Nu vet jag iof inte om du har för avsikt att sälja eller om det är för eget bruk (tyckte att jag läste att du hade skrivit att det skulle bli lättare att dosera).
Men om det är så bra som du säger och tänker sälja det, säg då för fan till dom som köper att det är riktigt bra men ordentligt bankat.
Tjack är långt ifrån min favorit och har bara tagt det vid ett tiotal gånger, jag köpte av en kille som jag bara känner ytligt och mötet var ganska snabbt. bytte Metro med varandra

.
Vet hur det ska smaka för jag har bekanta som har ADHD och själv medicinerat dagligen i över 15 år

, är som vem som helst i samhället, blev riktigt förvånad när dom berättade det efter flera år av bekantskap.
Till saken.
Jag smakade och kände att det var rejält bankat, skulle ut och ville inte ha något med mig varpå jag tar en betydligt större bomb än jag tidigare gjort

.
Det var bara att glömma att sova mellan lördag och tisdag, jävligt tungt att jobba på måndagen när man inte sovit på länge.
Var inte sliten eller mådde dåligt, bara helt omöjligt att sova.
Hade en X2 och lite gräs och tänkte att det skulle räcka för att sova på lördagsnatten. Troligt
Vad säger ni experter kan det ha varit meta som var ordentligt bankat.