2010-03-25, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gangstah4life92
Så här ser dem tydligen ut.
http://img710.imageshack.us/i/lmufeminists.jpg/
Hälften måste skjutas, andra hälften straffknullas i tvåan.
Citera
2010-03-25, 17:51
Medlem
LeFakirs avatar
De är väl generellt sett inte lika ytliga som andra...
Citera
2010-03-25, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeFakir
De är väl generellt sett inte lika ytliga som andra...
Du menar att när de dumpats i hamnbassängen flyter de inte upp till ytan lika lätt? Äkta skit sjunker som sten.
Citera
2010-03-25, 18:57
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Ni feminister som själva påstår att ni är snygga, kan inte ni lägga upp bilder på er själva? för annars har jag det ganska svårt att tro att ni är det. Nej men det är väl inte så konstigt att fula tjejer blir feminister eftersom de helt enkelt inte får någon uppmärksamhet från män.
Citera
2010-03-25, 19:49
Medlem
bitchtits89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gangstah4life92
Så här ser dem tydligen ut.
http://img710.imageshack.us/i/lmufeminists.jpg/

http://www.findingdulcinea.com/docroot/dulcinea/fd_images/news/on-this-day/May-June-08/On-this-Day--Valerie-Solanas-Shoots-Andy-Warhol/news/0/image.jpg
Citera
2010-03-25, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDenSvenske
Ni feminister som själva påstår att ni är snygga, kan inte ni lägga upp bilder på er själva? för annars har jag det ganska svårt att tro att ni är det. Nej men det är väl inte så konstigt att fula tjejer blir feminister eftersom de helt enkelt inte får någon uppmärksamhet från män.

Jag tror inte tjejer blir feminister för att de inte får uppmärksamhet från män, jag tror snarare att de blir det för att de anser att kvinnor missgynnas i jämförelse med män.
Citera
2010-03-25, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bitchtits89
http://www.findingdulcinea.com/docroot/dulcinea/fd_images/news/on-this-day/May-June-08/On-this-Day--Valerie-Solanas-Shoots-Andy-Warhol/news/0/image.jpg
Ööööööörrrrk!!!
Citera
2010-03-25, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goldfrapp
Jag tror inte tjejer blir feminister för att de inte får uppmärksamhet från män, jag tror snarare att de blir det för att de anser att kvinnor missgynnas i jämförelse med män.
Pga fula tjejer missgynnas av män jämfört med snygga. Sluta önskedröm, sanningen är hård.
Citera
2010-03-25, 20:28
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Generellt sätt är feminister fulare än genomsnittliga svenskan. Detta pga:

Kvinnor som blir feminister är kvinnor som alltid blivit dissade av män. Tänk er scenariot på krogen där den fula tjejen i gruppen aldrig blir raggad på, utan bara ser sina snyggare tjejkompisar bli uppbjudna titt som tätt av killar. Då utvecklar dessa fula tjejer ett agg emot killar, emot alla killar. Vilket leder tillslut till hat och därefter feminism.

Visst finns det få undantag som vanligt, en liten liten del som faktist är snygga. Men då är de hör och häpna, dumma istället. De få feminister som finns som är snygga har blivit feminister just pga att de har svagt psyke och låtit sig övertalas av andra feministers propaganda.
Citera
2010-03-25, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Pga fula tjejer missgynnas av män jämfört med snygga. Sluta önskedröm, sanningen är hård.

Önskedröm?
Citera
2010-03-25, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goldfrapp
Önskedröm?
Saker är ibland betydligt enklare än vissa vill låtsas om. Fula människor är helt enkelt sämre människor, ingen vill ha dem därför hatar det allt och alla.
Citera
2010-03-25, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Saker är ibland betydligt enklare än vissa vill låtsas om. Fula människor är helt enkelt sämre människor, ingen vill ha dem därför hatar det allt och alla.

Ah, jag förstår din attityd nu...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in