Citat:
Ursprungligen postat av
sandra92
Att de är mkt vet jag. Men nu går jag i sub programmet o de blockerar ju. Kanske allt de är tillräckligt för att tränga genom subben ändå?..
I så fall måste du vänta tills du får ordentliga utsättningsproblem med subben. Helst stora pupiller, då är det som värst med muskelkramper i benen. Då kan du ta oxyn. Sub blockerar stenhårt oxy om du inte väntar till ATn...
Alltså om du ska göra det. Gör det inte så som du 'föreslår'. Men tanke på krocken mellan stor mängd sub - med lååång halveringstid och så många oxy. Det är ett risky game att bli en grönsak. Jag kan tänka mig att kroppen reagerar med chock, kramper och spyor och du får dödsångest.
Jag tror ditt upplägg är väldigt dålig idé. Om du ska göra det så använd sub som du redan har... en bunt (minst 20 apoteks-xanor), och minst 2 starka goda groggar gärna med apelsinjuice i så det går fortare in i blodbanan. Det funkar garanterat i ditt fall.
Ett misslyckat sj-mord försök och du kommer verkligen till 'hell'... Grönsak, eller halvgrönsak, och den värsta dödsångesten all time. Det skulle jag aldrig våga - om jag vore du.
Tänk på klyschan - som jag själv brukade ignorera, men inte kunde helt ändå, för den är sann:
' att Självmord är en permanent lösning på ett tillfälligt problem'.
Jag har det själv bra och har överlevt en allvarlig OD där flera organ lade ned och jag fick milda hjärnskador.
Fan, snacka med kuratorn eller psykologen på din beroendeenhet. Det är ju så jävla onödigt att slösa bort ditt enda liv - som du fick gratis. Du är värd att resa dig och bli fri. Jag har lyckats rätt bra med det trots allt. 2015 var ett helvetiskt år men jag skjuter inte oxy eller heroin längre. Men är dock inte helt drogfri. Men ändå glad för det livet jag nu ändå har. Varför skulle du inte kunna hamna åtminstone
där också? Och många har kommit ända fram till äkta drogfrihet! Det vet du ju. Livet kommer aldrig vara perfekt. Man får nöja sig med det som är. Det är värt att leva det, bara om du kämpar dig upp några trappsteg bara! Bara några!
Du ska inte tro att det inte finns folk som inte bryr sig om dig här eller annorstädes. Det gör vi. Inte fan skulle jag skriva detta annars.