2016-03-20, 15:22
Medlem
Vilken är den mest toxiska substansen man kan hitta i dag i Europa helst receptfritt (vilken kemikalie som helst alltså) eller relativt lätt av knarklangare? Som går att få i sådana mängder att död kan inträffa.
Citera
2016-03-20, 22:26
Medlem
Dör man om man tar allt lyrica man har i förpackning med en hel vodka?
Citera
2016-03-20, 23:56
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 853
Dör man om man tar allt lyrica man har i förpackning med en hel vodka?

Ingen kan besvara den frågan, främst eftersom du bidrar med på tok för lite detaljer.
Citera
2016-03-24, 08:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av opak
Vilken är den mest toxiska substansen man kan hitta i dag i Europa helst receptfritt (vilken kemikalie som helst alltså) eller relativt lätt av knarklangare? Som går att få i sådana mängder att död kan inträffa.
Heroin.
Citera
2016-03-25, 22:39
Medlem
nakenbadares avatar
Av egen erfarenhet kan jag säga att 27st benzo + flaska sprit inte är dödligt.
Citera
2016-03-25, 22:42
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nakenbadare
Av egen erfarenhet kan jag säga att 27st benzo + flaska sprit inte är dödligt.
Nej, det krävs en ytterligare formel för att lyckas med det.
Citera
2016-03-26, 01:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Nej, det krävs en ytterligare formel för att lyckas med det.

Helt korrekt.
Men det kan vara letalt om personen är helt novis(individuellt) även om ld 50 ligger långt över detta.

Men En rc-benso a 27 st, som är grymt dospotent kan nog få någon att avlida tillsammans med 1 liter sprit.
Det kan ju iofs en liter vodka göra enbart om du saknar tolerans och dricker tillräckligt snabbt, samt har liten kroppsmassa och otur.
Citera
2016-03-26, 11:43
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiegoCosta
Helt korrekt.
Men det kan vara letalt om personen är helt novis(individuellt) även om ld 50 ligger långt över detta.

Men En rc-benso a 27 st, som är grymt dospotent kan nog få någon att avlida tillsammans med 1 liter sprit.
Det kan ju iofs en liter vodka göra enbart om du saknar tolerans och dricker tillräckligt snabbt, samt har liten kroppsmassa och otur.
Jo visst. Man kan dö om man dricker tio liter vatten på en timme också. Det jag menade var att kombinationen som sådan inte är dödlig i normala fall.
Citera
2016-03-27, 19:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Jo visst. Man kan dö om man dricker tio liter vatten på en timme också. Det jag menade var att kombinationen som sådan inte är dödlig i normala fall.
Sant.
Citera
2016-03-30, 20:57
Medlem
dublundarjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiegoCosta
Helt korrekt.

Skulle aldrig ta livet av mig med RC, usch... bättre att hoppa framför ett tåg eller klippa riktiga pix.
Men en liter vodka brukar ju bli som bensin på eld oavsett val av substans.
Citera
2016-04-01, 17:02
Medlem
Sek-Losos avatar
Vet inte om jag verkligen vill dö..
Men ett ordentligt "rop på hjälp" FÖRSÖK lockar. ..ser inget ljus i framtiden. ..

Enligt fass så: "25-50 mg (xanor) kombination med alkohol (2 promille i blod) till vuxen gav letal intoxikation."

Har 30mg xanor...150mg valium och tillräckligt med alkohol för att nå 2 promille. ..hmm dock jobbigt om man ändrar sig efter att ha tagit allt...

Har dock tolerans...

Funderat på 10mg xanor sen ett par shots sen 10 mg till osv. ..ringa 112 innan jag somnar och hoppas de hinner i tid...

Eller göra det hela på krogen. .
Fast vill inte bli lobbad och dö i en fyllecell...

Hmm...tänker nog göra detta i morgon eller söndag.

Vi får se hur det går...
Citera
2016-04-02, 12:43
Medlem
zjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sek-Loso
Vet inte om jag verkligen vill dö..
Men ett ordentligt "rop på hjälp" FÖRSÖK lockar. ..ser inget ljus i framtiden. ..

Enligt fass så: "25-50 mg (xanor) kombination med alkohol (2 promille i blod) till vuxen gav letal intoxikation."

Har 30mg xanor...150mg valium och tillräckligt med alkohol för att nå 2 promille. ..hmm dock jobbigt om man ändrar sig efter att ha tagit allt...

Har dock tolerans...

Funderat på 10mg xanor sen ett par shots sen 10 mg till osv. ..ringa 112 innan jag somnar och hoppas de hinner i tid...

Eller göra det hela på krogen. .
Fast vill inte bli lobbad och dö i en fyllecell...

Hmm...tänker nog göra detta i morgon eller söndag.

Vi får se hur det går...

Eller så går du till psykakuten och säger att du vill ta livet av dig. Betydligt bättre lösning än att riskera framtida men.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in