2010-03-23, 22:21
Medlem
On Steroidss avatar
Om du nu är en gam som måste banka skiten så finns det bara ett vettigt alternativ, Dextrosol/pur
Finns otroligt nog idioter som kan banka med var skit som helst vilket kan vara livsfarligt för folk som skjuter. Snortar eller sväljer du en substans som kroppen inte gillar spyr du. Om du skjuter det i blodet så finns det där och du kan inte göra så mycket åt det=livsfarligt...
Citera
2010-03-23, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
Om du nu är en gam som måste banka skiten så finns det bara ett vettigt alternativ, Dextrosol.
Finns otroligt nog idioter som kan banka med var skit som helst vilket kan vara livsfarligt för folk som skjuter. Snortar eller sväljer du en substans som kroppen inte gillar spyr du. Om du skjuter det i blodet så finns det där och du kan inte göra så mycket åt det=livsfarligt...
På vilket sätt är det bättre att skjuta socker mot att ex skjuta kreatin?
Citera
2010-03-23, 22:31
Medlem
On Steroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
På vilket sätt är det bättre att skjuta socker mot att ex skjuta kreatin?

Det har jag aldrig påstått, anledningen är att det är bättre tillgång och billigare att köpa in Dextro och i stort det vettigaste alternativet oavsett.
Citera
2010-03-23, 22:32
Medlem
Pekollas avatar
Citat:
Om du nu är en gam som måste banka skiten så finns det bara ett vettigt alternativ, Dextrosol/pur

Precis ! Därför också viktigt förutom att tänka på vad man bankar med att också tänka på att göra det i en ren miljö .
Citera
2010-03-23, 22:34
Bannlyst
Citat:
Det har jag aldrig påstått, anledningen är att det är bättre tillgång och billigare att köpa in Dextro och i stort det vettigaste alternativet oavsett.
Det är inte vettigare att banka med det bara för att det är lättillgängligare och billigare. Dessutom tänker ju du på vad som är bekvämast för han som ska banka det och inte de som ska ha det i kroppen senare.
Citera
2010-03-23, 22:35
Medlem
KryddAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falec
Men vafan sumpa inte bra tjack era profithungriga jävlar - är inte marginalerna bra nog ändå? Sälj det dyrare istället, inte svårt om det är bra kvalité.

Det går ju på ett ut. Antingen dyrt för högre renhet, eller billigare med lägre renhet men lättare att dosera. Pronera att jag har tjack för 600kr/g och någon annan för 250kr/g så köper dom flesta det billigaste. Folk förstår inte att kvalité kostar.

Dessutom är det lätt att överdosera när det är så här rent.
Citera
2010-03-23, 22:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KryddA
Det går ju på ett ut. Antingen dyrt för högre renhet, eller billigare med lägre renhet men lättare att dosera. Pronera att jag har tjack för 600kr/g och någon annan för 250kr/g så köper dom flesta det billigaste. Folk förstår inte att kvalité kostar.

Dessutom är det lätt att överdosera när det är så här rent.
Håller det riktigt hög kvalite så gör man i regel folk en tjänst om man slår det lite.
Citera
2010-03-23, 22:38
Medlem
On Steroidss avatar
Citat:
Håller det riktigt hög kvalite så gör man i regel folk en tjänst om man slår det lite.

Eh! Nämn en enda anledning?
Citera
2010-03-23, 22:38
Medlem
KryddAs avatar
Citat:

Precis. Det är inte så att man lurar kunderna, priset/dos blir detsamma hur som helst. Dock säljer jag inte, utan det är för eget bruk. Inga PM tack.
Citera
2010-03-23, 22:41
Bannlyst
Citat:
Eh! Nämn en enda anledning?
Att folk har svårare att hantera starkare saker. Du kan ta vilka exempel du vill. Skulle ren kola, ren tjack, ren GHB, ren sprit - vara ute på gatorna så skulle olyckorna öka. Folk har en tendens att dosera som de alltid har gjort och tar inte åt sig när kranen säger (för 367:e gången) att det är starka grejer den här gången. Det har folk hört så mycket så de tar det som skitsnack.
Citera
2010-03-23, 22:45
Medlem
Citat:
Att folk har svårare att hantera starkare saker. Du kan ta vilka exempel du vill. Skulle ren kola, ren tjack, ren GHB, ren sprit - vara ute på gatorna så skulle olyckorna öka. Folk har en tendens att dosera som de alltid har gjort och tar inte åt sig när kranen säger (för 367:e gången) att det är starka grejer den här gången. Det har folk hört så mycket så de tar det som skitsnack.

Helt rätt, därför ska man alltid börja med en liten lina istället för en extrem jävla lina, jag gör alltid så för att kolla hur man reagerar på grejerna, vill inte få någon reaktion
Citera
2010-03-23, 22:46
Medlem
420-7/11s avatar
Nu vet jag iof inte om du har för avsikt att sälja eller om det är för eget bruk (tyckte att jag läste att du hade skrivit att det skulle bli lättare att dosera).

Men om det är så bra som du säger och tänker sälja det, säg då för fan till dom som köper att det är riktigt bra men ordentligt bankat.

Tjack är långt ifrån min favorit och har bara tagt det vid ett tiotal gånger, jag köpte av en kille som jag bara känner ytligt och mötet var ganska snabbt. bytte Metro med varandra.

Vet hur det ska smaka för jag har bekanta som har ADHD och själv medicinerat dagligen i över 15 år, är som vem som helst i samhället, blev riktigt förvånad när dom berättade det efter flera år av bekantskap.

Till saken.
Jag smakade och kände att det var rejält bankat, skulle ut och ville inte ha något med mig varpå jag tar en betydligt större bomb än jag tidigare gjort .

Det var bara att glömma att sova mellan lördag och tisdag, jävligt tungt att jobba på måndagen när man inte sovit på länge.
Var inte sliten eller mådde dåligt, bara helt omöjligt att sova.

Hade en X2 och lite gräs och tänkte att det skulle räcka för att sova på lördagsnatten. Troligt

Vad säger ni experter kan det ha varit meta som var ordentligt bankat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in