• 1
  • 2
2010-03-23, 21:17
Medlem
KryddAs avatar
Hej, jag har en simpel fråga: hur bankar man tjack? Vad bör jag banka ut med?

Har kommit över rejält potent och rent amfetamin med lite meth i och det är nog bra att banka ut med något för att få det lättare att dosera.

Har sökt utan att hitta svar, men är ganska säker på att det finns där ute på flashback någonstans. Länka gärna isf.

Mvh.
Citera
2010-03-23, 21:20
Bannlyst
Koffazon, kreatin, dextropour. Börja med liten mängd för att se hur det blir och blir det bra så kan du fortsätta.
Citera
2010-03-23, 21:23
Medlem
KryddAs avatar
Hur ska man bara ta ett litet decilitermått typ och lägga tjacket i och blanda i substansen och röra runt lite så är det klart? Eller är det något mer invecklat man bör göra för att blanda det så bra som möjligt?
Citera
2010-03-23, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KryddA
Hur ska man bara ta ett litet decilitermått typ och lägga tjacket i och blanda i substansen och röra runt lite så är det klart? Eller är det något mer invecklat man bör göra för att blanda det så bra som möjligt?
Det spelar ingen roll hur/var du blandar det, blanda det i en skål, på en tallrik, det viktiga är att du blandar ihop det ordentligt. Och att man inte känner smaken/lukten av det du lägger i. Men var ingen gris och gör skitgrejer. Och börja med en liten mängd av varje för att se hur det blir. Så att felet blir litet, om det blir fel.
Citera
2010-03-23, 21:37
Medlem
vad har ditt tjack för konsistens? Det bästa att blanda med imo är dextropour, syns inget och smakar inget. Så länge tjacket är vitt dvs
Citera
2010-03-23, 21:39
Medlem
TripDs avatar
Vad jag har förstått så innebär "banka", att man lägger doningarna i en påse och bankar mot t.ex. ett bord. Vet dock inte om detta är optimalt eller ens sant..

Någon annan kanske vet?
Skulle gärna vilja veta..
Citera
2010-03-23, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TripD
Vad jag har förstått så innebär "banka", att man lägger doningarna i en påse och bankar mot t.ex. ett bord. Vet dock inte om detta är optimalt eller ens sant..

Någon annan kanske vet?
Skulle gärna vilja veta..
Haha, banka betyder blanda ut.
Citera
2010-03-23, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
vad har ditt tjack för konsistens? Det bästa att blanda med imo är dextropour, syns inget och smakar inget. Så länge tjacket är vitt dvs
Smakar inte dextro socker?
Citera
2010-03-23, 21:42
Medlem
TripDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Haha, banka betyder blanda ut.

Hahaha, så det var så enkelt alltså..
Måste sluta ta allt så bokstavligt.
Citera
2010-03-23, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TripD
Hahaha, så det var så enkelt alltså..
Måste sluta ta allt så bokstavligt.
När jag tänker till så kanske du inte har så jäkla fel i alla fall, det kan ju härstamma från att man bankade sönder tabletter eller något för att blanda ut. Men som jag sa så är banka och blanda ut synonymer i folkmun.
Citera
2010-03-23, 22:03
Medlem
KryddAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.

Det är typ "rocks" med amfetamin. Så då måste jag krossa dom först innan jag blandar ut med druvsocker. Vitt är det också.
Citera
2010-03-23, 22:13
Medlem
falecs avatar
Men vafan sumpa inte bra tjack era profithungriga jävlar - är inte marginalerna bra nog ändå? Sälj det dyrare istället, inte svårt om det är bra kvalité.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in