Det är verkligen Chelsea och Newcastle som har patent på sådana här idiotsaker. Jag trodde jag hade sett årets idiotsparkning(Wilkins) men så bara dyker Newcastle upp och springer upp på klar förstaplats..

Sjukt är ordet. En tränare som verkade vara bra och det gick väl inte så bra men inte så dåligt heller. En hyfsad säsong för en nykomling..Hoppas han får visa sin potential i ett lite större(högre nivå) klubb...