Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
Ok! Är det så en gam tänker? Jag gör folk en björntjänst när jag skjortar dom. Personligen köper jag hellre bra men jag är kanske unik? Om ni gamar upphörde banka skulle folk få bättre varor till bättre priser. Nu är det nästan ju mer bankat ju dyrare då alla gamar ska banka och göra folk en tjänst?
Kreatin finns i många kvaliteér det kinesiska innehåller skadliga slaggprodukter som gör att det anses som skit och ger hela kreatin industrin ett dåligt rykte. Många anser att dom inte får den där bra effekten i träningen och dom har ovetandes köpt just kinesiskt skit. Hur vet du vad vilken kvalite folk köper som bankar med kreatin? Du idiotförklarar mig då jag anser dextro vara det bästa och smidigaste. Om socker vore skit som du verkar framhäva borde du kanske ringa sjukhusen och säga åt dom att upphöra med dropp då det är just sockerlösning.
Du sa att socker var bäst och jag undrade vad du grundade det på. Men du håller kanske fast vid att det är billigt och lätt att få tag på. Det finns andra saker att banka med som inte nämnts, som man få leta lite efter, men som är bra och kan förhöja effekten. Just for u to know.
Angående att banka så behöver det inte ha med gam-tänk att göra. Marknaden mår inte bättre för att det florerar rena grejer, det finns en tanke bakom det förutom att folk vill dryga ut degen. Varför dricker du inte ren sprit? kroppen, alltså rent effektmässigt, svarar inte bäst på grejer ju renare det är. Det är en annan anledning till att man inte bör släppa ut för rena saker.