2021-07-14, 09:03
Medlem
Callebiltes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MogenKvinna
Du kan inte ha tillräcklig mycket livserfarenhet när du inte fattar att människor tvingas leva längre än kroppen klarar av i dagens samhälle - kroniska sjukdomar, kroniska smärtor och ålderskrämpor går ju inte över utan tvärtom blir de värre med tidens gång.
Oj, fick du ut allt det där från mitt inlägg? Antar att du är en mogen kvinna.. De brukar sända mer än de har förmåga att ta in... Du kanske ska läsa om mitt inlägg?

Jag skrev inget om sjukdomar, jag förstår att vissa har kroniska sjukdomar osv. Kanske blev det ett missförstånd då jag svarade på någon tråd som bakats in i den här tråden?

Men även om man ser till kroniska sjukdomar är hoppet inte ute. Teknikutvecklingen går framåt väldigt snabbt. Se bara på Elon Musks Neuralink som idag är i utvecklingsstadiet. Än så länge sätter de endast elektroder i Cortex men de har planer på att sätta elektråder djupare, den tekniken kommer sannolikt kunna koppla bort kroniska smärtor osv när den mognar. De tror även att den kommer kunna bota förlamade osv genom att man sätter en mottagare under nervskadan.
Citera
2021-07-15, 12:41
Medlem
400mg oxycontin
10-30 aleprozam

Tror ni jag behöver alkohol eller går det bra utan? Ska jag ta allt på en gång eller ska jag vänta emallan och något jag ska tänka på?

Underviktig
Senast redigerad av andomega 2021-07-15 kl. 12:45.
Citera
2021-07-22, 15:36
Medlem
Hur mycket tramadol, Alprazolam och vodka för att somna in behövs?
Citera
2021-07-27, 16:12
Medlem
Hej, vet någon om det funkar att ta sitt liv med en överdos mirtazapin och alkohol?
Citera
2021-07-27, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eeeddd2000
Hej, vet någon om det funkar att ta sitt liv med en överdos mirtazapin och alkohol?
Skulle inte tro det… men någon mer kunnig än mig här på Flashback kanske kan ge ett bättre svar.
Citera
2021-07-31, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andomega
400mg oxycontin
10-30 aleprozam

Tror ni jag behöver alkohol eller går det bra utan? Ska jag ta allt på en gång eller ska jag vänta emallan och något jag ska tänka på?

Underviktig

Blivit lite annorlunda. Testade oxycontinen jag hade hemma först för att se om de fungerar. Några dagar senare har jag kvar 240mg + 12 mg kasol och en ask oxasxand 5mg/st. Är det fortfarande tillräckligt? Tänker jag får dricka alkohol till nu, brukar kunna fixa ca 2-3dl starksprit. Har några misslyckanden hitills och vill inte få hjärnskador. Köper jag mer finns alltis risken att sabotera livet i ett beroende, så det undviker jag helst.

Borde jag även avvakta någon dag från senaste intaget? Fick ganska mycket klåda aå antar de fortfarande fungerar, men varit försiktig med doseringen hitills.

Tacksam för svar!
Citera
2021-08-03, 05:24
Vad tror ni om en blandning av Imovane, Xanor och Inderal, samt Propavan? Väger runt 80 kg. Hoppas på att kombinationen ska vara nog, men hur mycket av varje, tror ni behövs?
Citera
2021-08-05, 21:19
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Testade 1200mg morfin .aldrig testat tidigare. Jag somnade ocg dagen efter spydde jag hela tiden. Trodde att 200mg skulle vara en dödlig dos?
Citera
2021-08-08, 15:30
Medlem
200 st propavan á 25mg. Dödligt?
/ung kvinna, 60kg
Citera
2021-08-08, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Der.Untermensch
Vad tror ni om en blandning av Imovane, Xanor och Inderal, samt Propavan? Väger runt 80 kg. Hoppas på att kombinationen ska vara nog, men hur mycket av varje, tror ni behövs?

Är lite dåligt insatt på betablockerare som inderal. Alla de andra är relativt ofarlig i sig, själva, ihop och även i stora doseringar. Xanor förhöjer effekten på vissa läkemedel, då främst opiater är ökänt för dödlig boosteffekt. Iallafall sökte jag på propranolo, som är den aktiva ämnet i inderal och fick rätt blandad information.

Rekommenderar att söka främst på denna, väldigt olika resultat vid riktigt höga doser. Generellt sätt vill en inte misslyckas med en överdos, kan ge ordentliga men som gör det ännu svårare att leva. Det var vad de sa till mig efter min intox. De varnade mig särskilt för att inte göra det med propavan, då det skulle kunna orsaka skador utan dödlig utgång.
Citera
2021-08-08, 21:42
Medlem
Booiis avatar
Finns det någon substans som man kan ta med garanterad död? Eller är ett rep bättre?
Citera
2021-08-08, 22:06
Citat:
Ursprungligen postat av andomega
Är lite dåligt insatt på betablockerare som inderal. Alla de andra är relativt ofarlig i sig, själva, ihop och även i stora doseringar. Xanor förhöjer effekten på vissa läkemedel, då främst opiater är ökänt för dödlig boosteffekt. Iallafall sökte jag på propranolo, som är den aktiva ämnet i inderal och fick rätt blandad information.

Rekommenderar att söka främst på denna, väldigt olika resultat vid riktigt höga doser. Generellt sätt vill en inte misslyckas med en överdos, kan ge ordentliga men som gör det ännu svårare att leva. Det var vad de sa till mig efter min intox. De varnade mig särskilt för att inte göra det med propavan, då det skulle kunna orsaka skador utan dödlig utgång.

Tack för svar. Gör Imovanen någon skillnad då, i cocktailen mellan Xanor och Inderal? Går det att somna in på dessa tre? Planerar iofs att gardera mig genom att se till att somna utomhus under en riktigt kall vinternatt, men vill å andra sidan verkligen se till att somna in lugnt och sedan helt enkelt frysa ihjäl i sömnen, om inte tabletterna tar mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in