Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Känns ju inte så smart att klaga på att man vill vinna titlar när man knappast tillhör de bättre i A-truppen. Han säger ju rakt ut att han är en loafer.
Haha, +1. Skönt att bli av med skiten, trodde i början att han kunde bli riktigt bra men killen krigar ju knappast på planen, har suttit vansinnig ett antal tillfällen då han slappt joggat hemåt o tappat markering.