Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-04-02, 13:01
  #1
Avstängd
tja vilken är er favorit?
körde alltid subb förut men inte varje dag då i för sig.
nu när det är brist så blir de mest de med apelsin smak.

vilka gillar ni bässt?
är det brist över allt äller e dt bara där jag bor tro?
Citera
2010-04-02, 13:37
  #2
Medlem
ekwohos avatar
Inte i staden där jag bor ifal. hur det ser ut i resten av sverige kan jag inte svara på...
Citera
2010-04-02, 14:53
  #3
Avstängd
måste man flytta eller vad är felet?? måste ha!!!
Citera
2010-04-02, 16:11
  #4
Medlem
KryddAs avatar
Jag hookade Subutex här i Stockholm idag iaf, och jag har aldrig tagit det förut så har inga värsting-kontakter direkt inom området. Så svårt ska det inte vara.
Citera
2010-04-02, 16:31
  #5
Avstängd
kstroms avatar
Brist bara där du bor. Ibland så höjspriserna något på grund av att tillgången är liten men visst finns det båda subutex och suboxene i de flestaa håller! Priserna kan varijera kraftigt, allt ifrån 100kr till 500kr stycket om kranen försöker att rövlnulla dig!

Så det beror på hur mycket du är villig att betala och vilka jontakter du har. Sjöv så känner jag en kille som säljer 5stycken subutex för 500kr vilket är ett okej pris. Sen så kan "astra" längre ner på gatan ta 300kr stycket men om du köper 5 så kan du få dem för 500kr osv osv!!

Så proserna går upp och ner och om du köper ett större parti av någon du litar på så kan du få ett bra pris på ca 20-30 stycken för runt 150 till 250kr!

Allt går ut på vem du känner!
Citera
2010-04-02, 17:38
  #6
Medlem
Lischos avatar
Här jag bor så har det också varit torrt på orginal sub en längre tid. Fick dock tag på en igår förr 400 spänn!
Citera
2010-04-02, 18:00
  #7
Medlem
Streetmanns avatar
Subutex eller subuxone heter det men jag förstod ändå hehe.

Jag föredrar subutex framför suboxone då jag tycker dom lämpar sig bättre när man injicerar dom.
Jag tror nog det bara är brist på sub i din stad för här finns det hur mycket som helst.


/Steetmann
Citera
2010-04-02, 18:02
  #8
Medlem
Streetmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lischo
Här jag bor så har det också varit torrt på orginal sub en längre tid. Fick dock tag på en igår förr 400 spänn!

400kr för en subutex, det är ju helt sjuka överpriser.. Vart bor du någonstans?
Jag betalar och kommer alltid att betala 250kr för en subutex 8mg.


/Streetmann
Citera
2010-04-02, 19:39
  #9
Avstängd
-Knarkarn-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streetmann
400kr för en subutex, det är ju helt sjuka överpriser.. Vart bor du någonstans?
Jag betalar och kommer alltid att betala 250kr för en subutex 8mg.


/Streetmann

Jag har aldrig betalat mer än 200kr för en subutex i huvudstaden, och detta gäller på gatan också... Var bor du?
Citera
2010-04-02, 20:51
  #10
Avstängd
kstroms avatar
Får skryta med att det minsta jag betalt är 70kr för en riktig subutex men då köpte vi runt 100stycken på en gång*s*. I lösvikt så kan det bli betydligt dyrare, allt ifrån 100 till 300kr stycket
Citera
2010-04-03, 11:41
  #11
Medlem
Streetmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Knarkarn-
Jag har aldrig betalat mer än 200kr för en subutex i huvudstaden, och detta gäller på gatan också... Var bor du?

Jag bor i Västmanland i en liten ort med 12000 invånare så jag tycker det är ganska bra pris ändå om man tänker att dom flesta här på flashback som bor i såna här hålor som får köpa sub för t.ex 500kr/st.
Men jag har bra kontakter och sen har jag missbrukat sub i 3 år så man har ju lärt känna en massa folk.


/Streetmann
Citera
2010-04-06, 22:43
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streetmann
Jag bor i Västmanland i en liten ort med 12000 invånare så jag tycker det är ganska bra pris ändå om man tänker att dom flesta här på flashback som bor i såna här hålor som får köpa sub för t.ex 500kr/st.
Men jag har bra kontakter och sen har jag missbrukat sub i 3 år så man har ju lärt känna en massa folk.


/Streetmann

Att känna rätt folk är som alla säger A och O för att få ett bra pris. Själv bor man i en håla i Västerbotten så jag får betala 500kr för mina subutex 8:or. :-(
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback