Flashback bygger pepparkakshus!
2022-04-22, 11:08
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Funderar på att säga hejdå till denna värld.

Undrar om jag ska göra det hemma eller hitta en fin avlägsen plats på ett berg eller vid något vatten.
Tänkte dricka mig berusad, typ fyra 7% 50cl cider. Sen käka 10-20st krysstvåor. Och för att vara på den säkra sidan slå i mig 20mg etonitazepipne.

Folk utan tolerans kan dö av att snorta 1mg.

Har allt jag behöver. Ska bara fixa med lite saker typ skriva några hej då brev. Se tili att min lägenhet ser bra ut samt bort med allt dumt/olagligt. Kanske rensa laptopen samt mobilen.

Är det något ni kan komma på som kan göra det bättre/mindre dåligt?

Vill inte höra sök hjälp och att det blir bättre om jag bara håller ut.

En kompis dog i självmord av etonitazepipne, oklart vilken dos, det var väldigt sorgligt och chockartat för alla. Egentligen skulle du ju försöka bli drogfri, men du ville ju inte ha sådana råd så jag utvecklar inte.
Citera
2022-04-22, 11:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
En kompis dog i självmord av etonitazepipne, oklart vilken dos, det var väldigt sorgligt och chockartat för alla. Egentligen skulle du ju försöka bli drogfri, men du ville ju inte ha sådana råd så jag utvecklar inte.

Försökte igår.
Hade druckit några starköl, käkat ~10st pagoclone, 5st fluclotizolam 1mg och slog i lite mer än 20mg pipne. Fick i mig hela dosen och kände ruset steg i kanske 30sek grym eufori. Accepterade mitt öde och slocknade. Men mot all förmodan så vaknade jag upp på golvet nån timme senare.
Krävs tydligen mer när man har metta i sig.

Ska ge livet en chans. Kanske dra iväg på en långweekend till Amsterdam och slösa varenda krona jag har och sen göra om det med dubbla dosen
Citera
2022-04-25, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuengirola2020
Vad sägs om några flaskor Teralen?
Eller blir jag bara väck i några dygn.........
Theralen/alimemazin går på hjärtat och de är dokumenterat att de är högast dödlighet jämnfört med propavan, lergigan, atarax
Citera
2022-05-01, 20:52
Medlem
Hej igen! Har försökt att läsa mig till lite kundskap om vad som händer med kroppen om man tar elvanse 1600mg (lisdexanfetamin) tack i förhand
Citera
2022-05-02, 00:45
Citat:
Ursprungligen postat av DreamPilsner
Hej igen! Har försökt att läsa mig till lite kundskap om vad som händer med kroppen om man tar elvanse 1600mg (lisdexanfetamin) tack i förhand

Du kommer att ha svårt att sova eller dö p.g.a. fokus som en överskottsenergisk tjackmus på marathon sprint.
Citera
2022-05-07, 17:59
Medlem
Jag har inte läst tråden, men Propavan kan väl inte vara dödligt? Hur många behövs i så fall per kg kroppsvikt eller så?
Citera
2022-05-12, 21:10
Medlem
Chilipruttens avatar
Hej, har inte orkat läsa igenom aaaalla inlägg, det kanske står nånstans men jag vill veta vilken benso i vilken styrka och mängd ihop med vilken opiat (helst morfin eller oxy, heroin tänker jag inte ta) och hur många mg, naturligtvis ihop med alkohol. Räcker en kvarting?
I övrigt kan jag nog få Inderal utskriven och det står i FASS att 2 gram gav dödlig dos, på recept får man 40 mg x 100= 4000 mg som i såna fall är säker död.
Hmm tuppar man av eller bör man ta massa benso oxå?
Citera
2022-05-12, 23:46
Medlem
Chilipruttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingFish
Jag tänker mig bara en säker exit-plan för ifall livet skulle gå skit, så kan man leva gott och veta att det finns en enkel väg ut om det så skulle behövas.

Såhär har jag tänkt då...
Börja kvällen med att bli lite lagom/relativt väck på ett par öl och några stesolid eller en-två xanor stavar.
Sen när det är dags för att säga adjö:
Postmen 25-50mg 1h innan resterande.
Butanidol 1,4 10-15ml
Somadril 10g (2st 500mgx10 kartor)
Oxynorm ca 600mg rakt upp i röven (vågar inte IV)
Sen lär jag väl släng i mig resterande stesolid och/eller xanor.

Jag vet ju inte ifall FS har kvar somadril och butanidol när det är dags för mig att gå, men hade andra alternativet på att käka massa Benzo, och sen rövpanna 600mg oxy varit tillräckligt?

Jag köper oxå allt på darknet och visst d kommer bli lite dyrt med alla opiater men 600 mg oxy fine, men vilken benso? Ksalol är ju den vanligaste man får tag på, har själv stesolid på recept men d är för klent I know, hur många mg ksalol?
Samt hur mkt alkohol?
I vilken ordning?
Citera
2022-05-15, 13:20
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chiliprutten
Jag köper oxå allt på darknet och visst d kommer bli lite dyrt med alla opiater men 600 mg oxy fine, men vilken benso? Ksalol är ju den vanligaste man får tag på, har själv stesolid på recept men d är för klent I know, hur många mg ksalol?
Samt hur mkt alkohol?
I vilken ordning?

Jag kommer inte ge råd. Men att få i dig xanor så du är uppe runt LD50. Då behövs 1100-1300mg/kg kroppsvikt. Jag skulle alltså behöva runt 130 000st xanor för att närma mig LD50, att man dör är absolut inte säkert.

Hade blivit imponerad om någon fick i sig så många xanor, behövs nog en skottkärra eller fler.
Citera
2022-05-19, 10:49
Medlem
funktioners avatar
Börja med sprit och 30 xanor. Sen när man är dragen, stor dos zopiklon. Ge den fem minuter sen 300-400mg oxycontin och/eller tram och sen lägga sig ner och somna på zopiklonen och andningsdeppa på resten i sömnen?
Citera
2022-05-27, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Börja med sprit och 30 xanor. Sen när man är dragen, stor dos zopiklon. Ge den fem minuter sen 300-400mg oxycontin och/eller tram och sen lägga sig ner och somna på zopiklonen och andningsdeppa på resten i sömnen?

Lär väl räcka med 400 mg oxy utan tolerans??
Citera
2022-05-27, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuengirola2020
Vad sägs om några flaskor Teralen?
Eller blir jag bara väck i några dygn.........

Vet en som svepte hel flaska hände typ ingenting…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in