2010-12-08, 14:12
  #4117
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjucko
United på bridgen, Rooney var fri från mittcirkeln i första men blev felaktigt avvinkad när han var typ en meter onside. Sen gjorde ni ett offsidemål på en feldömd frispark där det dessutom skulle varit frispark när Ballack(?) ruffade på Brown. Dessutom var domaren i övrigt helt makalös, t.ex. fick ni spelade vidare två gånger när Unitedspelare låg skadade (huvudskada på Giggs en gång), sen när vi tog tillbaka bollen blåste han direkt för skada. I och för sig gjorde ni ju kvitteringen säsongen innan efter att Ballack knuffat Ferdinand i ryggen (lyckades han med mot Portugal i EM 2008 också) och 2008 fick ni ju den där straffen för hands på Carrick, så man borde ju vant sig vid det här laget.

Edit: Det var tydligen Kalou och inte Ballack som gjorde 1-1 08/09
http://www.youtube.com/watch?v=P68S8cV_j_g
Citera
2010-12-08, 14:21
  #4118
Medlem
Jorgelitos avatar
Hehe, Unitedfan som säger att vi hade domarflyt, nu har jag fanimej sett allt. Hört talas om Fergietime?

http://3.bp.blogspot.com/_hL6M9Iecs1I/SrnCHkEtghI/AAAAAAAAAqo/_CwED5sl1ZQ/s400/FergieTime.png
Citera
2010-12-08, 14:38
  #4119
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Det är lite komiskt när man hör en United-supporter (för det antar jag att du är när jag läser detta) sitta och klaga på att Chelsea har haft flyt med domare.

Hade det inte varit för United's 10 minuters extra tid mot Shitty hade dem inte ens varit i närheten av Chelsea i slutet av säsongen.



10 minuter var det väl ändå inte? Förresten, hur många minuter fick ni mot Everton?

Citat:
Att höra ett Unitedfans klaga över domarflax är lika underhållande som att se Ronaldo eller Nani anklaga nån annan spelare för att filma.

Lika kul som att se Torres vissa divingtecknet?
__________________
Senast redigerad av n1ckeG 2010-12-08 kl. 14:40.
Citera
2010-12-08, 14:48
  #4120
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n1ckeG
[/b]

10 minuter var det väl ändå inte? Förresten, hur många minuter fick ni mot Everton?

Totalt på det 2 matcherna var det till och med mer än 10...

Vi fick 7, vilket jag själv trodde det skulle bli eftersom Cech låg skadad i 5 minuter och sedan var det en hel del andra avblåsningar.
Citera
2010-12-08, 16:12
  #4121
Medlem
WeeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n1ckeG
Lika kul som att se Torres vissa divingtecknet?

Lite så, även om han inte är så extremt förknippad med filmandet som mina exempel ovan.
Citera
2010-12-08, 16:20
  #4122
Medlem
zundells avatar
Fyfan vad ledsamt att se att tråden håller liga hög kvalité som La-liga tråden
Citera
2010-12-08, 16:42
  #4123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zundell
Fyfan vad ledsamt att se att tråden håller liga hög kvalité som La-liga tråden

Håller med dig.
Kom med lite vettiga inlägg istället för att tjafsa om massa skit, det görs det i tillräckligt många trådar!
Citera
2010-12-08, 17:31
  #4124
Medlem
devilzeuss avatar
Vad tror ni Chelsea supporters om matchen mot Tottenham nu i helgen? Kommer de kunna vända på skutan och ta sig samman eller kommer de fortsätta dippa?
Citera
2010-12-08, 17:48
  #4125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devilzeus
Vad tror ni Chelsea supporters om matchen mot Tottenham nu i helgen? Kommer de kunna vända på skutan och ta sig samman eller kommer de fortsätta dippa?

