Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-06, 00:45
  #4813
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shitz
Vet inte riktigt vart jag ska posta men jag försöker här.

För några år sedan tog min mor livet av sig och har inte läst obduktionsrapporten förrän nu.
Vill egentligen veta bara om hon led igenom hela händelseförloppet eller inte...
Kanske svårt o svara på med.

Det som står i rapporten är:

1.36 promille
0,12 ug/g paroxetin
0.9 ug/g alimemazin
0.3 ug/g oxikodon
Ett möjligt scenario är att hon drabbades av andningsdepression på grund av kombinationen av alkohol och Oxikodon. Om så var fallet skulle jag gissa att hon inte led utan bara somnade in.

Jag beklagar och ta hand om dig!
Citera
2019-01-07, 23:24
  #4814
Medlem
Det verkar som att metadon är det som skulle passa mig bäst.

Har länge haft siktet inställt på heroin men slipper gärna iv (har en släng av sprutfobi och är rädd för att misslyckas med det rent praktiskt). Jag har tolkat det som att iv nästan är ett måste ifall målet är att dö när det kommer till heroin?

Men om jag förstår er rätt så skulle metadon oralt fungera precis lika bra för ett fridfullt insomnande?

Då undrar jag, hur mycket skulle jag behöva ta för att garantera att inte vakna igen? Har så gott som ingen erfarenhet av opiater. Väger runt 85 kg.

Det låter också som att jag bör peta i mig en mindre dos till en början, invänta att det kickar och sedan ta resten? Hur stor bör den doseringen vara?

Tacksam för svar.
Citera
2019-01-09, 15:36
  #4815
Medlem
leffpings avatar
Hej! Är inte så kunnig i ämnet så frågar här.

20st 10mg valium och en flaska vin eller två? Går det att få slut på skiten med det? Eller lär man blanda in någon opiat/sprit också?

Noll tolerans, dricker knappt alkohol.

Mvh
Citera
2019-01-13, 15:34
  #4816
Medlem
Om man gått på 4mg sub ett tag hur länge bör jag vänta med att ta metadon så inte buppen blockar?

Och efter jag väntat hur många mg metadon behövs för att somna in för gott?
Har tillgång till benso och alkohol.

Har tillgång till 20mg’s metadon tabletter.

Frågan är om det räcker med tio sånna(200mg) om man grundat med sprit och benso.

Eller är det säkrare med ett gram bra varor istället för mettat?
__________________
Senast redigerad av Cp5 2019-01-13 kl. 15:53.
Citera
2019-01-14, 19:55
  #4817
Medlem
Vad skulle hända om man svalde en stor mängd venlafaxin?
Citera
2019-01-15, 20:42
  #4818
Medlem
TorrFlamingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leffping
Hej! Är inte så kunnig i ämnet så frågar här.

20st 10mg valium och en flaska vin eller två? Går det att få slut på skiten med det? Eller lär man blanda in någon opiat/sprit också?

Noll tolerans, dricker knappt alkohol.

Mvh

Jag antar att du är en tonårsflicka, så det är möjligt att du dör av den kombon. Särskilt om du tittar på twilight samtidigt och låter tårarna kväva dig.

Annars behöver du opiater.
Citera
2019-01-16, 19:57
  #4819
Medlem
SHIKIs avatar
Har tillgång till oxy, xanor och alkohol. Hur mkt/vad behöver jag för att somna in utan att lida?
Citera
2019-01-21, 01:12
  #4820
Medlem
Kan man dö på altermol? (500mg/30mg paracetamol/kodein) har 190st hemma.
Citera
2019-01-21, 02:03
  #4821
Medlem
LFCYNWAs avatar
Det enklaste måste ju vara att skyffla i sig en näve benso som sköljs ner tillsammans med en flaska alkoholhaltig dryck. Sen väljer man att endera ta en simtur eller somna med en plastpåse över skallen. Har man en tolerans får man eventuellt slänga in opioider i mixen. Eller måste det vara substanserna som till hundra procent är dödsorsaken?

Citat:
Ursprungligen postat av LoafeRR
Kan man dö på altermol? (500mg/30mg paracetamol/kodein) har 190st hemma.
Ja men ta inte risken det är verkligen ingen garanti. Du vill inte riskera att dö av paracetamol förgiftning och behöva stå ut med hemska smärtor när levern och andra organ sakta lägger av.
Citera
2019-01-21, 10:34
  #4822
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoafeRR
Kan man dö på altermol? (500mg/30mg paracetamol/kodein) har 190st hemma.



Skulle du sätta i dig allt det så skulle du garanterat bli förgiftad av paracetamolet vilket skulle ge dig en väldgt obehaglig död. Vill du somna in fridfullt och utan smärta så är det inte att rekomendera.

Jag skulle inte rekomendera att ta livet av sig alls men det är inte trådens ämne samt att du gör vad du vill med ditt liv.

Skulle du vilja skriva i pm så gör gärna det.
Citera
2019-01-22, 23:42
  #4823
Medlem
Jag hamna på sjukan med serotonergt syndrom en gång, vet att detta kan vara dödligt jag mådde kalasbra då iaf. Men hur det ter sig i slutskedet innan döden har jag ingen aning om, men mitt "livshotande tillstånd" var en Trevlig upplevelse.
Citera
2019-01-24, 13:31
  #4824
Medlem
SHIKIs avatar
Dör man av 400mg oxycontin, 20mg Ksalol/Alprazolam och alkohol utan tolerans?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback