2011-05-20, 10:51
  #8341
Medlem
jag-bara-ljugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1388961/Arsenal-midfielder-Denilson-demands-worst-season-career.html

Man blir tårögd av lycka. Så underbart. Stick din jävla sopa!

Han trycker ju ner Arsenal i artiklen.

I am so upset. I am a winner and I came here to win trophies but I've been here for five years and won nothing.
Citera
2011-05-20, 11:01
  #8342
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jag-bara-ljuger
Han trycker ju ner Arsenal i artiklen.

I am so upset. I am a winner and I came here to win trophies but I've been here for five years and won nothing.
Jag kunde inte bry mig mindre. Han får säga att Wenger är pedofil och att Jack har en vagina, så länge han säger det i samma mening som att han ska lämna blir man glad.
Citera
2011-05-20, 11:06
  #8343
Medlem
Quorthons avatar
Känns ju inte så smart att klaga på att man vill vinna titlar när man knappast tillhör de bättre i A-truppen. Han säger ju rakt ut att han är en loafer.
Citera
2011-05-20, 11:45
  #8344
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Twitter + fotbollsspelare borde vara förbjudet.
Jag såg Ravel Morrison vara stundtals fantastisk mot Sheffield U i FA youth cup i förrgår. Men jag ger upp nu. Han kommer fucka upp sin karriär och aldrig bli något. Synd, en av de största talanger United haft på länge.

Vad
Citera
2011-05-20, 11:48
  #8345
Medlem
Nu har även Carlitos officiellt begärt att få lämna City till sommaren

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6941215,00.html
Citera
2011-05-20, 11:51
  #8346
Medlem
jag-bara-ljugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Nu har även Carlitos officiellt begärt att få lämna City till sommaren

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6941215,00.html

Nä seriöst .. Var har du varit de senaste halv året?
Citera
2011-05-20, 11:54
  #8347
Medlem
Quorthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Vad
Han syftar nog på Ravels twitterpost där han skrev att han var glad för Tunnicliffe men att resten av Uniteds egna prisgala var a load of shit. På ett ungefär...
Citera
2011-05-20, 12:02
  #8348
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Han syftar nog på Ravels twitterpost där han skrev att han var glad för Tunnicliffe men att resten av Uniteds egna prisgala var a load of shit. På ett ungefär...

Precis, i sig kanske det inte var så jättefarligt. Men det händer lite för mycket onödiga saker runt den mannen.
Citera
2011-05-20, 12:04
  #8349
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jag-bara-ljuger
Nä seriöst .. Var har du varit de senaste halv året?
Läs lite i tråden först innan du kommer med idiotsvar tack.
Citera
2011-05-20, 12:08
  #8350
Medlem
Quorthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Precis, i sig kanske det inte var så jättefarligt. Men det händer lite för mycket onödiga saker runt den mannen.
Förhoppningsvis växer han upp med hjälp av Ferguson och andra spelares stöd. Han är ju fortfarande väldigt ung. Ferguson sa ju nyligen att bland annat Morrison är klubbens framtid så de lär ju inte gett upp hoppet än i alla fall. Men ja, man är ju glad för varje dag man vaknar upp och slipper läsa om nya dumheter han sysslat med.
Citera
2011-05-20, 12:17
  #8351
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1388961/Arsenal-midfielder-Denilson-demands-worst-season-career.html

Man blir tårögd av lycka. Så underbart. Stick din jävla sopa!

Ja det vore fan på tiden. Det är dags att rensa bort alla dessa Almunia, Denilson, och annat skräp som dräller omkring i laget. Ta in något intressant istället som truppspelare.
Citera
2011-05-20, 12:52
  #8352
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Känns ju inte så smart att klaga på att man vill vinna titlar när man knappast tillhör de bättre i A-truppen. Han säger ju rakt ut att han är en loafer.

Haha, +1. Skönt att bli av med skiten, trodde i början att han kunde bli riktigt bra men killen krigar ju knappast på planen, har suttit vansinnig ett antal tillfällen då han slappt joggat hemåt o tappat markering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in