Citat:
Ursprungligen postat av flowlops
Om man köper "starter" produkten på Surftown, ingår det då MYSQL och PHP?
https://surftown.se/order/webbhotell-privat-starter
Hur funkar det med den dealen? Låter för bra för att vara sann med 1kr för ett helt år, som dessutom gäller för både starter, advanced och expert. Vad säger avtalet? Bunden för nästkommande år också? Uppsägningstid? Eller är det bara att säga upp det strax innan första året är slut så har man haft ett webbhotell för 1kr under ett års tid utan att behöva betala en spänn mer?
Har planer på att öppna en nya privat sida, mest för att lära mig medan jag utvecklar ett litet eget projekt. Började kolla på webbhotell igår, och verkar som att varenda sida har någon form av "bästa dealen 2013" just nu.
Crystone: 15kr/mån för webbhotell + .se domän för 19kr/år om man beställer under Februari 2013
Citynetwork: 10kr/mån för webbhotell om man beställer innan 31:a mars 2013
Surftown: 1kr/år för webbhotell
Tips på vad man bör satsa på? Är som sagt för en privat sida, kommer varken kräva mycket lagringsutrymme eller trafik, vill bara komma fram så billigt som möjligt hos ett webbhotell som är stabilt och fungerar bra. Detta utan att bli lurad med någon bra 1års deal och sedan vara bunden till någon värdelös och svindyr deal kommande år eller dylikt. Vill helt enkelt kunna regga mig för ett år billigt, när tjänsten närmar sig slutet vill jag kunna säga upp det direkt om jag inte är nöjd/det blir för dyrt kommande år utan att det kostar mig en krona extra.
Tack på förhand.
MVH/ ZD