2010-03-25, 17:13
  #121
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aranduel
jag är feminist, hör och häpna, OCH snygg. hm... undrar hur det går ihop egentligen.

suck.
För att det såklart finns både snygga och fula feminister? Din "suck" var klockren!
Citera
2010-03-25, 17:14
  #122
Medlem
krakkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gitten
Är hon ful?

http://politikbloggen.files.wordpress.com/2008/08/gudrun-134500-237694_60582w.jpg

Ja
Citera
2010-03-25, 17:14
  #123
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aranduel
jag är feminist, hör och häpna, OCH snygg. hm... undrar hur det går ihop egentligen.

suck.
Du ljuger, så enkelt gick det till.
Citera
2010-03-25, 17:20
  #124
Medlem
Embas avatar
Alltså man är väl inte automatiskt ful för att man är feminist? Jag känner många som har feministiska åsikter och är riktigt snygga. Men de som klär sig med lappade tygslamsor, snaggar frillan och låter sitt kroppshår växa hej vilt kan ju inte vilja se bra ut?!
Citera
2010-03-25, 17:21
  #125
Medlem
aranduels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Du ljuger, så enkelt gick det till.

inte för att vara taskig eller så, men du lär ju inte ha träffat så många tjejer i ditt liv om du på allvar tror att ALLA feminister är fula. Fast jag kan ha fel, du kan ju ha haft oturen att procenten feminister av alla tjejer du någonsin träffat varit fula?
Citera
2010-03-25, 17:33
  #126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aranduel
jag är feminist, hör och häpna, OCH snygg. hm... undrar hur det går ihop egentligen.

suck.
Är du en aktiv feminist som går på demonstrationer,möten och liknande?
Eller du är den typen som kallar dig feminist bara för det är "inne" och du vill vara lite speciell?
Citera
2010-03-25, 17:42
  #127
Medlem
Yorricks avatar
NU TRIGGAR JAG MYCKET! GUDRUN S ÄR DEN VÄRSTA JÄVLA ÄCKELKÄRRINGEN I HELA JÄVLA SVERIGE. HON ÄR EN VIDRIG ALKOLISTKÄRRING MED FÖR MYCKET PENGAR....USCH, TVI, USCH, TVI..
VAR DEN SOM ANSÅG ATT HON INTE ÄR FUL? VA!? QUE!
Citera
2010-03-25, 17:43
  #128
Bannlyst
Beauty is in the eye of the beholder. Ledsen att krossa ditt ego, men övriga kan ha andra åsikter om ditt utseende.
Citera
2010-03-25, 17:44
  #129
Medlem
aranduels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deavile
Är du en aktiv feminist som går på demonstrationer,möten och liknande?
Eller du är den typen som kallar dig feminist bara för det är "inne" och du vill vara lite speciell?

Jag är ganska aktiv i och med att jag är med i ett ungdomsförbund där man tar upp bl a jämställdhetsfrågor. Jag är av den åsikten att man ska eftersträva ett så jämställt samhälle som möjligt, men menar absolut inte att män ska behandlas sämre för den sakens skull.
Att diskriminera män vore dessutom att kränka ideologin, som i sin rätta bemärkelse strävar efter jämställdhet mellan båda könen, dvs att varken det ena eller det andra ska diskrimineras.
Så ja, jag kallar mig feminist men måste medge att begreppet blivit nedsvärtat och utskämt av grupper som FI och uttalanden som "män är djur".
Citera
2010-03-25, 17:44
  #130
Medlem
Så här ser dem tydligen ut.
http://img710.imageshack.us/i/lmufeminists.jpg/
Citera
2010-03-25, 17:44
  #131
Bannlyst
Oj kom ett annat inlägg emellan, mitt senaste inlägg var menat som svar till Aranduel.
Citera
2010-03-25, 17:46
  #132
Medlem
aranduels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Beauty is in the eye of the beholder. Ledsen att krossa ditt ego, men övriga kan ha andra åsikter om ditt utseende.

de jag hittils hört har ju varit positiva. fast du kanske har sett mig och jag föll dig visst inte i smaken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in