Citat:
Ursprungligen postat av devilzeus
Vad tror ni Chelsea supporters om matchen mot Tottenham nu i helgen? Kommer de kunna vända på skutan och ta sig samman eller kommer de fortsätta dippa?
Jag tror alltid på vinst men det har jag gjort senaste matcherna också och det har ju gått åt skogen. Det som är värst är väl att vi faktiskt inte har några direkta spelare borta förutom Lampard men han har vart borta nästan hela säsongen (har klarat oss utan han innan)... Så man kan inte skylla på det utan spelarna som är på planen är i dålig form och underpresterar och ser lojja ut. Egentligen är det inte så mycket som talar för en vinst mot ett formstarkt Tottenham?... det enda som talar är väl att det kommer vända någon gång och att det kanske är just i helgen.
Citat:
Ursprungligen postat av sibbann
Hur ser skadeläget ut? Vilka startspelare saknas?
Samma läge som mot Everton
-----
Cech
Bosingwa, Ivanovic, Terry, Cole
Malouda, Essien, Mikel
Anelka Drogba Kaloue
------
Själv hoppas jag på att Zhrikov får starta matchen istället för Malouda som vart ganska dålig senaste. Han kan hoppa in i andra halvlek istället.
Alex tror jag har åkt till Brasilien och opererat sig så han är borta 2 månader nu.... sen sägs det att Frank Lampard kan vara tillbaka men det har det sagts inför många matcher nu.
På den här sidan står det att det ryktas om att han är med på bänken i kvällens CL-match och kanske kommer in i slutet.
http://www.cfcnet.co.uk/2010/12/08/franks-in-france-with-fringe-fraternity/
Så de som fattas är väll Alex/Lampard.
Vad jag förstår spelar de 433 nu men om Lampard startar tror jag Kalou får börja på bänken och de går ner till 442 eller kanske 4312... men lampard offensive mitt??