Hur ser skadeläget ut? Vilka startspelare saknas?
Citera
2010-12-08, 18:11
  #4126
Medlem
En strålande debatteknik ser jag, en hög med folk som skriver om hur jävla mycket stolpe in vi har med domarna som svar på ett inlägg som handlade om Chelsea, för övrigt lyckas till och med den ursprungliga postaren om Chelseas domarflyt börja snacka om United och helt släppa sitt första inlägg.

Totalt lyckas gnällspikarna belägga sitt snack med: United fick lira cirka en halvminut extra tilläggstid i en oavgjord hemmamatch mot City förra året och en meningslös straff i en redan avgjord match i 89:e minuten. För övrigt borde Chelsea lirat med nio man där: http://www.youtube.com/watch?v=BxG6OaQUCgI
Citera
2010-12-08, 18:11
  #4127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devilzeus
Vad tror ni Chelsea supporters om matchen mot Tottenham nu i helgen? Kommer de kunna vända på skutan och ta sig samman eller kommer de fortsätta dippa?

Jag tror alltid på vinst men det har jag gjort senaste matcherna också och det har ju gått åt skogen. Det som är värst är väl att vi faktiskt inte har några direkta spelare borta förutom Lampard men han har vart borta nästan hela säsongen (har klarat oss utan han innan)... Så man kan inte skylla på det utan spelarna som är på planen är i dålig form och underpresterar och ser lojja ut. Egentligen är det inte så mycket som talar för en vinst mot ett formstarkt Tottenham?... det enda som talar är väl att det kommer vända någon gång och att det kanske är just i helgen.

Citat:
Ursprungligen postat av sibbann
Hur ser skadeläget ut? Vilka startspelare saknas?


Samma läge som mot Everton

-----
Cech
Bosingwa, Ivanovic, Terry, Cole
Malouda, Essien, Mikel
Anelka Drogba Kaloue
------

Själv hoppas jag på att Zhrikov får starta matchen istället för Malouda som vart ganska dålig senaste. Han kan hoppa in i andra halvlek istället.

Alex tror jag har åkt till Brasilien och opererat sig så han är borta 2 månader nu.... sen sägs det att Frank Lampard kan vara tillbaka men det har det sagts inför många matcher nu.
På den här sidan står det att det ryktas om att han är med på bänken i kvällens CL-match och kanske kommer in i slutet.

http://www.cfcnet.co.uk/2010/12/08/franks-in-france-with-fringe-fraternity/

Så de som fattas är väll Alex/Lampard.

Vad jag förstår spelar de 433 nu men om Lampard startar tror jag Kalou får börja på bänken och de går ner till 442 eller kanske 4312... men lampard offensive mitt??
Citera
2010-12-08, 18:18
  #4128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Stranger
Jag tror alltid på vinst men det har jag gjort senaste matcherna också och det har ju gått åt skogen. Det som är värst är väl att vi faktiskt inte har några direkta spelare borta förutom Lampard men han har vart borta nästan hela säsongen (har klarat oss utan han innan)... Så man kan inte skylla på det utan spelarna som är på planen är i dålig form och underpresterar och ser lojja ut. Egentligen är det inte så mycket som talar för en vinst mot ett formstarkt Tottenham?... det enda som talar är väl att det kommer vända någon gång och att det kanske är just i helgen.

Det som talar för är att ni har ett bra fotbollslag och att Tottenham när som helst kan bjuda på ett redigt bottennapp! Se Wigan hemma, Bolton borta t.ex.



Citat:
Ursprungligen postat av The Stranger
Alex tror jag har åkt till Brasilien och opererat sig så han är borta 2 månader nu.... sen sägs det att Frank Lampard kan vara tillbaka men det har det sagts inför många matcher nu.
På den här sidan står det att det ryktas om att han är med på bänken i kvällens CL-match och kanske kommer in i slutet.

Det enda som sagts om Lampard är väl att han skulle vara med mot Sunderland, skadade sig dagen före och blev skulle bli borta ytterligare minst tre veckor. Och det var för 3½ vecka sen eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in