2021-06-11, 18:33
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabakasob
Tanken att min kropp hittas intakt och tankar om saker som kommer att hända efter jag avlidit får mig lugn. Det gör det lättare för mig att gå igenom det även fast jag är fullt medveten om att det inte spelar någon som helst roll eftersom jag inte kommer existera och inget kommer existera för mig när jag väl dött.

Skumt men det e så jag känner.

Hur mycket oxycontin/benzo/alkohol för en näst intill garanterad död, eller e riskerna att vakna som en soffkudde för stora även i riktigt höga doser?

Nån annan drog/kombo man somnar in på utan intensiv smärta?

Satsa på veterinärgrejer, that's the ticket.
Citera
2021-06-14, 22:41
Medlem
Citat:
hur är din tolerans? har själv aldrig använt opiater o trodde 80mg oxycontin tillsammans med 15mg benzo + en del alkohol va mer än tillräckligt

vad rekommenderar du att jag tar?
Lägg till 40mg oxy och jag garanterar du inte vaknar igen den däran cocktailen du nämnt där är redan en 60/40 chans om inte mer för att susa gott 40mg till och jag säger 99/1
Citera
2021-06-19, 19:42
Medlem
systems avatar
Jag undrar hur farligt Tramadol är. Hur många mg behövs för att släcka ett liv?
- Risk för död
- Garanterad död

Två svar önskas alltså. Ungefär som ”hur dödlig är en handgranat”.

Edit: om det nu är möjligt att dö av tramadol.

Frågar åt en kompis som är krimförfattare.
Senast redigerad av system 2021-06-19 kl. 19:51.
Citera
2021-06-19, 21:52
Bannlyst
Hur många gram heroin krävs det för att dö? Om man tar det oralt
Citera
2021-06-20, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silversanta
Hur många gram heroin krävs det för att dö? Om man tar det oralt
Hallå Kan nån snälla svara på det?
Citera
2021-06-20, 22:36
Medlem
Tror du behöver skjuta det och gällande hur mycket som krävs vet jag inte men heroinister som dör på sin vanliga dos när dom får bra smack, så 2000 kr värt i en skjut borde göra susen.

Alltså Oralt som att äta? trodde du menade upp i snoken
Citera
2021-06-20, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zulfaqar
Tror du behöver skjuta det och gällande hur mycket som krävs vet jag inte men heroinister som dör på sin vanliga dos när dom får bra smack, så 2000 kr värt i en skjut borde göra susen.

Alltså Oralt som att äta? trodde du menade upp i snoken
Bomba det menar jag
Citera
2021-06-20, 22:50
Medlem
Har du brukat heroin innan? krävs en del opium dom som äter det för att dö,och det måste brännas först, så vet inte hur det är med heroin oralt men tror det kräver några gram. Varför äta det? varför just heroin?.
Citera
2021-06-22, 13:29
Bannlyst
För det är billigare än oxycodone och jag kan inte injicera. Har aldrig injicerat nånting i hela mitt liv. Därför oralt. Har aldrig tagit heroin innan och har ingen opiattolerans.
Citera
2021-06-24, 08:14
Vill förmodligen kila vidare i slutet av året. Nembutal verkar vara det bästa pulvret att nyttja, men verkar svårt att få tag i. Går tydligen att beställa, men svårt att få genom tullen och Farbror Blå lär väl knacka på, istället för brevbäraren. Eller har jag fel?

Däremot kan jag få tag i Xanor och undrar hur säkert det är, blandat med alkohol?
Citera
2021-06-24, 09:54
Medlem
Callebiltes avatar
Citat:
Pratat med folk, tagit medecin, legat och klappat hundar ett tag nu o jag har bestämt mig

Är också viktigt för mig att min kropp är intakt när jag dör, vill inte lämna kvar nån köttfärssås till familj och vänner.

jag som hört så mycket om hur benzo/opiater/alkohol kombon är livsfarlig nu blev jag ganska besviken, så du tror inte att 0 tolerans och tillräckligt hög dos av kombon räcker för en säker död?
Som andra skriver så sök hjälp istället. Inget är konstant och läget förändras kontinuerligt så om 5 år kanske du är i en helt annan situation och lever loppan.

Det sagt så verkar du ju ändå lite mån om de efterlevande. När jag hade liknande tankar kom jag fram till att jag skulle få det att se ut som en olycka för att skona de närmsta.

Personligen skulle jag gärna försvinna i samband med en kraftig detonation som mosar allt innan nervsignalerna hunnit registreras av hjärnan.. Helst helt ovetandes typ att det stod en arab med en atombomb innanför rocken bakom mig i kön på Ica.

Jag skulle starkt avråda från droger iallafall. Drack alldeles för mkt på en fest i ungdomen så jag slutade spontanandas. Mina kompisar såg att jag var blå om läpparna och sa åt mig att andas. Vi var i en stuga i skogen innan mobiltelefonernas tid så ingen sjukvård. En halv natt av grym ångest då man kände att shit måste andas när det började pirra i läpparna. Trots att jag var kraftigt berusad så var det väldigt ångestframkallande att inte kunna andas självmant.

Risken med droger om du inte vet exakt vad du gör är att du paralyserar dig själv och långsamt kvävs i en utdragen extremt ångestframkallande process. Än värre om du efter någon timmes ångestfylld kamp slutligen somnar in för att vakna förlamad som en sparris på IVA utan att kunna röra dig eller kommunicera med omvärlden med kronisk smärta och de håller liv i dig i 100 år till i hopp om att någon dag hitta en kur...
Citera
2021-06-24, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Der.Untermensch
Vill förmodligen kila vidare i slutet av året. Nembutal verkar vara det bästa pulvret att nyttja, men verkar svårt att få tag i. Går tydligen att beställa, men svårt att få genom tullen och Farbror Blå lär väl knacka på, istället för brevbäraren. Eller har jag fel?

Däremot kan jag få tag i Xanor och undrar hur säkert det är, blandat med alkohol?
Xanor är förhållande vis ofarligt att blanda med alkohol, krävs ganska stora mänged av både alkohol och xanor för att avlida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in