2010-03-24, 19:47
Medlem
Jagharloggatins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miloudot
Fula människor behandlas annorlunda än vackra människor och folk som behandlas dåligt vill hämnas!

Exakt! Så är det.
Nu kommer såklart alla fula tjejer förneka det.
OCH så kommer alla fula tjejer påstå att de är snygga.

Men faktum är att snygga tjejer inte har anledning att bli sura, vilja hämnas och komma på ursäkter för deras fulhet.
Citera
2010-03-24, 19:55
Medlem
SocialMisfits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagharloggatin
Exakt! Så är det.
Nu kommer såklart alla fula tjejer förneka det.
OCH så kommer alla fula tjejer påstå att de är snygga.

Men faktum är att snygga tjejer inte har anledning att bli sura, vilja hämnas och komma på ursäkter för deras fulhet.

Nej, jag tror då mer på min teori. Många feminister=flator, som i sin tur ofta avviker från gängse uppfattning om hur en kvinna ska presentera sig eftersom de inte är ute efter att attrahera män. De klipper håret kort, sminkar sig inte, struntar i vikten och klär sig som skogshuggare.
Citera
2010-03-24, 19:57
Medlem
är inte ful feminist-stereotypen rätt trött vid det här laget? ungefär som skämt om kvinnliga bilförare från 50-talet.
Citera
2010-03-24, 19:59
Medlem
kmrdzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
är inte ful feminist-stereotypen rätt trött vid det här laget? ungefär som skämt om kvinnliga bilförare från 50-talet.
Ligger rätt mycket i båda i min erfarenhet.
Citera
2010-03-24, 20:01
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinclaire
Ska lägga en mycket idiotisk kommentar nu... Kvinnor gör sig snygga för att männen ska bli attraherade av dem. Feminister skiter i männen, därav är de aldrig fagra...

Nä, männen skiter i fula kvinnor, därför blir dom feminister..

Alltså den fula HÖNAN värper ett ÄGG som kläcks till en ful kyckling, som blir feminist, eller nåt sånt...

//Crimson
Citera
2010-03-24, 20:02
Medlem
Jagharloggatins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SocialMisfit
Nej, jag tror då mer på min teori. Många feminister=flator, som i sin tur ofta avviker från gängse uppfattning om hur en kvinna ska presentera sig eftersom de inte är ute efter att attrahera män. De klipper håret kort, sminkar sig inte, struntar i vikten och klär sig som skogshuggare.

Hahaha, det finns inget som heter "lesbiska kvinnor". Det är något som tjejer hittar på för att få uppmärksamhet. Jag vet att du höjjer på ögonbrynen nu men lyssna:

Alla tjejer fantiserar, eller har vid flera tillfällen nångång fantiserat, om att ha sex med andra kvinnor. Alla tjejer har dessutom vid något tillfälle varit intim med en annan tjej och vissa går så långt så de tillochmed exprimenterar med varandra. Det gör alla kvinnor lesbiska. Vilket gör att "ingen kvinna är lesbisk".

Att kvinnor påstår att de är "Lesbiska" är bara för att få uppmärksamhet och/eller försöka hitta sin förvirrade personlighet.
Citera
2010-03-24, 20:08
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Nä, männen skiter i fula kvinnor, därför blir dom feminister..
...
Det här, fast själv skulle jag resonera ur den vackra kvinnans perspektiv: Hon har inget skäl att ogilla män, och är därför mindre sannolik att se negativt på våra olikheter - det är ju olikheterna som gagnar henne.

Samma slutsats dock.
Citera
2010-03-24, 20:14
Bannlyst
varför är feminister så dumma i huvet ? dom tycker att män förnedrar kvinnor sen så förnedrar dom männen , alltså är dom lika jävla dumma .
varför är feminister fula?.
varför tror dom att dom är bättre än män?.
många frågor och få svar , tror det är nån sorts medfödd missbildning eller nått liknande.
Citera
2010-03-24, 20:14
Medlem
trixigts avatar
Citat:
Hahaha, det finns inget som heter "lesbiska kvinnor". Det är något som tjejer hittar på för att få uppmärksamhet. Jag vet att du höjjer på ögonbrynen nu men lyssna:

Alla tjejer fantiserar, eller har vid flera tillfällen nångång fantiserat, om att ha sex med andra kvinnor. Alla tjejer har dessutom vid något tillfälle varit intim med en annan tjej och vissa går så långt så de tillochmed exprimenterar med varandra. Det gör alla kvinnor lesbiska. Vilket gör att "ingen kvinna är lesbisk".

Att kvinnor påstår att de är "Lesbiska" är bara för att få uppmärksamhet och/eller försöka hitta sin förvirrade personlighet.

Och detta gör att alla män är homosexuella förmodar jag?
Citera
2010-03-24, 20:15
Bannlyst
Helt klart, för att de är fula och inte får tillräckligt med kuk. De blir bittra

Även likhetsfeminismen avskyvärd. Tycker tjejer ska förbli underlägsna. De har generellt mindre intelligens, sämre ledare.

"men are better than women,because men are stronger." säger sitt tycker jag.

de skavara hemma och plocka bär och vakta barn.
Citera
2010-03-24, 20:16
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:

Va?...Fattar djävla INGENTING...förvirrad argumentation
Gör om, gör rätt!

//Crimson
Citera
2010-03-24, 20:25
Medlem
Jagharloggatins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trixigt
Och detta gör att alla män är homosexuella förmodar jag?

Nej, jag vill inte vara en glädjeförstörare men killar brukar inte suga varandras kukar på skoj, hångla på krogen med andra män eller på skoj stoppa in snoppen i någon annan killes stjärt bara för att testa. Sorry! En kille som är hetro ÄR hetro. En kille som är homo ÄR homo. Tjejer fejkar bara lesbiskhet.

Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Va?...Fattar djävla INGENTING...förvirrad argumentation
Gör om, gör rätt! //Crimson

Du kan inte säga att jag har fel om du inte kan argumentera mot mig, för din sak. Sorry!
Det jag skriver stämmer ju uppenbarligen och jag har 100% rätt tills kommer med bra argument som omkullkastar allt jag sagt. Det är så vi rullar här.

Men jag håller med. Världen vore så mycket enklare om det räckte med att jag bara behövde säga "Du har fel!" och så måste alla acceptera att jag har rätt.
Senast redigerad av Jagharloggatin 2010-03-24 kl. 20:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in