2011-02-06, 20:35
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pontatis
Underbart!
Så mycket skit och skäll han har fått de senaste säsongerna. Vilken karaktär han har visat som har kommit tillbaka och varit en av Liverpools bästa spelare den här säsongen. Funderar fan på att beställa en tröja med Lucas namn på..
Han har växt som fan den här säsongen och det är starkt med tanke på vad han har fått stått ut med, bla från mig. Hoppas han växer ännu mer nu när han får mer och mer stöd.
Citera
2011-02-06, 20:50
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
Han har växt som fan den här säsongen och det är starkt med tanke på vad han har fått stått ut med, bla från mig. Hoppas han växer ännu mer nu när han får mer och mer stöd.

Det är starkt med tanke på vad han har fått stått ut med bland annat från dig? :O vad har du egentligen gjort mot honom på din fritid för ont?
Citera
2011-02-06, 20:56
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Det är starkt med tanke på vad han har fått stått ut med bland annat från dig? :O vad har du egentligen gjort mot honom på din fritid för ont?
Menade mer att jag hade kritiserat honom tidigare.
Citera
2011-02-06, 21:00
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Lucas var ju bäst på plan i förra mötet mot Chelsea, det känns som att han växer i dom större matcherna men att han inte är lika het mot dom sämre lagen. Fast det kanske är i just såna här matcher som dom defensiva spelarna utmärker sig lite mer också.
Citera
2011-02-06, 21:05
Medlem
Pinsamt dåliga Chelsea var idag. Kändes ju nästan smått handikappade. Men hatten av för pool som spelade matchen på ett bra sätt.
Citera
2011-02-06, 21:27
Medlem
QEX13s avatar
Wenger vill se Dragan Stojković som sin efterträdare i Arsenal. Tydligen har de både herrarna samma idealistiska idéer.

http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/876897/arsene-wenger-lines-up-dragan-stojkovic-as-arsenal-successor?cc=5739

http://en.wikipedia.org/wiki/Dragan_Stojkovi%C4%87
Citera
2011-02-06, 21:32
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QEX13
Wenger vill se Dragan Stojković som sin efterträdare i Arsenal. Tydligen har de både herrarna samma idealistiska idéer.

http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/876897/arsene-wenger-lines-up-dragan-stojkovic-as-arsenal-successor?cc=5739

http://en.wikipedia.org/wiki/Dragan_Stojkovi%C4%87

Skulle väl vara den sista stora grejen som Wenger skulle kunna göra, plocka in ett tränarlöfte som efterträdare för att ge alla tvivlare om hans talang att se potential ett långt finger
Citera
2011-02-06, 22:02
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Skulle väl vara den sista stora grejen som Wenger skulle kunna göra, plocka in ett tränarlöfte som efterträdare för att ge alla tvivlare om hans talang att se potential ett långt finger

Haha det skulle fan inte förvåna mig det minsta. Klart som fan att det blir en "tränartalang" som tar över efter Wenger också istället för ett etablerat namn.

Wenger vill väl försäkra sig om att Arsenal även i fortsättningen spelar Wengersk fotboll, och det är kanske inte så dumt egentligen. Hellre det än att byta massa jävla tränare hela tiden som andra klubbar.
Citera
2011-02-06, 22:09
Avslutad
varför byter Kenny in Paulsen. Dansken borde sitt så långt bak på bänkjävlen som möjligt. Varför får inte Suarez chansen och visa upp sig mot bra lag. Dock var det en bra startelva men jag blev chockad att Suarez satt på bänken. 90 minuter för Lucas igen. vad gör den karln som får en tröja varje match?
Citera
2011-02-06, 22:14
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
varför byter Kenny in Paulsen. Dansken borde sitt så långt bak på bänkjävlen som möjligt. Varför får inte Suarez chansen och visa upp sig mot bra lag. Dock var det en bra startelva men jag blev chockad att Suarez satt på bänken. 90 minuter för Lucas igen. vad gör den karln som får en tröja varje match?
Jävla gnäll.
4 raka segrar, 7-0 i målskillnad.

Lucas är stabil men håller med angående Poulsen.
Suarez kommer att bli startspelare så inget att oroa sig över, han är väl inte fulltränad än antagligen.
Citera
2011-02-06, 22:14
Medlem
Citat:

Lucas har tagit över Maskens roll på ett bra sätt den här säsongen. Han är inte i närheten av lika elak, men gör ett bra jobb med att suga upp bollar och fördela enkla pass. Tycker helt klart han växt både en och två storlekar efter Maskens flytt. Han är dock inget vidare offensivt, och dräller lite med bollen ibland. Men på sikt kan han bli en mycket bra DMF.

Poulsen ville mycket med sitt inhopp, men utförandet lämnade en hel del att önska. Såg inte alls trygg ut.

Att Suarez fick stanna på bänken den här matchen förstår jag. Så länge Pool hade lika eller ledning fanns det ingen anledning att byta ut eller flytta på Kuyt. Hoppas få se Suarez mot Wigan till helgen dock, funkar inte att spela den här formationen när man ska dominera mot svagare motstånd.
Citera
2011-02-06, 22:23
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Inte många rätt där om du frågar mig.
Tyckte det var rätt att sätta in Poulsen i slutet av matchen då Meireles antagligen inte orkade 90 minuter och då var en defensiv mittfältare (även om det var Poulsen) rätt val. Anledningen till att Suarez inte fick chansen var väll att Kuyt gjorde ett bra jobb på topp och stångades bra på slutet av matchen, något som Suarez antagligen inte skulle ha klarat av på samma satt. Inte direkt hans spelstil att vinna luftpastejer. Tror att han hade kommit in om det hade varit oavgjort eller värre men nu var matchbilden en helt annan. Hoppas vi får se han från start mot Wigan. Angående Lucas så har vi (i tråden) precis hyllat hans insats den här matchen och säsongen som helhet. Har du kollat på någon match?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in