2011-04-24, 23:14
  #7741
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Hrm..inte lirat bra? Man Utd är ju förvisso inte ett lag som går ut för att spela skjortan av sina motståndare utan dom gör väldigt stabila insatser och klarar sig utmärkt genom sin höga lägstanivå. Så jag skulle nog vilja säga att dom oerhört ofta spelar bra, men det kanske är väldigt sällan som dom spelar mycket bra fotboll eller för den delen gör direkt dåliga insatser.

Sett till vårat bortafacist samt hur spelet i många matcher sett ut så vill jag nog hålla kvar vid att vi inte spelat spec bra stora delar av säsongen. Det betyder dock inte att vi har bakat igenom men hade inte både Chelsea och Arsenal gjort det så hade vi helt klart inte legat där vi ligger idag.
Citera
2011-04-24, 23:24
  #7742
Medlem
Vart finns tråden för Premier League 2011/2012?
Citera
2011-04-24, 23:29
  #7743
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Vart finns tråden för Premier League 2011/2012?


Denna säsong är ju allt annat än slut.
Citera
2011-04-25, 00:19
  #7744
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Sett till vårat bortafacist samt hur spelet i många matcher sett ut så vill jag nog hålla kvar vid att vi inte spelat spec bra stora delar av säsongen. Det betyder dock inte att vi har bakat igenom men hade inte både Chelsea och Arsenal gjort det så hade vi helt klart inte legat där vi ligger idag.


Skulle vilja säga att United som lag spelat bra i 85-90% av sina matcher i år. Att man sedan har en hög lägsta nivå har hjälpt till poäng när man inte presterat mot mediokra lag.
Detta i kombination med att Chelsea underpresterat gör att ligan lever fullt ut med några få matcher kvar att spela. (Riktigt kul för övrigt) Arsenal tycker jag spelat som väntat helt ärligt.
Problemet United har haft i år anser jag vara att några av "klipporna" underpresterat stora delar av säsongen. Tänker främst på Rooney, Evra, Scholes och till viss del även Vidic då jag anser att hans potential som mittback är enorm.
Citera
2011-04-25, 00:32
  #7745
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HanSomForsvann
Skulle vilja säga att United som lag spelat bra i 85-90% av sina matcher i år. Att man sedan har en hög lägsta nivå har hjälpt till poäng när man inte presterat mot mediokra lag.
Detta i kombination med att Chelsea underpresterat gör att ligan lever fullt ut med några få matcher kvar att spela. (Riktigt kul för övrigt) Arsenal tycker jag spelat som väntat helt ärligt.
Problemet United har haft i år anser jag vara att några av "klipporna" underpresterat stora delar av säsongen. Tänker främst på Rooney, Evra, Scholes och till viss del även Vidic då jag anser att hans potential som mittback är enorm.

Kan hålla med dig om Evra och Scholes. Rooney i början av säsongen. Men VIDIC !!!. Han har ju vart United kanske bästa spelare iår. Kan inte fatta att du säger att han underpresterat...
Citera
2011-04-25, 01:07
  #7746
Medlem
FotbollsAnalens avatar
United har kvar:

Arsenal (B)
Chelsea (H)
Blackburn (B)
Blackpool (H)

Chelsea har kvar:

Tottenham (H)
United (B)
Newcastle (H)
Everton (B)

Finns inte en chans att Chelsea kan ta hem detta, bara att inse fakta. Grattis United Nya tag nästa säsong...

Och ja, jag har gett upp.
Citera
2011-04-25, 01:27
  #7747
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
United har kvar:

Arsenal (B)
Chelsea (H)
Blackburn (B)
Blackpool (H)

Chelsea har kvar:

Tottenham (H)
United (B)
Newcastle (H)
Everton (B)

Finns inte en chans att Chelsea kan ta hem detta, bara att inse fakta. Grattis United Nya tag nästa säsong...

Och ja, jag har gett upp.
Förvånar mig att du gett upp när man ser programmet som klubbarna har kvar. Ni har fortfarande en jättechans.
Citera
2011-04-25, 01:31
  #7748
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biffkriminell
Kan hålla med dig om Evra och Scholes. Rooney i början av säsongen. Men VIDIC !!!. Han har ju vart United kanske bästa spelare iår. Kan inte fatta att du säger att han underpresterat...

Du får läsa hela meningen. Han har varit helt ok dock har han gått bort sig några gånger i jämna matcher. Tycker att Uniteds klart bästa spelare i år är Van Der Saar. Andra som utmärkt sig är ju Chicharito, Berbatov och såklart Giggs.
Citera
2011-04-25, 02:18
  #7749
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArseAndAll
Förvånar mig att du gett upp när man ser programmet som klubbarna har kvar. Ni har fortfarande en jättechans.


Förstår mig inte riktigt på dig. Ena dagen skriver du att Chelsea inte har en chans då backlinjen suger dolme, nästa dag säger du att Chelsea har all chans i världen. Hur ska du ha det?

Allting hänger på Arsenal-United, vinner Arsenal där så finns det fortfarande en liten chans. Dock inget jag går och tänker på då jag tror att United vinner.
Citera
2011-04-25, 12:43
  #7750
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thatis7tisshow
Förstår mig inte riktigt på dig. Ena dagen skriver du att Chelsea inte har en chans då backlinjen suger dolme, nästa dag säger du att Chelsea har all chans i världen. Hur ska du ha det?

Allting hänger på Arsenal-United, vinner Arsenal där så finns det fortfarande en liten chans. Dock inget jag går och tänker på då jag tror att United vinner.
Har inte sagt nåt om Chelseas backlinje alls här inne. Visa var jag har gjort det.
Chelsea har all chans i världen och även om United förlorar mot Arsenal måste Chelsea vinna på OT.
Citera
2011-04-25, 18:25
  #7751
Medlem
SweTechs avatar
Det finns en regel som heter 1.06, läs den och se till att följ den.
//Moderator
Citera
2011-04-25, 18:27
  #7752
Medlem
FabioAugustos avatar
Nåväl. Kampen om sista kvalplatsen till PL ser ut att stå mellan Nottingham, Millwall, Burnley och Leeds. De två sistnämnda möter varandra i nästa omgång, men både Millwall och Nottingham har ett betydligt lättare schema kvar; de möter lag som knappt har något att spela för. Burnley har ett andraplatsjagande Cardiff och Leeds serietoppande QPR i sista omgången. Leeds form är dessutom usel. Om jag får gissa;

1. QPR
2. Norwich
---
3. Cardiff
4. Reading
5. Swansea
6. Nottingham (möjligen, möjligen Millwall)
---

Jag hade annars gärna sett Burnley tillbaka, men av kvallagen hoppas jag nog mest på Reading. Jag inbillar mig att Ramsey vill tillbaka till Cardiff om dom går upp, och varken Swansea eller Nottingham är lag jag gillar. Millwall håller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in