2017-02-03, 20:58
Medlem
Doleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icarusogx
Dödlig dos varierar beroende på kropps vikt men mellan 0.5 och 1.0 mg per kg är vad som behövs
Sen kan du ta det på olika sätt vilket också varierar dödligheten röka iv plåster etc.
Tack för informationen, bra att veta.

Hm, menar du verkligen mg och inte mcg? Mattekunskaperna är lite ringrostiga, undrar vad 1 mg är i mcg?
Ugh, 1mg = 1000mcg och det plus kroppsvikten, blir en jävla massa plåster. Men man kan ju göra en cocktail med andra CNS dämpande preparat, olika sorters benso och Lergigan mot eventuella kräkningar. Jag får fundera ett tag till, 2 misslyckade försök i början på mars förra året, den här gången ska det lyckas, tredje gången gillt, som det brukar heta.
Senast redigerad av Doleo 2017-02-03 kl. 21:17.
Citera
2017-02-14, 21:13
Medlem
fghs112s avatar
Jag har: 1dl ghb
10 postafen
7 ikto
3 8mg sub

Skriker man mkt? Har grannar (även fast det inte är direkt lyhört så lär ett dödsskri höras)
Samt hur många timmar bör jag ha på mig?

Snabba svar uppskattas 😀
Citera
2017-02-14, 22:10
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fghs112
Jag har: 1dl ghb
10 postafen
7 ikto
3 8mg sub

Skriker man mkt? Har grannar (även fast det inte är direkt lyhört så lär ett dödsskri höras)
Samt hur många timmar bör jag ha på mig?

Snabba svar uppskattas 😀
Varför skulle du skrika?
Du lär somna och inte vakna igen men inte garanterat.
Citera
2017-02-15, 18:29
Medlem
fghs112s avatar
Vaddå inte garanterat? GHB är ju dödligt bara på egen hand? Aja den som lever får se 😉
Hur stor är risken att man hamnar i ett veg. tillstånd?
Citera
2017-02-17, 01:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fghs112
Vaddå inte garanterat? GHB är ju dödligt bara på egen hand? Aja den som lever får se 😉
Hur stor är risken att man hamnar i ett veg. tillstånd?

GHB/GBL är extremt svårt att överdosera om du nu använder endast GHB/GBL och inga andra preparat såsom alkohol/opiater t ex.
Senast redigerad av speedballen 2017-02-17 kl. 02:13.
Citera
2017-02-17, 15:16
Medlem
Ungefär 0.5g heroin och 15+ Alprazolam 1mg. Ingen nämnbar tolerans. Tillräckligt?
Citera
2017-02-23, 23:32
Medlem
Rabbitss avatar
400mg Olanzapin (40 10mg tabletter) och en halv liter vodka, räcker det?
Senast redigerad av Rabbits 2017-02-23 kl. 23:36.
Citera
2017-02-24, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbits
400mg Olanzapin (40 10mg tabletter) och en halv liter vodka, räcker det?

Jag tror inte det.
Läs https://erowid.org/experiences/exp.php?ID=32669
Som rop på hjälp kanske det funkar, förutsatt att någon hittar dig,
Men du kan lika gärna bli skadad för livet.
Avsluta inte ditt liv, det finns hjälp att få.
Saker och ting blir bättre med tiden.
Om du verkligen verkligen inte ser någon annan utväg, så sikta på att kombinera CNS-depressiva droger i tillräcklig mängd, tips finns nog i denna tråd.
Det man vill åstadkomma är att slockna och sluta andas,
Inte paja lever och njurar och plågas i veckor innan man kanske dör
Citera
2017-03-01, 22:45
Medlem
Har tillgång till 100 st 200mg plaquenil, duroferon, naproxen, prednisolon & imurel. Kan även på tag på benzo. Funkar någon blandning av det här för att lyckats ta livet av sig? Eller ska jag bara ta allting på en gång och hoppas på att det funkar? + en jävla massa alkohol såklart
Citera
2017-03-11, 23:26
Medlem
LD50 är ganska svårt att uppnå av läkemedel också hanterar våra kroppar olika den stressen av överdosering. Mest vanligt är att man vaknar upp igen med svåra leverskador för resten av livet.

Det som är mer säkert är överdosering av barbiturer, eller stor mängd GBL i samband med alkohol. 0.5dl Ska vara dödligt med en halv liter vodka som man druckit i förväg. Men skulle rekomendera att köra på 2dl iaf för att vara på den säkra sidan. Man vill inte vakna igen efter självmordsförsök och leva ett ännumer piss liv.

Grejjen med Alkohol och GBL är att GBL är gifitgt och behöver brytas ner i levern för att forma sig till GHB.. Alkohol gör att det blockeras ut rätt markant och GBL tar kål på ens inre organ och hjärna och dödar en innifrån..

Mycket fint <3

Om någon får tag i halv liter GBL åtminsone.. Jag delar gärna!
Citera
2017-03-11, 23:36
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
LD50 är ganska svårt att uppnå av läkemedel också hanterar våra kroppar olika den stressen av överdosering. Mest vanligt är att man vaknar upp igen med svåra leverskador för resten av livet.

Det som är mer säkert är överdosering av barbiturer, eller stor mängd GBL i samband med alkohol. 0.5dl Ska vara dödligt med en halv liter vodka som man druckit i förväg. Men skulle rekomendera att köra på 2dl iaf för att vara på den säkra sidan. Man vill inte vakna igen efter självmordsförsök och leva ett ännumer piss liv.

Grejjen med Alkohol och GBL är att GBL är gifitgt och behöver brytas ner i levern för att forma sig till GHB.. Alkohol gör att det blockeras ut rätt markant och GBL tar kål på ens inre organ och hjärna och dödar en innifrån..

Mycket fint <3

Om någon får tag i halv liter GBL åtminsone.. Jag delar gärna!
Lycka till att få tag i barbiturer dessa tider.
Citera
2017-03-15, 14:53
Medlem
Låt oss säga att en frisk individ utan nämnvärd tolerans för nämnda substanser skulle få i sig runt 10 st 8mg Norflurazepam, ~30 st 2mg ikto, ca 0.2g heroin nasalt samt lite starksprit på det, skulle detta vara en säker död?
Självklart endast en hypotetisk fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in