2010-04-18, 19:15
Citat:
Jag har dock väldigt svåra problem med att behålla lugnet mitt i ett kaos, så att det där skulle vara något som kännetecknar alla med ADHD är gravt skitsnack! Återigen utgår du från en massa tvivelaktiga artiklar på internet.
Precis, det verkar vara det enda du är också. Kanske det bara är så att de läst dig till en massa skit utan att ha diagnosen själv?
Varför ska jag sitta och räkna upp en massa punkter? Vad tillför det? Är det något sort bevis på att jag har diagnose du är ute efter? I så fall är det ju så löjligt att det inte ens är värt att bemöta.
Och du tror inte det var samma sak för mig?
Så som du sitter och gapar och skriker och kallar människor för både det ena och det andra i den tråden, så känner jag att det är på en så oseriös nivå för att ens kommentera.
Ursprungligen postat av BumZ
Jag har dock väldigt svåra problem med att behålla lugnet mitt i ett kaos, så att det där skulle vara något som kännetecknar alla med ADHD är gravt skitsnack! Återigen utgår du från en massa tvivelaktiga artiklar på internet.
Precis, det verkar vara det enda du är också. Kanske det bara är så att de läst dig till en massa skit utan att ha diagnosen själv?
Varför ska jag sitta och räkna upp en massa punkter? Vad tillför det? Är det något sort bevis på att jag har diagnose du är ute efter? I så fall är det ju så löjligt att det inte ens är värt att bemöta.
Och du tror inte det var samma sak för mig?
Så som du sitter och gapar och skriker och kallar människor för både det ena och det andra i den tråden, så känner jag att det är på en så oseriös nivå för att ens kommentera.
Ja, absolut eller så utgår jag från personlig erfarenhet av NPF baserade team i tre olika städer i sverige, fler årig attention erfarenhet, tonvis med egna berättelser från personer som har denna problematik, specifika artiklar som tar upp just detta, och högar med forskningsmaterial.
Japp, jag har läst mig till allt, inklusive dom finmotoriska svårigheterna som jag haft sedan jag var liten, därför man började rödflagga mig redan på dagis.
Tycker du borde läsa den där tråden btw som du anser dig vara för överlägsen som person för att läsa, så skulle du finna tonvis mer stöd för dom punkter jag tar upp, än vad du skulle finna för dina egna påståenden.
"KAOS" saken tex är något du kommer finna vi alla har gemensamt, du är den enda jag varit med om som påstår att du ej tillhör detta, men å andra sidan var du också 34år när du fick din diagnos och anser dig ej vara behov av arbetsterapi.....dvs helt fel jävla person att sitta och ge andra råd om hur viktigt det är att ta sin problematik på allvar.
Du låter din "diagnos" agera ursäkt för dina egna begränsningar således får du något jävligt bekvämt att skylla dessa på.