2010-03-23, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lolbob
Helt rätt, därför ska man alltid börja med en liten lina istället för en extrem jävla lina, jag gör alltid så för att kolla hur man reagerar på grejerna, vill inte få någon reaktion
Man bör alltid börja lugnt ja, och med det tänket så fixar man även lite starkare saker. Men folk i allmänhet är inte så pedagogiska, de ska ta rejäla duttar på direkten, det är ju lite manligt, (tror de). Dessutom har folk svårt att hacka upp lite åt gången när det ska göra linor. Det brukar vara att man gillar att 'det ska ju hända nåt'
Citera
2010-03-23, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 420-7/11
ville inte ha något med mig varpå jag tar en betydligt större bomb än jag tidigare gjort
Den anledningen är inte heller alltför ovanlig, att folk dundrar på - på förfesten - för att de inte vill pilla med det på krogen, av olika anledningar. Så då tar de för hela kvällen/natten istället vid det tillfället, och det är sällan smart.
Citera
2010-03-23, 22:57
Medlem
falecs avatar
Svårt att dosera? Men fan skärp er - det är inte mdpv vi snackar om. Svårt att dosera är det alltid om man inte har en susning om det är 10%igt bajs eller 40% helt ok eller 70% jävligt bra man fått.

Och pris per dos samma? Fan heller. Jag har under lång period betalat 200 / g för bra grejer som hållit mig igång en partynatt och lugnt koncentrerat jobb hela nästa dag på en 200 mg dos oralt, bara man grundar med lite basiskt, samarin e.d..

Men profitskiten jag fått för samma pris på sistone ger knappt nån effekt på 200 rektalt + 300 i snoken.
Citera
2010-03-23, 23:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av falec
Svårt att dosera är det alltid om man inte har en susning om det är 10%igt bajs eller 40% helt ok eller 70% jävligt bra man fått.
Det är ju det vi pratar om, att folk inte kan veta styrkan på grejerna och då får man hjälpa dem att det inte ska vara för starkt. Det blir i många fall en björntjänst att släppa ut för rena grejer på gatan.
Citera
2010-03-23, 23:21
Medlem
mallvazs avatar
Det är ju bara att tala om för folk som handlar att det är riktigt potent.Jag sålde 70% tjack och det gick alldeles utmärkt.är ju jävligt najz att sälja dunder grejor.
Citera
2010-03-23, 23:22
Medlem
On Steroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Det är ju det vi pratar om, att folk inte kan veta styrkan på grejerna och då får man hjälpa dem att det inte ska vara för starkt. Det blir i många fall en björntjänst att släppa ut för rena grejer på gatan.

Ok! Är det så en gam tänker? Jag gör folk en björntjänst när jag skjortar dom. Personligen köper jag hellre bra men jag är kanske unik? Om ni gamar upphörde banka skulle folk få bättre varor till bättre priser. Nu är det nästan ju mer bankat ju dyrare då alla gamar ska banka och göra folk en tjänst?

Kreatin finns i många kvaliteér det kinesiska innehåller skadliga slaggprodukter som gör att det anses som skit och ger hela kreatin industrin ett dåligt rykte. Många anser att dom inte får den där bra effekten i träningen och dom har ovetandes köpt just kinesiskt skit. Hur vet du vad vilken kvalite folk köper som bankar med kreatin? Du idiotförklarar mig då jag anser dextro vara det bästa och smidigaste. Om socker vore skit som du verkar framhäva borde du kanske ringa sjukhusen och säga åt dom att upphöra med dropp då det är just sockerlösning.
Citera
2010-03-23, 23:25
Medlem
BigFatCones avatar
Seriöst, det är inte svårt att dosera sitt tjack. I regel lär ju nån i sällskapet lite erfarenhet och kan berätta lite. Nej, det är inte någon som helst björntjänst att släppa ut "för bra" grejer på gatan.

Sen så tar man inte 600 kronor per gram även om det är bra skit. Vanlig marknadsekonomi gäller även i narkotkabranschen.
Citera
2010-03-23, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
Ok! Är det så en gam tänker? Jag gör folk en björntjänst när jag skjortar dom. Personligen köper jag hellre bra men jag är kanske unik? Om ni gamar upphörde banka skulle folk få bättre varor till bättre priser. Nu är det nästan ju mer bankat ju dyrare då alla gamar ska banka och göra folk en tjänst?

Kreatin finns i många kvaliteér det kinesiska innehåller skadliga slaggprodukter som gör att det anses som skit och ger hela kreatin industrin ett dåligt rykte. Många anser att dom inte får den där bra effekten i träningen och dom har ovetandes köpt just kinesiskt skit. Hur vet du vad vilken kvalite folk köper som bankar med kreatin? Du idiotförklarar mig då jag anser dextro vara det bästa och smidigaste. Om socker vore skit som du verkar framhäva borde du kanske ringa sjukhusen och säga åt dom att upphöra med dropp då det är just sockerlösning.
Du sa att socker var bäst och jag undrade vad du grundade det på. Men du håller kanske fast vid att det är billigt och lätt att få tag på. Det finns andra saker att banka med som inte nämnts, som man få leta lite efter, men som är bra och kan förhöja effekten. Just for u to know.

Angående att banka så behöver det inte ha med gam-tänk att göra. Marknaden mår inte bättre för att det florerar rena grejer, det finns en tanke bakom det förutom att folk vill dryga ut degen. Varför dricker du inte ren sprit? kroppen, alltså rent effektmässigt, svarar inte bäst på grejer ju renare det är. Det är en annan anledning till att man inte bör släppa ut för rena saker.
Senast redigerad av LuckyPeopleCenter 2010-03-23 kl. 23:34.
Citera
2010-03-23, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Seriöst, det är inte svårt att dosera sitt tjack. I regel lär ju nån i sällskapet lite erfarenhet och kan berätta lite. Nej, det är inte någon som helst björntjänst att släppa ut "för bra" grejer på gatan.

Sen så tar man inte 600 kronor per gram även om det är bra skit. Vanlig marknadsekonomi gäller även i narkotkabranschen.
Du tror folk skulle ha roligare på låt säga 90% kola? Har du sett hur folk blir på det?
Citera
2010-03-23, 23:41
Medlem
knulluppads avatar
måste man inte ta extremt mycket för att överdosera tjack? typ 5g?
Citera
2010-03-23, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knulluppad

beror på hur rent det är och hur van man är och hur kroppen mår.
Citera
2010-03-23, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knulluppad
Nu verkar du syfta på vad som är typ dödlig dos? Att ta för mycket (alltså så man inte mår bra) behövs inga stora doser (självklart är det individuellt) av riktigt starka saker för att man ska bli i obalans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in