2016-08-07, 22:08
Medlem
TobaksHasses avatar
http://search.proquest.com/openview/...gsite=gscholar

-Här snackar man om 60mg nikotin. Senare studier pekar på att det krävs betydligt mer för att döda en vuxen människa.
-så att kanske hängning är ett bättre alternativ.

För att tillverka"tobaks ersättning" av skit tobak använder man alkohol, det var iaf för 5år sedan det enda kända medlet som kunde dra ut allt nikotin ur tobak.
Citera
2016-08-08, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TobaksHasse
http://search.proquest.com/openview/...gsite=gscholar

-Här snackar man om 60mg nikotin. Senare studier pekar på att det krävs betydligt mer för att döda en vuxen människa.
-så att kanske hängning är ett bättre alternativ.

För att tillverka"tobaks ersättning" av skit tobak använder man alkohol, det var iaf för 5år sedan det enda kända medlet som kunde dra ut allt nikotin ur tobak.
Joo men borde det inte vara farligare om man skjuter det direkt i blodet? Det borde iaf vara snabbare och mindre smärtsamt
Citera
2016-08-16, 09:33
Medlem
Glossis avatar
Skulle ett hundrapack med tramadol 50mg döda mig snabbt och effektivt?
Citera
2016-08-16, 11:21
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
Skulle ett hundrapack med tramadol 50mg döda mig snabbt och effektivt?

Dö tror jag garranterat du gör.. men smärtsamt eller inte vet jag inte.. om du somnar lär du inte vakna upp ialf
Citera
2016-08-17, 16:09
Medlem
Phyzicsftws avatar
Tänkte ta och avsluta mitt liv i helgen då jag verkligen inte har något att leva för längre och undrar vilka preperat som skulle vara bäst att använda, samt dosering.
Kan få tag i Tramadol 30st på 50mg och 10mg xanor. Räcker det och kommer det vara en "skön" död? Har även tillgång till att inhandla 8mg sub.

Edit: Har aldrig tagit opiater/opioder och har inte brukat benzo på cirka 2 år så har ingen resistans what so ever.

Mvh
Senast redigerad av Phyzicsftw 2016-08-17 kl. 16:38.
Citera
2016-08-23, 01:02
Medlem
Så om jag skulle köpa mig någon rcfentanyl på nässpray. Den dödliga utgången är väl ganska bra då? Kan säga att jag inte tagit droger nästan alls. Testat några få, dock inte opioider, men det var många herrans år sedan. Hur stor är den dödliga utgången och hur tror ni den skulle kännas? Är det bara som att somna in?
När lönen kommer ska jag ta tag i detta, min sambo dog av en överdos av fentanyl, misstag, och jag tänker följa samma väg.
Citera
2016-08-24, 18:44
Medlem
TjackPastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phyzicsftw
Tänkte ta och avsluta mitt liv i helgen då jag verkligen inte har något att leva för längre och undrar vilka preperat som skulle vara bäst att använda, samt dosering.
Kan få tag i Tramadol 30st på 50mg och 10mg xanor. Räcker det och kommer det vara en "skön" död? Har även tillgång till att inhandla 8mg sub.

Edit: Har aldrig tagit opiater/opioder och har inte brukat benzo på cirka 2 år så har ingen resistans what so ever.

Mvh

Det räcker inte.
Citera
2016-08-24, 18:45
Medlem
TjackPastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gifflar
Så om jag skulle köpa mig någon rcfentanyl på nässpray. Den dödliga utgången är väl ganska bra då? Kan säga att jag inte tagit droger nästan alls. Testat några få, dock inte opioider, men det var många herrans år sedan. Hur stor är den dödliga utgången och hur tror ni den skulle kännas? Är det bara som att somna in?
När lönen kommer ska jag ta tag i detta, min sambo dog av en överdos av fentanyl, misstag, och jag tänker följa samma väg.

Den fentanylen som kommit nu verkar det inte vara något drag i, det skulle vara om du får tag på ett par akryl fentanyl flaskor, samt lite benzo.

Edit:
Om jag hade tagit mitt liv så hade jag nog proppat i mig opiater och benzo för att sedan hänga mig själv. Jag hade inte förlitat mig på att drogerna skulle ta dö på mig.
Senast redigerad av TjackPasta 2016-08-24 kl. 18:50.
Citera
2016-08-24, 19:11
Medlem
Ghurps avatar
Citat:

Riktigt tragiskt att höra.. mina sympatier. Förstår att du vill följa henne.. åkte på en OD av akrylen är dödlig speciellt med benso inblandad Du somnar in får hjärtstopp och dör nog stillsamt om ingen hittar dig. Du kommer spy i sömnen och det lär åka ner till lungerna likt mig men jag vakna inte när alls. Det ända jag minns var när jag vakna upp på MIVA(intensiven) 24 timmar efter då fick jag höra att jag var så nära på dö dem fick kämpa med mig hela dagen/natten innan jag stabiliserades.. detta säger jag bara som information du söker efter.. men hade varit tråkigt om du försvann. Men jag förstår absolut din anledning och tänker inte vara någon moralkärring. Tycker alla har rätt att välja sin egna utgång..
Citera
2016-08-24, 21:50
Medlem
Citat:

Jag vill inte vara den som är den, då vi ändå sitter i en tråd om just självmord och hur det ska begås med hjälp av olika preparat.
Men din kille var en pundare som bara brydde sig om att bli hög, annars hade han slutat för din skull. Begå inte självmord för att din kärlek var obesvarad. Finns alldeles för mycket bra killar där ute som du inte behöver vara orolig för om de kommer hem på kvällen eller inte.
Citera
2016-08-24, 23:13
Medlem
TjackPastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenT
Jag vill inte vara den som är den, då vi ändå sitter i en tråd om just självmord och hur det ska begås med hjälp av olika preparat.
Men din kille var en pundare som bara brydde sig om att bli hög, annars hade han slutat för din skull. Begå inte självmord för att din kärlek var obesvarad. Finns alldeles för mycket bra killar där ute som du inte behöver vara orolig för om de kommer hem på kvällen eller inte.
OT En missbrukare brukar inte kunna hålla sig ren för någon annans skull utan ens egen skull.
Citera
2016-08-24, 23:14
Medlem
TjackPastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghurp
Dö tror jag garranterat du gör.. men smärtsamt eller inte vet jag inte.. om du somnar lär du inte vakna upp ialf
Ett hundra pack tram skulle man inte dö av, ett EP skulle man få.

Ursäkta dubbel post men min tab vill inte riktigt samarbeta.
Senast redigerad av TjackPasta 2016-08-24 kl. 23:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in