2011-02-11, 16:00
Medlem
NirvanAs avatar
Vad tycker United fansen här på flashback om ryktet om att United skulle bli arabägt och köpas för 16miljarder ?
Citera
2011-02-11, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vad tycker United fansen här på flashback om ryktet om att United skulle bli arabägt och köpas för 16miljarder ?
Du måste ju jubla, tänk dig så mycket pengar som kommer lägger på transfers !!

Hur mkt tror du att det går att göra åt det även om man INTE håller med. Kom nu alla så hungerstrejkar vi utanför arenan och sjunger "We shall overcome"....
Citera
2011-02-11, 16:11
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Du måste ju jubla, tänk dig så mycket pengar som kommer lägger på transfers !!

Hur mkt tror du att det går att göra åt det även om man INTE håller med. Kom nu alla så hungerstrejkar vi utanför arenan och sjunger "We shall overcome"....
Vill höra andras åsikter, jag skulle nog tycka det var nice om United kunde köpa bättre spelare, och inte bara ofärdiga 17åriga talanger eller 2a/3e val på olika positioner.
Citera
2011-02-11, 16:12
Medlem
sparvens avatar
Citat:
Jag är kluven. Självklart vore det skönt att inte ha ägare som låter klubben betala av sig själv. United är bland världens mest välskötta klubb ekonomiskt men sitter ändå på enorma skulder. Å andra sidan vill jag inte att United ska bli en i mängden av leksaker för rika oljeshejker. United är en av få klubbar som inte behöver en sugardaddy för att konkurrera på toppen av transfermarknaden.

Eftersom köpet förmodligen skulle innebära ett skuldfritt United måste jag ändå säga att jag är för, men det är självklart inte det ultimata.
Citera
2011-02-11, 16:52
Medlem
Keano16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toxicity
Dan Petrescu!

Njaa ?
Citera
2011-02-11, 16:53
Medlem
Moon The Loons avatar
Och den moderna fotbollen rullar vidare.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/england/article8544297.ab

Fy fan...
Citera
2011-02-11, 16:55
Medlem
Keano16s avatar
Spurs ville väl inte ens ha den ?
Citera
2011-02-11, 17:07
Medlem
Citat:

Jag är för köpet! Hoppas verkligen att ryktena stämmer så slipper vi se Glazer i United något mer!
Citera
2011-02-11, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keano16
Spurs ville väl inte ens ha den ?
Klubbledningen vill flytta till OS-arenan. (De allra flesta) fansen vill stanna på WHL eller bygga en ny arena i närområdet.
Citera
2011-02-11, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sparven
Vad snackar du om? Imponerat är ju precis vad han har gjort på sistone. Har varit mycket bättre än Evans som gått ner sig den här säsongen. Däremot har han fortfarande en risk i sitt spel som ofta kan orsaka straffar/frisparkar som jag är lite orolig över. Hoppas bara att han pallar pressen, för potentialen har han verkligen visat.

Då är vi delade i den meningen för det tycker inte jag att han har gjort. Han tar lite konstiga beslut som ibland ställer medspelare och det får absolut inte ske emot City. Potential har han definitivt, det har jag aldrig sagt att han inte har. Ge honom några år så kommer han bli en grym spelare. Skulle behövts en liten mer erfaren mittback tillsammans med Vidic.
Citera
2011-02-11, 17:35
Medlem
sparvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanneOlle
Då är vi delade i den meningen för det tycker inte jag att han har gjort. Han tar lite konstiga beslut som ibland ställer medspelare och det får absolut inte ske emot City. Potential har han definitivt, det har jag aldrig sagt att han inte har. Ge honom några år så kommer han bli en grym spelare. Skulle behövts en liten mer erfaren mittback tillsammans med Vidic.
Ja, vad har hänt med Brown egentligen? Är han skadad som vanligt eller helt enkelt petad? Inte sett mycket av honom den här säsongen.
Citera
2011-02-11, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sparven
Ja, vad har hänt med Brown egentligen? Är han skadad som vanligt eller helt enkelt petad? Inte sett mycket av honom den här säsongen.

Rätt säker på att han är petad om han nu inte har blivit skadad sedan matchen emot Southampton för då kom han väl in i andra halvlek om jag inte minns helt fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in