2010-12-06, 18:08
Medlem
carrotcakes avatar
Har följt Newcastle sedan 1995 och har sett många korkade värvningar och beslut. Att sparka Chris H kan nog vara det dummaste av alla korkade saker den klubben någonsin gjort. Jag är helt chockad och kan inte begripa det! Han har med små medel vunnit championship och har för närvarande en mittenposition i PL, det är så vansinnigt dumt så jag kokar av ilska!
Citera
2010-12-06, 18:09
Medlem
Villons avatar
Precis allt som är bra i dagens Newcastle har alstrats av Chris Hughton. Alldeles oavsett vem som skulle kunna vara påtänkt som ersättare är beslutet snudd på kriminellt.

Ashley är helt otrolig.
Citera
2010-12-06, 19:09
Medlem
Jole25s avatar
Det är verkligen Chelsea och Newcastle som har patent på sådana här idiotsaker. Jag trodde jag hade sett årets idiotsparkning(Wilkins) men så bara dyker Newcastle upp och springer upp på klar förstaplats.. Sjukt är ordet. En tränare som verkade vara bra och det gick väl inte så bra men inte så dåligt heller. En hyfsad säsong för en nykomling..Hoppas han får visa sin potential i ett lite större(högre nivå) klubb...
Citera
2010-12-06, 19:33
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Det är verkligen Chelsea och Newcastle som har patent på sådana här idiotsaker. Jag trodde jag hade sett årets idiotsparkning(Wilkins) men så bara dyker Newcastle upp och springer upp på klar förstaplats.. Sjukt är ordet. En tränare som verkade vara bra och det gick väl inte så bra men inte så dåligt heller. En hyfsad säsong för en nykomling..Hoppas han får visa sin potential i ett lite större(högre nivå) klubb...

Hyfsad? tycker att det har varit en väldigt bra säsong för en nykomling, speciellt med tanke på skadeläget.

Beslutet är katastrofalt och inget annat.
Citera
2010-12-06, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carrotcake
Har följt Newcastle sedan 1995 och har sett många korkade värvningar och beslut. Att sparka Chris H kan nog vara det dummaste av alla korkade saker den klubben någonsin gjort. Jag är helt chockad och kan inte begripa det! Han har med små medel vunnit championship och har för närvarande en mittenposition i PL, det är så vansinnigt dumt så jag kokar av ilska!

Hmm, ni sparkade Bobby Robson va? Det tar nog förstaplatsen på min lista.

Edit: Verkar som att Mrs. Torres föder barn för närvarande, så ingen Fernando idag.
Citera
2010-12-06, 20:29
Medlem
X-tasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjucko

Edit: Verkar som att Mrs. Torres föder barn för närvarande, så ingen Fernando idag.

Stämmer. Babel och Ngog på topp.
Citera
2010-12-06, 20:35
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Beslutet är katastrofalt och inget annat.
Det är den perfekta syntesen av total respektlöshet och fulländad idioti. Jag förlorar bokstavligt talat lusten att bry mig om fotboll över huvud taget.
Citera
2010-12-06, 20:37
Medlem
Quennevilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Chris Hughton sparkad.
Kommentar från er Newcastle-sympatisörer?
För egen del tycker jag det verkar fullständigt idiotiskt. Newcastle har gått över förväntan i PL hittills. Ett par sämre matcher kan väl delvis förklaras av att en del nyckelspelare varit avstängda/skadade.
Hur fan tänker Mike Ashley?

En kommentar skulle bara rendera i fler frågor så jag nöjer mig med:
Citera
2010-12-06, 21:13
Medlem
RobEngströms avatar
Hej hej mina vänner,
Har googlat lite och sökt lite på diverse hemsidor men har inte riktigt hittat vad jag söker. Letar efter en bra sida där man kan se omgångarnas avstängningar som lite skador och så, är framförallt intresserade av hur det ser ut inför söndags match mellan Spurs-Chelsea.

Tack på förhand
Citera
2010-12-06, 21:13
Medlem
carrotcakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjucko

Ja det var också ett galet beslut som gjorde mig upprörd. Dock var det efter en svag start säsongen 2004 så där hade väl klubben något form av skäl, därmed inte sagt att jag delade deras uppfattning. Anser dock att dagens beslut troligen är det dummaste den klubben gjort på bra länge. Bobby Robson, vilken gentleman och legend, vila i frid
Citera
2010-12-06, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobEngström
Hej hej mina vänner,
Har googlat lite och sökt lite på diverse hemsidor men har inte riktigt hittat vad jag söker. Letar efter en bra sida där man kan se omgångarnas avstängningar som lite skador och så, är framförallt intresserade av hur det ser ut inför söndags match mellan Spurs-Chelsea.

Tack på förhand

Vet bara en bra sida som listar skador. http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php
Citera
2010-12-06, 22:34
Medlem
RobEngströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarklangarn
Vet bara en bra sida som listar skador. http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php

Aa perfekt, tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in