2011-02-01, 11:42
Medlem
intervalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trupert
Okej, det låter ju vettigt! Då kör jag på dom och hoppas jag blir lika nöjd!
Hur går det för dig?
Citera
2011-02-01, 16:00
Medlem
truperts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intervall
Hur går det för dig?
Allt funkar som det ska med allt jag använder mig av, dock kunde den medföljande statistiken vara lite bättre och mer utförlig.

Fungerar dock inte att redigera sidan i webcreator i alla läsare, samma med file manager.
Citat:
Tyvärr fungerar denna version av ilosoft Web Page Composer endast i Internet Explorer 6, 7 och 8.

Citat:
Tyvärr fungerar denna version av ilosoft File Manager endast i Internet Explorer 6, 7 och 8.

Trevligt även med google adwords-kupongen
Citat:
Som Googles partner har One.com möjligheten att erbjuda alla sina kunder gratis annonsering till ett värde av 500,00 SEK med Google AdWords.

phpMyAdmin 2.9.2 - dålig koll, men är det inte en väldigt gammal version?
Senast redigerad av trupert 2011-02-01 kl. 16:03.
Citera
2011-02-20, 20:31
Medlem
fel post
Citera
2011-06-05, 19:41
Medlem
Qweasd123s avatar
Hej!

Jag söker ett gratis och reklamfritt webbhotell som har stöd för PHP och MySQL.

Webbhotellet ska helst ha PHP och MySQL, samt webbservern uppdaterad till den senaste versionen som finns tillgänglig.

Min sida har ca 5 besökare per dag, och inga filmer eller stora filer skickas från servern så jag behöver inte mycket trafik per månad.
Citera
2011-06-06, 12:13
Medlem
FreedomFighter-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qweasd123
Hej!

Jag söker ett gratis och reklamfritt webbhotell som har stöd för PHP och MySQL.

Webbhotellet ska helst ha PHP och MySQL, samt webbservern uppdaterad till den senaste versionen som finns tillgänglig.

Min sida har ca 5 besökare per dag, och inga filmer eller stora filer skickas från servern så jag behöver inte mycket trafik per månad.

http://www.000webhost.com/
Citera
2011-06-16, 22:23
Medlem
Angående 000webhost.com, tar det lång tid efter det att man har tagit ett domännamn och laddat upp sina filer, tills dess att de faktiskt "finns" på internet?
Citera
2011-08-07, 00:34
Medlem
soinoinaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajsbob
Angående 000webhost.com, tar det lång tid efter det att man har tagit ett domännamn och laddat upp sina filer, tills dess att de faktiskt "finns" på internet?

Nej.
Citera
2011-09-24, 08:57
Medlem
Vibliriblands avatar
Funderar på att skaffa en hemsida för skojsskull och i utbildningssyfte då jag arbetar i it-branschen.

Vad jag förstått så är wordpress ett bra verktyg att bygga sidan i, ett cms alltså, dels för att det är väldigt enkelt men också för att det går att göra allt man kommer behöva för att tex synas bra på Google och kunna hantera materialet på sidan lätt.

Vad är ett bra och prisvärt webbhotell? Inte billigt alltså, utan bra och prisvärt, om det sedan är billigt så är det bara bra.

Tackar
Citera
2011-09-25, 04:20
Medlem
http://sv.unoeuro.com/

Någon som har erfarenhet av de här rackarna? Blev nyfiken på dem.
Citera
2011-09-28, 23:31
Medlem
Vill lägga upp min sida med wordpress och eget domännamn. Vilket webbhotell rekomenderas för att få professionell hosting?
Citera
2011-10-02, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pre
Vill lägga upp min sida med wordpress och eget domännamn. Vilket webbhotell rekomenderas för att få professionell hosting?

Binero, Loopia och City Network känns som de självklara alternativen. Bra upptid, support och användarvänlig kontrollpanel. Tror dessutom samtliga har installation av Wordpress med ett klick men är inte helt säker.
Citera
2011-10-02, 19:01
Medlem
Hur är det med one.com och de "kostnadsfria" alternativen? Annars såg city network väldigt prisvärt för mig som bara ska ha en mindre personlig hemsida! Kan man registrera ett eget domännamn hos City network?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in