annars de två andra gångerna varit sprit, benso (ksalol) typ 50 st mer kanske tog Subutex ibland 2-3 8or o sen tram o röka. Lite lyrica med, men spriten är jag känslig för. Smakar så illa, har svårt att tömma den så snabbt man ska göra. Tänk på det om du kan att inte grogga utan töm flaskan direkt om du kan. Jag kunde ej jag spydde så fick grogga vilket sög för då måste man sitta vaken. Men ye dra en massa sub, slänga i sig en massa benso och sluka en 70-1 liter vodka ska nog göra susen. Håller på att själv sänka min tolerans på droger nu och dricker inget. Så tar man kanske en dag och ger de ett nytt försök. Lycka till du med försöket/n
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in