2010-08-23, 10:23
Medlem
Såg precis sammandraget från Fulham - United.
Är det bara jag som får känslan av att Paul Scholes är bättre än nånsin den här säsongen?
Kommentatorn sa "This is exacly what England was missing in the world cup finals" och jag kan inte annat än instämma. Gerrard och Lampard klev inte fram som dom skulle. Med Scholes på mitten kanske man hade gått bättre? Eller det hade man garanterat för det hade knappast kunnat gå sämre än det gjorde
Citera
2010-08-23, 11:37
Medlem
QEX13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sibbann
Såg precis sammandraget från Fulham - United.
Är det bara jag som får känslan av att Paul Scholes är bättre än nånsin den här säsongen?
Kommentatorn sa "This is exacly what England was missing in the world cup finals" och jag kan inte annat än instämma. Gerrard och Lampard klev inte fram som dom skulle. Med Scholes på mitten kanske man hade gått bättre? Eller det hade man garanterat för det hade knappast kunnat gå sämre än det gjorde

Problemet med Scholes är väl att hans gamla kropp inte längre klarar mer än en match per vecka. I ett sådant tight spelschema som det är i VM skulle han nog inte orka med lika mycket.
Citera
2010-08-23, 11:56
Medlem
Kaustis avatar
Är det bara jag som ser Nani som en av dom mest överskattade spelarna i PL? Han kan visserligen blänka till stundtals, men ofta är hans lägstanivå katastrofalt dålig - speciellt i viktiga matcher. Att låta en sån kille med sånt dåligt psyke lägga en straff är ju som att be om problem. Tjänstefel av herr Ferguson om ni frågar mig.

Visst är det lätt att vara efterklok, men faktum är att jag hatar Nani sen hans bedrövliga insats mot [glömt laget] i CL. När han var sådär megadålig och ändå fick spela 60-70 minuter. var det mot Milan tro? Sen dess har han gjort en sak som imponerat på mig, resten är missade passningar, tappade bollar och massa andra misstag.
Citera
2010-08-23, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Är det bara jag som ser Nani som en av dom mest överskattade spelarna i PL? Han kan visserligen blänka till stundtals, men ofta är hans lägstanivå katastrofalt dålig - speciellt i viktiga matcher. Att låta en sån kille med sånt dåligt psyke lägga en straff är ju som att be om problem. Tjänstefel av herr Ferguson om ni frågar mig.

Visst är det lätt att vara efterklok, men faktum är att jag hatar Nani sen hans bedrövliga insats mot [glömt laget] i CL. När han var sådär megadålig och ändå fick spela 60-70 minuter. var det mot Milan tro? Sen dess har han gjort en sak som imponerat på mig, resten är missade passningar, tappade bollar och massa andra misstag.

Känner mig lite dum som hyllade Nani förra helgen men tycker att lika bra som han var senast lika dålig var han igår. Som du säger är han grymt ojämn och lägstanivån ser man oftare än högstanivån om man säger så!
Och aa straffen. Såg inte hela matchen men sammandraget och fattar inte heller varför Nani tog den. Giggs, Scholes, Berbatov, Carrick ser jag som bättre straffskyttar. Nån av dom måste väl varit på plan? Rooney är väl solklart förstaval när han finns med.
Citera
2010-08-23, 12:26
Medlem
Såg också att Schwarzer inte stod för Fulham? Tyder det på att han kmr lämna för tex Arsenal?
Citera
2010-08-23, 12:33
Medlem
FabioAugustos avatar
Vermaelen: 69 pass på två matcher, alla till rätt adress. Han var inte jättebra under våren, men hans höstsäsonger är weltklasse av stora mått.

Citat:
Ursprungligen postat av sibbann
Såg också att Schwarzer inte stod för Fulham? Tyder det på att han kmr lämna för tex Arsenal?
Skadad.
Citera
2010-08-23, 12:34
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Inte för att vara för dryg men Chelsea har inte enbart möjligheten utan kommer med 110% ha full pott

Skrev ju att Chelsea har men eftersom både city och Liverpool har spelat lika så, även om de inte spelat än, så är deras chans redan förbi. Kanske lite lätt förvirrat sätt att skriva det på dock.
Citera
2010-08-23, 12:37
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti

Nani gjorde ett mycket bra ihop igår och var en av United bästa spelare. Hade det inte varit för den missade straffen så hade det aldrig snackats om att han är överskattad etc. Han brukar för övrigt vara en stabil straffskytt. Men visst, det är lätt att gnälla på Nani, spec då han fram till förra säsongen var bedrövligt.
Citera
2010-08-23, 13:14
Medlem
TheBunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Vad tror ni om mitt kära Liverpools chanser ikväll? Kan dom ta 3 poäng?

Tror den matchen kan sluta hursomhelst, båda lagen känns svårbedömda just nu. Men jag håller City som klar favorit, tror dom kommer lyfta sig rejält i hemmapremiären. Dessutom kommer dom ju bli mer och mer samspelta för varje vecka som går, Yaya Touré, Silva och Balo acklimatiserar sig till PL osv. Dessutom kommer Milner in på mittfältet vilket jag tror blir ett lyft. Jag tippar 2-1 till City.
Citera
2010-08-23, 13:37
Medlem
Affelindos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBunk
Tror den matchen kan sluta hursomhelst, båda lagen känns svårbedömda just nu. Men jag håller City som klar favorit, tror dom kommer lyfta sig rejält i hemmapremiären. Dessutom kommer dom ju bli mer och mer samspelta för varje vecka som går, Yaya Touré, Silva och Balo acklimatiserar sig till PL osv. Dessutom kommer Milner in på mittfältet vilket jag tror blir ett lyft. Jag tippar 2-1 till City.
Kommer verkligen Milner att spela ikväll? Han har väl knappt hunnit träna särskilt många pass ännu med sina nya lagkamrater.

Jag ser verkligen fram mot mötet ikväll och hoppas verkligen attt Liverpool tar hem det här.
Citera
2010-08-23, 14:10
Medlem
DertyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermonkey
Börjar fundera på om jag valt fel match att åka på Ska till 99% på Chelsea - Fulham i början av november och man vill ju gärna att det ska sluta med en blå seger.
Fortsätter Chelsea såhär så behöver du nog inte vara orolig . Jag tycker inte att man ska ta något ifrån Chelsea bara för att det inte är topplag de har vunnit över: 6-0 är alltid 6-0.

United hade otur, eller också var det rättvist, beroende på vilka ögon man ser det med. Nani borde givetvis ha satt sin straff men samtidigt var det nog oerhört skönt för Hangeland att få revanschera sig. Jag tycker att säsongen har öppnat fantastiskt så här långt, många målrika matcher. Det vore i och för sig roligt med några fler skrällar i stil med Blackpools öppningsvinst.
Citera
2010-08-23, 14:11
Medlem
Masse112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Vermaelen: 69 pass på två matcher, alla till rätt adress. Han var inte jättebra under våren, men hans höstsäsonger är weltklasse av stora mått.

Var kan man läsa sådan statistik?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in