Citat:
Ursprungligen postat av dip
Så du påstår dom skulle ha gått från _FULLT_ fungerande liv till arbetslösa och "samhall" placerade pga dom getts diagnoser?, så _INNAN_ diagnos var dom jättemotiverade och allt var peachy _VARFÖR_ har dom då ens sökt sig till neuropsykiatrin _ÖVERHUVUDTAGET_
Ja hörredu det undrar jag med. Jättemotiverade vet jag inte. Jag är inte alltid jättemotiverad då jag går till mitt jobb fast jag har ett bra jobb. Dom har väl sökt sig dit för att dom mått " psykiskt dåligt" sen har det visat sig att dom har en personlighet som stämmer in på ADHD, och nu känner dom sig hjälpta för att dom har en anledning, en fribiljett att inte behöva bry sig. Det är iofs ingen riktig hjälp, men attdet kan kännas som en lättnad kan jag köpa.
Citat:
Som sagt det finns ingen logik i dom bilder du målar upp, att man _öht_ skulle placera folk med npf-hinder på _SAMHALL_ vill jag se dokumentation för, borde vara enkelt att ordna för dig eftersom du verkar stött på denna ensamma grupp människor vars diagnoser förstört deras liv och där dom gått från att ha fungerande till _ICKE_ fungerande _EFTER_ diagnos.
Nej inte i din värld det förstår jag. Sen är det väl inte bara samhall heller, utan vanligast verkar vara typiska lågstatus sysselsättningar med lönebidrag, något skattefinansierat låtsasjobb som dom tutats i att det är det enda dom duger till.
Citat:
Naturliga skäl?, okej så dom har korrekt ställda ADHD diagnoser och medicinerar regelbundet men har inget intresse av att träffa andra i liknande situation och med liknande erfarenheter, dom är alltså raka motsatsen till hur vi människor av _NATUREN_ fungerar där vi söker oss till grupperingar där vi kan identifiera oss med egenskaper och liknande erfarenheter.
Dom personer jag syftar på som upplevt det hela som jag medicinerar inte, vi anser oss inte höra till eran " grupp" vi har inte dom erfarenheter ni har. Just därför. Men enligt psykiatrin hör vi till samma grupp men det är en annan historia. Minns att korrekt ställd diagnos hade även jag, det hade varit lindrig ADHD idag förmodligen har läkare konstaterat.
Citat:
Det är inte att hänga ut någon att visa deras _POSTER_ på forumet, så se så har du nu sett sådana exempel i forumtrådar (ÅTERIGEN något du är _HELT_ ensam om) så vill vi andra också se dessa magiska trådar som helt gått oss förbi.
Ja att "ni" inte har sett dom alls förvånar mig inte det minsta

Men visst, jag ska göra dig till viljes och se vad jag kan hitta.