2010-08-24, 06:53
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badodds
Läser du inläggen innan du svarar...?
Nej. Det känns bara onödigt.

Citat:
Ursprungligen postat av badodds
Och vad fan har Villa med denna match att göra - du får väl ändå utgå ifrån lagen som spelar, eller hur... Eller, jag menar, Blackpool var bra dom också...!

Sjukt, var ordet...!
Tja, det var ett exempel på att man inte kan säga så mycket efter en match. Vilket jag tycker visade sig tydligt i gårdagens match. Är inte ett dugg förvånad att City spelade bättre i den här matchen. Men det är kanske bara jag. Åtminstone av Pool-supporters. Att Liverpool hade fighting spirit i en halvlek men inte övertygade spelmässigt mot Arsenal var ju inget att bry sig om. Tunnelseende är ju alltid trevligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Jaja, jag tar att ditt humör kanske inte är det allra bästa just nu direkt efter en förlust men du kanske borde komma ihåg att ditt beteende smittar av sig på den bild som folk har på hela gruppen "Liverpool-fans".
Frågan är väl om vi någonsin kommer få ett bra rykte på Flashback. Att vara frustrerad är en sak, att bete sig som en full tonåring som tror han är tuff genom att använda svordomar och skrika högt något helt annat. Totalt fel sätt att försöka hävda sig. Nu ska vi se hur mycket jag idiotförklaras om detta.

En poäng på två matcher är inte speciellt överraskande med tanke på motståndet hittills men det är på inga sätt godkänt. Säsongen är dock inte helt körd än, men frågan är vad man kan hoppas på som bäst?
Citera
2010-08-24, 07:19
Avslutad
Ser oroväckande ut men samtidigt har man till skillnad mot Chelsea en mardrömsöppning i serien. Arsenal hemma 1- 1 och City borta 3 - 0. 2 resultat som på förhand var ganska troliga. City var bättre i precis allt igår. Skall vi gissa på att WBA får sota för det på söndag? Jag tror på en liknande säsong som den som var om inte det kommer in nånting bra innan sista Augusti.Men allvarligt talat. Lucas? Kan inte Hodgson bara säga åt honom och packa sina väskor och dra från stan. ständiga felpass , drog på sig massvis med offensiva frisparkar och är allmänt usel som fotbollsspelare. Igår var det iof fler som inte var bra men Lucas är tamefan helt oduglig.
Citera
2010-08-24, 07:45
Medlem
KillLovelyPonys avatar
Förlusten igår var väl inte helt oväntad, men än dock så bitter.

Att Roy spelar 4-4-2, ett spelsystem de inte använt sen dackefejden, förlorar oss matchen. Citys femmannamittfält vinner allt och det hjälps inte av att Jovanovic knappt har ett rätt under hela matchen. Hade hellre sett ett 4-2-3-1 och försöka hålla mer boll och spela rörligare, igår hände det ofta att Glen Johnson drev uppåt för att sen vara tvungen att vända om i brist på passningsalternativ, ofta förlorade han också bollen i samma veva. Oerhörd trist förlust men som Glen Strömberg sa, det är fler lag som kommer åka till Manchester och få det svårt i år.

Däremot ligger jag sömnlös över situationen ang. Torres, grabben ser inte ut att tycka det är roligt med fotboll öht längre, om inget förändras tror jag det blir mer och mer realistiskt med en flytt nästa transferfönster.
Citera
2010-08-24, 07:52
Medlem
olllies avatar
Tack vare Mascheranos spelvägran blev Roy tvungen att kasta om. Han borde satsat på Poulsen istället för N'gog dock. 4-4-2 vill jag aldrig mer se detta lag spela.
Citera
2010-08-24, 07:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KillLovelyPony
Förlusten igår var väl inte helt oväntad, men än dock så bitter.

