2011-02-06, 22:24
Medlem
pontatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
varför byter Kenny in Paulsen. Dansken borde sitt så långt bak på bänkjävlen som möjligt. Varför får inte Suarez chansen och visa upp sig mot bra lag. Dock var det en bra startelva men jag blev chockad att Suarez satt på bänken. 90 minuter för Lucas igen. vad gör den karln som får en tröja varje match?

Håller med angående dansken. Men hur du kan klaga på Lucas efter dagens/säsongens insats begriper jag verkligen inte.

Sen så tycker jag att det var helt rätt att behålla Suarez på bänken som matchen såg ut. Men som någon skrev här innan, han kommer att vara en startspelare framöver.
Senast redigerad av pontatis 2011-02-06 kl. 22:26.
Citera
2011-02-06, 22:37
Medlem
pontatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Lucas var ju bäst på plan i förra mötet mot Chelsea, det känns som att han växer i dom större matcherna men att han inte är lika het mot dom sämre lagen. Fast det kanske är i just såna här matcher som dom defensiva spelarna utmärker sig lite mer också.

Tror att du har en poäng där. Som defensiv mittfältare "syns" man mer mot bättre lag.
Citera
2011-02-06, 22:44
Medlem
Newbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
varför byter Kenny in Paulsen. Dansken borde sitt så långt bak på bänkjävlen som möjligt. Varför får inte Suarez chansen och visa upp sig mot bra lag. Dock var det en bra startelva men jag blev chockad att Suarez satt på bänken. 90 minuter för Lucas igen. vad gör den karln som får en tröja varje match?

Suarez är antagligen inte uppe i full form för att starta än, han fick inte hoppa in för att det var ledning!

Däremot hoppas jag verkligen han får starta mot Wigan
Citera
2011-02-06, 22:52
Bannlyst
Foolsen smyger sig till toppen tror ni att de kommer knippa cl plats?
Citera
2011-02-06, 23:07
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony-Soprano
Foolsen smyger sig till toppen tror ni att de kommer knippa cl plats?

Tror faktiskt inte det.

Men bara tanken av att Chelsea inte skulle nå en CL-plats gör mig rädd, känns som att säsongen blir så sjukt mycket tråkigare utan CL.

Nej, till nästa match vill jag se lite jädrar i namma från alla spelare, Torres och Drogba på hugget, ett stabilt mittfält och en stabil backlinje och gärna att Anelka fortsätter som han gjort det två senaste matcherna.

Sist men inte minst vill jag se denna formation:

Cech
Ivanovic Luiz Terry A.Cole
Mikel/Ramires
Essien Lampard
Anelka
Drogba Torres

Dock vill jag gärna ha med Malouda på planen också... Men vart kan man placera honom?
Citera
2011-02-06, 23:38
Medlem
Encias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen

Dock vill jag gärna ha med Malouda på planen också... Men vart kan man placera honom?
Bänka The Drog som har varit helt under isen. Chelsea kommer tillbaka nästa säsong starkare än någonsin. Dock skall CFC göra resterande säsongen så spännade som möjligt genom att slå United två gånger.
Citera
2011-02-07, 00:06
Medlem
X-tasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektpolitiskt
Nej, jag har blivit tillräckligt gammal för att lära mig att inte uppskatta den grisfotboll Liverpool spelar. Med dina resonemang kan man tro att du inte ens hamnat i pubertetsåldern än, no offence.

Äh kom med något konkret då nästa gång. Pajas
Citera
2011-02-07, 02:42
Medlem
jaochss avatar
Liverpool var värda alla poäng idag måste jag säga. Som vanligt krävs det ett mål i baken för att Chelsea ska få lite fart på fötterna. Carlo måste intala sina spelare att när matchen börjar så ligger de under matchen, annars går de bara omkring i lugn takt.

Jag har aldrig sett Lampard så dålig som han var idag för övrigt.

Man kan inte klaga på spänningen i ligan i alla fall.
Senast redigerad av jaochs 2011-02-07 kl. 03:01.
Citera
2011-02-07, 05:05
Medlem
MrOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Tror faktiskt inte det.

Men bara tanken av att Chelsea inte skulle nå en CL-plats gör mig rädd, känns som att säsongen blir så sjukt mycket tråkigare utan CL.

Nej, till nästa match vill jag se lite jädrar i namma från alla spelare, Torres och Drogba på hugget, ett stabilt mittfält och en stabil backlinje och gärna att Anelka fortsätter som han gjort det två senaste matcherna.

Sist men inte minst vill jag se denna formation:

Cech
Ivanovic Luiz Terry A.Cole
Mikel/Ramires
Essien Lampard
Anelka
Drogba Torres

Flytta ner Essien och spela han brevid Lampard?
Citera
2011-02-07, 07:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pontatis
Håller med angående dansken. Men hur du kan klaga på Lucas efter dagens/säsongens insats begriper jag verkligen inte.

Sen så tycker jag att det var helt rätt att behålla Suarez på bänken som matchen såg ut. Men som någon skrev här innan, han kommer att vara en startspelare framöver.

Jag erkänner att jag tyckte Lucas var bra idag men det jag ifrågasätter är varför han får 90 minuter i princip varje match. Han är enligt mig ingen startspelare. Han har spelat upp sig avsevärt och igår syntes han mer än vad han brukar. varför? Jag får liksom det inte att gå ihop, han kan vara helt rutten mot lag som Blackpool och fulham och vara bästa spelare mot Chelsea och de andra topplagen.
Citera
2011-02-07, 09:04
Medlem
Om någon sitter på länkar till Liverpools sånger mot Torres under gårdagen, länka please!
Citera
2011-02-07, 09:08
Medlem
kavajmongots avatar
Gud vad Torres såg ledsen ut igår. Undrar om han ångrar sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in