Citat:
Nej. Det känns bara onödigt.
Ursprungligen postat av badodds
Läser du inläggen innan du svarar...?
Citat:
Tja, det var ett exempel på att man inte kan säga så mycket efter en match. Vilket jag tycker visade sig tydligt i gårdagens match. Är inte ett dugg förvånad att City spelade bättre i den här matchen. Men det är kanske bara jag. Åtminstone av Pool-supporters. Att Liverpool hade fighting spirit i en halvlek men inte övertygade spelmässigt mot Arsenal var ju inget att bry sig om. Tunnelseende är ju alltid trevligt.
Ursprungligen postat av badodds
Och vad fan har Villa med denna match att göra - du får väl ändå utgå ifrån lagen som spelar, eller hur... Eller, jag menar, Blackpool var bra dom också...!
Sjukt, var ordet...!
Sjukt, var ordet...!

Citat:
Frågan är väl om vi någonsin kommer få ett bra rykte på Flashback. Att vara frustrerad är en sak, att bete sig som en full tonåring som tror han är tuff genom att använda svordomar och skrika högt något helt annat. Totalt fel sätt att försöka hävda sig. Nu ska vi se hur mycket jag idiotförklaras om detta.
Ursprungligen postat av Nahibo
Jaja, jag tar att ditt humör kanske inte är det allra bästa just nu direkt efter en förlust men du kanske borde komma ihåg att ditt beteende smittar av sig på den bild som folk har på hela gruppen "Liverpool-fans".
En poäng på två matcher är inte speciellt överraskande med tanke på motståndet hittills men det är på inga sätt godkänt. Säsongen är dock inte helt körd än, men frågan är vad man kan hoppas på som bäst?