2021-11-13, 13:27
Medlem
Hej!

Vilken drog i Vilken dos är bäst för säker död utan plågor? Så att man somnar in lugnt, kanske får ett skönt rus på köpet.

T.ex. heroin eller något annat?

Finns ju mycket på marketplace men vet inte vad man ska köpa och hur mycket.
Citera
2021-11-14, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasha3
Hej!

Vilken drog i Vilken dos är bäst för säker död utan plågor? Så att man somnar in lugnt, kanske får ett skönt rus på köpet.

T.ex. heroin eller något annat?

Finns ju mycket på marketplace men vet inte vad man ska köpa och hur mycket.
10 gram pentobarbital är svaret på din fråga. Men lycka till med att få tag på det.
Citera
2021-12-01, 14:36
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fsad
10 gram pentobarbital är svaret på din fråga. Men lycka till med att få tag på det.

Verkar ju finnas sidor som säljer det på nätet. Men är kanske fejk allting.
Citera
2021-12-01, 14:58
Medlem
Har 300mg methoxy nitazene.. om jag kör en stora lina försvinner jag då? Det ska va 80 gånger starkare än heroin

Finns chans för koma?
Citera
2021-12-23, 16:36
Medlem
Hur känns döden med ca 1-2 G horse i sig + 50-100 (1 mg) Xanax? Vill röka samtidigt men vet att man kommer ångra sig då..

Upplever man dödsångest av 2 G horse och pumpad med benso? Hjälper det extra med gammal bil och ett garage?
Citera
2021-12-30, 09:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Powell
Hur känns döden med ca 1-2 G horse i sig + 50-100 (1 mg) Xanax? Vill röka samtidigt men vet att man kommer ångra sig då..

Upplever man dödsångest av 2 G horse och pumpad med benso? Hjälper det extra med gammal bil och ett garage?
Det är möjligt att man gör, särskilt om man ångrar sig eller känner att man vill vänta med det och får panik.
Citera
2022-01-01, 21:08
Medlem
30 tabletter 1mg ksalol + 80mg oxycontin

Räcker detta för att somna in? Är det något jag borde se upp för till.ex under hur lång period jag tar in allt.

Vill helst inte spy en massa utan tänkte mer att dö av and andningsdepression, finns det nåt sätt att undvika att kräkas som vaken. Till.ex att jag tar 30mg benzo o när jag känner att jag kommer somna så sväljer jag en 80mg oxycontin så borde la oxyn göra sitt jobb i sömnem

30 tabletter 1mg ksalol + 80mg oxycontin
Räcker detta för att somna in? Är det något annat jag borde tänka på till.ex under hur lång period jag tar in allt.

Mitt mål e ju att somna o sen sluta andas i sömnen,

Några andra tips på hur man kan uppnå detta så smärtfritt som möjligt?

Kan hälla ner lite alkohol då det ska ttydligen göra risken för andningdepression större
Citera
2022-01-04, 07:11
Medlem
Verkar inte vara så många svar på denna tråd på senare tid men gör ett försök.

Jag undrar hur man mår om man tar:
- 300 tabletter Alimemazin 20mg (6 Gram)
- 2 Gram Theralen (Flytande)
- 10 tabletter 7,5 Milligram Imovane
- 20 tabletter 5 Milligram Oxycodone
- 0,7 liter 40% Alkohol

Syftet är att somna in och inte vakna såklart men är alkoholen överflödig?

Jag vill inte börja spy upp allting pga alkoholen, tror ni det finns några risker med att blanda dessa?

Av vad jag kan få fram utav FASS så verkar det som man bara blir djupt medvetslös om man tar detta och sen lägger kroppen av helt enkelt, men är osäker på alkoholen.

Jag har andningsuppehåll sedan tidigare när jag sover vilket jag kan anta är en fördel för ändamålet.
Citera
2022-01-11, 18:21
Medlem
Tramadol + midazolam- bra kombination för självmord?
Citera
2022-01-12, 08:42
Medlem
scheelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ent123
Tramadol + midazolam- bra kombination för självmord?
Beror på dosering. Lägg till alkohol, sprit.
Byt tramadol mot något starkare.

Men med det sagt, jag vill inte att du ska ta självmord. Jag förstår din sits, jag har samma tankar varenda dag.

Lättare sagt än gjort, för jag vet ju inte hur dåligt du mår och vilken sits du är i.
Du har säkerligen ingen ork, motivation, eller livslust. Hur länge har du haft dom här tankarna?

Snälla, tänk efter innan du gör något hastigt. Jag kan säkert inte stoppa dig, men jag hoppas du verkligen tänker över dina handlingar.
Du kan gärna skriva till mig i PM, om du känner för det.
Ta hand om dig, jag menar det verkligen.
Citera
2022-01-12, 09:50
Medlem
Bigboybadasss avatar
1g heroin IV, 1 liter vodka. Krångla inte.
Citera
2022-01-12, 10:08
Medlem
Bigboybadasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drucathla
Verkar inte vara så många svar på denna tråd på senare tid men gör ett försök.

Jag undrar hur man mår om man tar:
- 300 tabletter Alimemazin 20mg (6 Gram)
- 2 Gram Theralen (Flytande)
- 10 tabletter 7,5 Milligram Imovane
- 20 tabletter 5 Milligram Oxycodone
- 0,7 liter 40% Alkohol

Syftet är att somna in och inte vakna såklart men är alkoholen överflödig?

Jag vill inte börja spy upp allting pga alkoholen, tror ni det finns några risker med att blanda dessa?

Av vad jag kan få fram utav FASS så verkar det som man bara blir djupt medvetslös om man tar detta och sen lägger kroppen av helt enkelt, men är osäker på alkoholen.

Jag har andningsuppehåll sedan tidigare när jag sover vilket jag kan anta är en fördel för ändamålet.

Nej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in