Att Roy spelar 4-4-2, ett spelsystem de inte använt sen dackefejden, förlorar oss matchen. Citys femmannamittfält vinner allt och det hjälps inte av att Jovanovic knappt har ett rätt under hela matchen. Hade hellre sett ett 4-2-3-1 och försöka hålla mer boll och spela rörligare, igår hände det ofta att Glen Johnson drev uppåt för att sen vara tvungen att vända om i brist på passningsalternativ, ofta förlorade han också bollen i samma veva. Oerhörd trist förlust men som Glen Strömberg sa, det är fler lag som kommer åka till Manchester och få det svårt i år.

Däremot ligger jag sömnlös över situationen ang. Torres, grabben ser inte ut att tycka det är roligt med fotboll öht längre, om inget förändras tror jag det blir mer och mer realistiskt med en flytt nästa transferfönster.

Jovanovic tycker jag är en av de får som får godkänt iaf i 1:a halvlek.
Citera
2010-08-24, 08:15
Medlem
KillLovelyPonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollie
Tack vare Mascheranos spelvägran blev Roy tvungen att kasta om. Han borde satsat på Poulsen istället för N'gog dock. 4-4-2 vill jag aldrig mer se detta lag spela.

Vore roligt med 4-4-2 MED Mascherano och mot sämre lag, men det är 4-2-3-1 vi ska spela och nu när vi LÅNAT ut vår 12miljonersvärvning. Jävla galenskap.

Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Jovanovic tycker jag är en av de får som får godkänt iaf i 1:a halvlek.

Mjo kanske, men han tappar alldeles för mycket boll och man märker att det går fort i benen men inte så fort i tanken.
Citera
2010-08-24, 08:32
Medlem
Någonting måste hända i samarbetet mellan försvaret och mittfältet om man ska ha någon som Torres i top. Torres är som Slatan en sån där forward som i långa stunder inte alls är med på plan men kan blixtra till. Då funkar det ju inte att bollarna tappas bort mellan försvar och mittfält 95% av tiden och mittfältet får kämpa hemmåt mer än framåt.

Usch usch usch för alla värdelösa bollar runt nedre mittfältet igår asså.
Citera
2010-08-24, 08:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pulzer
Någonting måste hända i samarbetet mellan försvaret och mittfältet om man ska ha någon som Torres i top. Torres är som Slatan en sån där forward som i långa stunder alls är med på plan men kan blixtra till. Då funkar det ju inte att bollarna tappas bort mellan försvar och mittfält 95% av tiden och mittfältet får kämpa hemmåt mer än framåt.

Usch usch usch för alla värdelösa bollar runt nedre mittfältet igår asså.

Jag tror Torres är förlorad när som helst...
Citera
2010-08-24, 11:23
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Frågan är väl om vi någonsin kommer få ett bra rykte på Flashback. Att vara frustrerad är en sak, att bete sig som en full tonåring som tror han är tuff genom att använda svordomar och skrika högt något helt annat. Totalt fel sätt att försöka hävda sig. Nu ska vi se hur mycket jag idiotförklaras om detta.

Det är tråkigt att läsa ett inlägg från en vettig supporter när de flesta medsupportrarna inte verkar fattat galloppen om att vara socialt utvecklad.

När får Liverpool Wilson, eller han har kanske redan kommit?
Citera
2010-08-24, 14:25
Medlem
freeplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeplay
Någon som har bra koll på var och hur man kan köpa biljetter till ett överkomligt pris till någon PL match i London runt den 30 Okt?

Är i London då, kanske man skulle försöka att få tag i Biljetter samtidigt!

Provar igen. letat litet på nätet men det verkar vara svårt att komma över biljetter! Någon som har ett bra tips!
Citera
2010-08-24, 14:52
Medlem
4522s avatar
Håll i hatten alla kära anglofiler, Expressen och Birro "storsatsar" och breddar hans blogg. Nu ska det även skrivas om Premier League, La Liga och Bundesliga. Kan det bli mer spännande? Tveksamt, va.
Citera
2010-08-24, 14:53
Medlem
Schampoflaskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeplay
Provar igen. letat litet på nätet men det verkar vara svårt att komma över biljetter! Någon som har ett bra tips!

www.premierleague.com kanske, eller på ditt lags egna hemsida?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in