2017-01-17, 20:55
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeBenzo
Sitter på psyket. Smugglat in mkt benso och 8mg sub, tror ni det kan döda? I princip 0 tolerans på subben. Hög bensotolerans men har så de räcker på den fronten. Blir svårt att få in alkohol dock, men kanske kan fixa det. Men tror ni subben och bensot räcker?
Tror du enbart kommer spy sen däcka. Har gjort liknande kombo och subben fick mig att spy upp alla habbar.
Citera
2017-01-17, 21:34
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Tror du enbart kommer spy sen däcka. Har gjort liknande kombo och subben fick mig att spy upp alla habbar.
Gratis habbar alltså!
Har bestämt mig (för stunden) att skjuta upp självmordet. Får hyffsad vård, men löser de inte mina sömnproblem, ångest, panik och allt vad det är, och förnekar mig benso pga ett missbruk delvis vården satte mig i. Kommer jag ta livet av mig. För jag kommer inte ha pengar att gå på benso svart hela livet, även om jag skulle vilja
Citera
2017-01-18, 12:37
Medlem
icarusogxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urbanburban
Vilken medicin/drog är den bästa att använda om man vill ta livet av sig (smärtfritt förstås!)? Är sömntabletter bra? Vilken i så fall? Vad jag förstår så är det svårt att lyckas med Imovane och Lugnande typ Sobril. Är propavan lämplig? Hur stor dos måste man stoppa i sig? Ska man blanda med alkohol eller annan drog för att "giftigheten" skall öka?
Det skall förstås vara något som går få utskrivet av läkare eller köpa över nätet...

Bäst är femtanyl punkt slut
Citera
2017-01-18, 15:56
Medlem
ParanormalParanoias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeBenzo
Gratis habbar alltså!
Har bestämt mig (för stunden) att skjuta upp självmordet. Får hyffsad vård, men löser de inte mina sömnproblem, ångest, panik och allt vad det är, och förnekar mig benso pga ett missbruk delvis vården satte mig i. Kommer jag ta livet av mig. För jag kommer inte ha pengar att gå på benso svart hela livet, även om jag skulle vilja
Det låter klokt av dig!. Får önska dig ett lycka till.
Citera
2017-01-18, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icarusogx
Bäst är femtanyl punkt slut

Berätta mer om du nu är så säker.
Mängder och intag osv?
Hört det har förändrats en del.
Citera
2017-01-19, 00:03
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsigt
Mängder och intag osv?
https://www.reddit.com/r/pics/commen..._side_by_side/
Dödlig dos Heroin vs dödlig dos Fentanyl. Du behöver knappt märkvärt för en säker död. Har polare som dött av Fentanyl plåster i ynka doser. Stark jävla substans, dyr men ack så praktisk för att somna in för gott.
Citera
2017-01-19, 20:18
Medlem
icarusogxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsigt
Mängder och intag osv?
Dödlig dos varierar beroende på kropps vikt men mellan 0.5 och 1.0 mg per kg är vad som behövs
Sen kan du ta det på olika sätt vilket också varierar dödligheten röka iv plåster etc.
Citera
2017-01-28, 19:33
Medlem
Endast 200 mg metadon i tablettform utan alkohol: Jag antar att det är för stor risk att man överlever.
Men..

200 mg metadon i tablettform+230 mg benso (Oxascand)+2720 mg betablockerare (Propranolol) och ingen alkohol?

Kan jag ta bort något av de sakerna och ändå dö?
Jag vill helst köra "cleant" utan en massa konstigheter.

>Endast< 300 mg Metadon i tablettform då? Utan alkohol.
Citera
2017-01-28, 22:56
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panterlon
Endast 200 mg metadon i tablettform utan alkohol: Jag antar att det är för stor risk att man överlever.
Men..

200 mg metadon i tablettform+230 mg benso (Oxascand)+2720 mg betablockerare (Propranolol) och ingen alkohol?

Kan jag ta bort något av de sakerna och ändå dö?
Jag vill helst köra "cleant" utan en massa konstigheter.

>Endast< 300 mg Metadon i tablettform då? Utan alkohol.
Om du är ovan opiatanvändare. Dör du av metadonet och oxascandet. 100%
Citera
2017-01-28, 23:54
Medlem
szabos avatar
Har några flaskor tetra och MAF (Fentanyl-analoger). Intavenöst, hur många flaskor behövs och hur snabbt skulle jag dö? Hur kommer jag att dö? Somna? Spy ner mig?
Citera
2017-02-02, 10:12
Medlem
Tror att jag har min cocktail klar.

En karta med pimperan mot illamående.

Mer än 1000 mg Stesolid.
2000 mg Propavan
300 mg Stilnoct
80 ml Methoxyacetylfentanyl nässpray.

Tänkte sopa i mig några pimperan mot kräkningar. Vänta ett tag så det verkar.

Sen ta all benso som jag malt ner i en mortel och blanda ut med typ drickyoghurt och hälla i mig allt det och sedan spraya i mig all fentanylspray.

Vad tror ni?

Jag ska åka långt hem ifrån och gå ut i skogen så chansen att jag bli upptäckt i tid för magpumpning är utesluten.

Får svar på en avgörande fråga ikväll och om svaret är negativt så kör jag ikväll.
Senast redigerad av MrBeets 2017-02-02 kl. 10:15. Anledning: Tillägg
Citera
2017-02-03, 20:23
Medlem
Hej! Har bestämt mig för att avsluta mitt liv
Tänker dricka sprit och häva i mig massa piller, men jag vet inte vad jag ska ta eller hur mycket, vill gärna ha hjälp med det.
Det ska inte vara något som "borde" få mig att dö, det ska vara 100% säkert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in