2011-04-05, 16:12
  #7129
Medlem
the-gafferrs avatar
Jaja, nog snackat om Gerrard. Ni har ju uppenbarligen inga vettiga åsikter om varför han skulle vara en dålig förebild på något sätt.


PL bollen 2011-2012? Om detta stämmer är det ju katastrof. Fantastiskt ful fotboll, enligt mig.

http://www.epltalk.com/official-nike-ball-for-2011-12-premier-league-season-leaked-photo-30442
Citera
2011-04-05, 16:19
  #7130
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the-gafferr
Jaja, nog snackat om Gerrard. Ni har ju uppenbarligen inga vettiga åsikter om varför han skulle vara en dålig förebild på något sätt.


PL bollen 2011-2012? Om detta stämmer är det ju katastrof. Fantastiskt ful fotboll, enligt mig.

http://www.epltalk.com/official-nike-ball-for-2011-12-premier-league-season-leaked-photo-30442

Sluta trolla, det är låg nivå som det är.
Citera
2011-04-05, 18:02
  #7131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baruba
Deltog han inte alls eller var det inte så att han tränade men inte den första kvarten då pressen var tillåten att kolla in Uniteds träning?
Han började träna så fort kamerorna hade lämnat.
Citera
2011-04-05, 19:34
  #7132
Medlem
Citat:
BBC BREAKING NEWS:

Manchester United have submitted an appeal on behalf of Wayne Rooney following the striker's 2-match suspension. The FA have confirmed Rooney has accepted the charge of 'offensive, insulting and abusive language', but appealed the severity of the 2-game ban
Känns rätt gjort, sett till omständigheterna.
Citera
2011-04-05, 19:52
  #7133
Bannlyst
Otroligt osmart av Rooney och klubben att ifrågasätta straffet på två matcher och nu kommer han garanterat stängas av även i bortamatchen mot Newcastle och kanske lägger de på en fjärde match också. Alla vet att FA inte sänker straff och är motsatsen till Hovrätten i Sverige som alltid sänker straff.
Citera
2011-04-05, 20:26
  #7134
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGuardian
Självklart kan det mycket väl vara som du säger att FA bestämt sig för att ett flertal förseelser skall rendera i en avstängning.

Men det är här det blir så fel, för just händelsen de bestraffar har inget med det de vill bestraffa och det enda de gjort nu är att det kommer bli en häxjakt på folk som säger fuck off och sedan glömmer vi bort idiottacklingar såsom Carraghers, Maxi's, Rafaels och Essiens för att ta några färska exempel. Som det är nu visar man att kasta sig som en döende svan eller riskera framtida, hur sören stava man det nu då, skador säger vi då inte är lika illa som att säga fuck off.

Som Jove säger så är det FA's jobb att vara konsekventa och det är väl detta som upprör allra mest. De är inte konsekventa för fem öreThe West Ham United manager Avram Grant has been handed a two-match touchline ban and fined £6,000 for comments he made about the match official Mike Jones, the FA has confirmed.

An Independent Regulatory Commission found the former Chelsea and Portsmouth manager guilty of improper conduct relating to comments made to the media after the Hammers' 2-1 FA Cup defeat to Stoke City on 13 March.

Grant accused Jones of being "weak", suggesting that because the official missed Frédéric Piquionne handling the ball before equalising for West Ham he then compensated by favouring Stoke in his decisions until Danny Higginbotham's winner.

Grant said: "I think maybe [Piquionne's goal] is the reason the referee started the second half very, very strangely. Until they scored the goal [by Higginbotham], he gave fouls and penalties, everything for them. But it was a penalty for us at the end and he didn't give it. Maybe he felt a little bit weak.".

Grant's ban will commence with immediate effect and means he will miss the Premier League matches at Bolton Wanderers this weekend and at home to Aston Villa the following week..

Fler managers som blir avstängda..
Citera
2011-04-05, 22:50
  #7135
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av petting
Självförsvar plus att han blev friad i rätten så man kanske ska gå på deras linje, jävla stolpskott..
Din kommentar fick mig att minnas ett inslag under en paus på Premier League HD-kanalen. Det handlade om vilken spelare som träffat ribba och stolpe mest av alla i PL och det var Gerrard. På tal om stolpskott då....
Citera
2011-04-06, 11:41
  #7136
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ointment
Otroligt osmart av Rooney och klubben att ifrågasätta straffet på två matcher och nu kommer han garanterat stängas av även i bortamatchen mot Newcastle och kanske lägger de på en fjärde match också. Alla vet att FA inte sänker straff och är motsatsen till Hovrätten i Sverige som alltid sänker straff.

Om du får rätt med dina fyra matchers avstängning ska jag äta upp min ena högtalare.
Han får nog en match efter överklagan är min gissning.

Gillar förövrigt nivån här. Som i konspirations-forumet ungefär. Dagisnivå.
(inte riktat mot dig specifikt Ointment)
Citera
2011-04-06, 13:12
  #7137
Medlem
ischs avatar
Rent spontant, vad säger ni om denna listan?

Citat:
PFA Player of the Year:
Samir Nasri
Gareth Bale
Nemanja Vidic
Scott Parker
Carlos Teves
Charlie Adam

PFA Young Player of the Year:
Gareth Bale
Samir Nasri
Nani
Jack Wilshere
Joe Hart
Seamus Coleman"

Känns som att Jack Wilshere var mitt val på YP för i år men hade gärna, som United supporter sett Rafael, Hernandez och Smalling i den sistnämnda listan och nani samt Berbatov i den övre. Vilka spelare saknar ni?
Citera
2011-04-06, 13:26
  #7138
Medlem
FabioAugustos avatar
Jag tycker inte Samir Nasri förtjänar att vara i den förstnämnda, trots en del viktiga mål. Han är fortfarande på tok för osynlig och medelmåttlig stora delar av matcherna. Direkt överskattad, skulle jag säga. Djourou, Sagna, Jack har alla varit bättre bara i Arsenal.

Att sedan Nani, 25 år senare i år, får vara nominerad till årets unga spelare säger väl det mesta om den listan.
Citera
2011-04-06, 13:59
  #7139
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Jag tycker inte Samir Nasri förtjänar att vara i den förstnämnda, trots en del viktiga mål. Han är fortfarande på tok för osynlig och medelmåttlig stora delar av matcherna. Direkt överskattad, skulle jag säga. Djourou, Sagna, Jack har alla varit bättre bara i Arsenal.

Att sedan Nani, 25 år senare i år, får vara nominerad till årets unga spelare säger väl det mesta om den listan.

Håller verkligen med dig om båda punkterna och hade det inte varit för att det är en lista baserat på hur spelarna själva har röstat så hade jag nog känt att det är lite av en kompromiss att ha med Nani i den kategorin då man inte har med honom i huvdukategorin.
Citera
2011-04-06, 14:06
  #7140
Medlem
DonDrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Rent spontant, vad säger ni om denna listan?



Känns som att Jack Wilshere var mitt val på YP för i år men hade gärna, som United supporter sett Rafael, Hernandez och Smalling i den sistnämnda listan och nani samt Berbatov i den övre. Vilka spelare saknar ni?

Spontant säger jag jävlar vilken kass säsong det varit om dessa spelare är de bästa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in